20 iunie 2013

Top 3+ leapşa+ pălăvrăgeală


Heio! Sper că vă place noul design, mă plictisisem de cel vechi :o3 Aşaaa, astăzi avem un program cam încărcat aşa că o să fie o postare luuuungă cât o zi de post *poate vă era dor!*. So let's get it started!!



În primul rând, trebuie să fac leapşa aceea cu Top 3. -.- Okeeey, let's go.

I. Top 3 cele mai bune cărţi parcurse până în luna iulie.
Am să mă raportez la cele citite anul acesta şi am să le clasific după cât de bine mi-au ajuns la inimioară.
1. Dacă aş rămâne de Gayle Forman
2. Ziua în care mi-am ucis tatăl de Mario Sabino
3. Blink Once de Cylin Busby

II. Top 3 dezamăgiri
1. Blestemul din Swoon de Nina Malkin
2. Oraşul de Cenuşă de Cassandra Clare
3. plus minus Oraşul de Sticlă de Cassandra Clare

III. Top 3 cărţi de la care aveai mai multe aşteptări
Cele de la Top 3 dezamăgiri..

IV. Top 3 cărţi care ţi-au întrecut aşteptările
1. Seria Dispozitive Infernale (primele 2 volume: Îngerul Mecanis şi Prinţul Mecanic)
2. Seria Shadow Falls (primele 2 volume: Născută la Miez de Noapte şi Trezită în Zori de Zi)
3. Seria Jocul Minciunii (primele 2 volume: Jocul Minciunii şi Adevăr sau Provocare)

V.Top 3 personaje masculine care te-au dat peste cap -Amuzantă formularea :))-
1. Jem Carstairs din Dispozitive Infernale
2. Lucas din Shadow Falls
3. Olliver din Sânge Albastru

VI. Top 3 cărţi de citit într-o zi de vară
1. Ziua în care mi-am ucis tatăl de Mario Sabino
2. Vampire Univeristy de V.J.Erickson
3. Sânge Albastru de Melissa de la Cruz

VII. Top 3 cărţi de evitat pe viitor
1. vol 2 şi 3 ale seriei Instrumente Mortale -.-
2. Blestemul din Swoon
3. - nu'mi vine nimic în minte

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Acummm trebuie să mă mai gândesc la 7 lucruri despre mine pentru că am primit iarăşi leapşa aceea Versatile de la Gina şi de la Nastya. Thanks, fetelooor! :3

1. În primul rând, sunt al naibii de fericită că am primit tableta de care vă povesteam acum ceva timp! YAY! Şi pen'că merge să-i pun aplicaţia de Kindle, me citeşte ebookuri! Am început cu Vampire Univeristy şi mai am puţin şi o termin! YAY again! Şi vreau să vă arăt adorabiliciunea care o am pe desktop :)

*scuzaţi claritatea, telefonul s-a decis să înnebunească, probabil de invidie*
*sper că ştiţi că nu mă laud ci doar sunt fericită şi împart iubire, nu ?!*

2. Sunt o leneşă incurabilă câteodată, mi-e lene să ridic cartea de pe noptieră şi să citesc :3 damn you, summer!

3. Deşi lumea-mi spune că scriu bine şi că am talent şi imaginaţie chiar nu cred că e aşa, mi se pare cu totul banal ce reuşesc să creez. Pe lângă faptul că nu mă pot ţine de o poveste ca să o termin! :)) Wattpad knows!

4. Mi'e dor uneori de anumite persoane, deşi ştiu că fac parte din trecutul meu şi nu s-ar mula bine pe nevoile mele prezente. Şi alteori tind să caut persoanele cu care nu am mai vorbit de secole, just because, şi mi se face dor de ele mai rău, dar e un sentiment tare liniştitor să ştii că lumea nu te urăşte :)

5. Am început să dezvolt o uşoară obsesie pentru Colton Haynes :D Adică l'am descoperit prima dată în Arrow, apoi după ce am terminat serialul am spus că nuuuuuu se poate să nu-l mai privesc şi am intrat pe IMDB şi am văzut că a mai jucat şi în Teen Wolf. Boooon, apoi când am ajuns cu TW la zi, am căutat un alt serial cu el, doar ca să-mi bucur retina, şi am dat peste The Gates, de la care am luat o pauză *chinuitoare* pentru a mai pune mâna pe cărţi
Cum să nu-l iubeşti ?!

6. Am o plăcere diabolică în a-mi face conturi pe orice site :)) Nu cred că am ratat vreunul, you name it: tumblr (yup), twitter (yup), facebook (yup), weheartit (yup), wattpad (yup), gmail (yup), google+ (yup), ask.com (yup), photobucket (yup), youtube (yup), amazon (yup), mess (yup). 

7. Mi-e o frică de bac şi de admitere de n'am văzut, n-am pomenit, dar pe cuvânt de-mi vine să învăţ :)) mă simt taaaare zen. Cine ştie, poate e vreun semn.. O să vedem noi ce şi cum.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ATENŢIE! Toată lumea care a citit postarea şi nu are vreuna din lepşe le poate lua liniştit! Pentru regulile de la Versatile Blogger Award, click aici !
*Da, Denisaaa, nu am uitat de Books Summer List, încă nu m-am decis la cărţi!*

Nu cred că am mai păţit vreodată, defapt ştiu sigur, că nu mi s-a mai întâmplat să fiu atâââât de în urmă cu recenziile x_x Nici nu vă mai spun că deja mi se ridică părul în cap. Abia aştept să scap de toate examenele dudului şi să încep să răsfoiesc caietele prin care le-am scris *pentru că ele sunt scrise, dar mai trebuie copiate în laptop :D*.

Nu ştiu cât de bine mi-a ieşit postarea de astăzi, dar sper că v-a plăcut. Eu chiar m-am relaxat şi am mai uitat de starea mea ciudată şi vă mulţumesc că încă mai sunteţi pe aici să-mi citiţi nebuniile! De 130 de ori, vă mulţumesc din suflet! Nu am crezut vreodată că am să pot creşte într-atât de mult în doar 1 an şi 3 luni! You rock!!

Acuma, în încheiere vă las cu noul cover marca Kurt Hugo Schneider care e foarte, dar foarte tare! Vă pup şi vă iubesc!! Aveţi grijă de voi! Să ne auzim cu bine!!



XoXo,
Adry ♥

9 comentarii:

  1. Tableta ta seamnănă cu a mea. Și eu citesc pe ea, de pe chestia kindle chiar dacă am e-reader.
    Ăă, succes again cu bacul, și apropo, și eu ți-am dat leapșa, dar oook.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suory, nu mi-am dat seama :o3 bafta si tie la exmene :*

      Ștergere
  2. Ahh... cu sa nu-l iubesti pe Jem Carstairs? (Sincer, imi place mai mult decat Will)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. P nu ai cum sa nu-l iubesti :)) pe Will nu-l suport :))

      Ștergere
  3. Si prietena mea de la scoala are tableta ca aia . Si aplicatia pentru e-book . Pacat ca ea nu prea citeste , mai mult se joaca.
    Imaginea cu Pikachu e sfhewevgdjsghjds :3 awwwww.
    Apropo , sa nu mai zici ca n-ai talent ca nu-mi place sa minti . Ai dezvoltat un blog intr-un timp atat de scurt . Eu de 2 ani am avut 3 bloguri si pe toate le-am lasat balta .

    Si eu am scris o mica recenzie la Sange Albastru , dar e cam unfinished si astept mai intai sa se termine scoala si mama lor de examene , pentru ca asta ma baga intr-o stare melancolica si toate-mi par negative si n-as fi in stare sa scriu ceva .

    Succes cu bacul , fii zen in continuare si pune burta pe carte , ok ;) ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii ca-mi lasi linkul cand publici recenzia, da? :)) am spus ca mie nu mi se pare spectaculos si atat de wow pr cat spune lumea ca ar fi :o3 yaya, me loves youu :*:*

      Ștergere
    2. Oki doki ^^ , promit ca vei fi prima persoana care-o sa afle ;) .
      Meeee loves you toooo <3

      Ștergere
  4. Tabletele seamna cu a ei fiindca e pe sistem android, lume, si aia de la android nu pot crea un design nou pentru fiecare tableta pe care o creeaza. Acum ca am lamurit chestiunea, Adry, si eu ti-am dat leapsa ×.×
    p. S.: Si I like WILL, ca sa raspund neinvitata (ca de obicei) la comentariul lui Ale Criss.

    RăspundețiȘtergere
  5. ADryyyyyyyyyy! Nimic, doar te strig într-un mod frenetic în timp ce cobor în zbor de pe unicornul meu flawless. Pikka pikka e drăgu tare :D Mănânc napolitană, în caz că ești curioasă :)) În serile următoare e lună plină, ghici cine e în deplinătatea puterilor ei de vrăjitoare? :D Me.O să fac o incantație ca să ai minte luminată la bac >:) *hihihihi* -râs nebun de cotoroanță. Cam atât :)) Mă așteaptă FoB :D Mersi din nou pentru obsesie :))

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥