3 iunie 2013

Versa-something


Heio!
Am revenit mai curând decât planificam pentru că am început vacanţa asta de studiu cu o pauză :o3
Pentru că orice lucru bun începe cu un pic de relaxare. 
Dar, revenind la treburile noastre, trebuie să duc la îndeplinire Versa-chestia pe care am primit-o.
Aşa că hai să-i dăm drumul!!


I. Mulţumeşte-i persoanei care te-a nominalizat.
Păi, pe mine m'au nominalizat 4 fete cucuiete :o3 Mulţuuuuu Vero, mulţuuu Deni, mulţuu Sabina şi mulţuuuu Leontina.

II. Include linkul către blogul persoanei respective.
Are you f* serious ?! o.O Fineeeeeeeeeee:

III. Selectează 15 bloggeriţe pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmăreşti constant.
Ce sexist sună asta :)) Misoginilor, dar fie ca voi, deşi nu am 15 fete care să nu fi primit deja nominalizarea. :( So damn you lene că am rămas fără bloggeriţe :))

IV. Lasă un link la ultima lor postare pentru a le anunţa.
Hei nobody, here's the link to nothing :))

V. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine.
Damn you stupid rule -.- Deci şi la Liebster şi la încă unu am mai zis enşpe mii de chestii despre mine, dar hai să vă zic chestii de actualitate :))

1. De curând *ieri* mă uit la Teen Wolf şi e destul de drăguţel. Îmi place de sexy Derek şi looooovely Stiles şi de Jackson că pentru el m'am apucat să mă uit *Colton Haynes care joacă şi în Arrow*.:o3 Deşi urâtu' de Scott îmi cam strică acel chef :)) 


2. Deşi trebuie să învăţ ptr BAC şi pentru facultate şi bla bla, eu îmi omor timpul cu seriale. Osam e că acele seriale se termină la un moment dat şi până în toamnă mor :)) gen: AHS, OUAT, BATB, Arrow, presupun că aşa se va întâmpla şi cu Teen Wolf şi Grimm.


3.  Îmi vine să mă zgârii pe ochi când aud că anumite persoane nu cunosc actori mari de la Hollywood, gen Colin Farell, Robert de Niro, Jack Nicholson, Al Pacino, Dustin Hoffman şi mulţi alţii din lista asta: http://www.imdb.com/list/v58pud2k-f8/. Zău, e cultură generală.. Nu spun că eu îi ştiu pe toţi, dar totuşi :))


4. Nu înţeleg conceptul de fangirleală.. inutilă.. adică da, îţi place de un om, te documentezi, salvezi poze, dar în momentul în care începi să visezi la măritiş şi etc.. okeee, cred că ţine de vârstă sau ceva :)) Mister neelucidat.


5. Încep să rămân fără idei pentru confesiunile astea forţate.


6. Sunt proaspătă absolventă de liceu!


7. În momentul ăsta mă uit la un film pe Naţional TV cu Jennifer Lopez şi Matthew McConaughey, yay!


THE END!
Aşa că am fugit, dar vă promit că miercuri apar cu recenzia la 'Marea Casă' şi până vineri apar şi cu 'Ziua în care mi-am ucis tatăl'. Sooo, stay awesome and read a book!



XoXo,
Adry ♥



Un comentariu:

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥