23 iunie 2013

Special Strike #2- ebook


Hei, voi! Astăzi m'am gândit să mai scap de restanţe, aşa că aveţi mai jos recenzia la 'Vampire University', primul ebook citit de pe tabletă! *yay!* Şi prima recenzie dintre cele restante! Enjoy!



Vampire Univeristy
by v.j.erickson



Este bine ştiut faptul că la facultate întâlneşti tot felul de oameni, se leagă prietenii şi se nasc antipatii. Taylor Bain va afla pe pielea ei ce se întâmplă când jumătate de campus are un statut special, chiar ireal de special.
”So, you’re a freshman?” he asked.
”That’s the plan,” Taylor replied.
”Me too. Name’s Eric.”
”Nice to meet you, Eric.”
”So polite!”
Eric looked at Taylor expectantly.
”And you’re name is..?” he asked.
”Oh, right. Sorry! I’m Taylor. It’s been a long day.”
”Well, Taylor-it’s-been-a-long-day, it is a pleasure to meet you too.”

Cenuşa trecutului ei revine pentru a-i zduncina lumea, dar nu are timp să se sperie căci necazurile pândesc la uşa camerei ei de cămin:
· trebuie să se ferească de gemenii Eric şi Joseph, tinerele creaturi ale nopţii- ceea ce nu-i prea iese 
”Eric said he was going down to the bookstore.”
”And why on earth do you think Eric would go to a bookstore?”
”Good point. Where’s yours?”
”She was dressed up to meet Eric. Unless there’s a dress code at the bookstore, I’m guessing that’s not where they went.”

· trebuie să se încreadă în Hannah, colega de cameră mai bătrână decât universitatea în sine- ceea ce de altfel n-ar prea face..
”He was a.. wait, you knew my dad?”
”Well, yes, but mostly your mom. She was a dear friend. And she asked me to look over you. That’s why I’m here. I’m older than this school. It’s not like I need to go to college!”

· trebuie să-şi descopere talentele speciale- cât de greu poate fi să ţii sub control ceva ce nu ştiai că ai ?!
She tried squinting. She tried leaning close and the pulling far away. he tried holding them and setting them down. She closed one eye, then the other. Still nothing seemed to work. After what seemed like hours, but was more likely minutes, she gave up and decided to turn her attention back to the screen. It was only when she turned away that she saw something red and green from the corner of her eye.

· trebuie să facă faţă primului an de facultate
”My name is Dr. Alistair Dean. I am the dean of the freshman class. I can see you little gears turning right now so let me alleviate you of any notions that you are clever. Call me ’Dean Dean’, and you will receive an F. I am Dr.Dean or simply the Dean, but never Dean Dean. Is that clear?”

Însă viaţa studenţească la Universitatea VanCamp este plină de surprize! :)



În primul rând trebuie să vă spun că sunt uimită cât de bine poate să scrie un bărbat! Jos pălăria nene! Spun asta pentru că o mare parte a volumului este scrisa din punctul de vedere al unei fete şi chiar i-a ieşit foarte bine!

În al doilea rând apreciez că vampirii lui nu au super-puteri. Dap, chiar aşa! Nu tu super-viteză sau forţă supraomenească, doar abilitatea de a se juca la nevoie cu mintea umană, acele ’mind tricks’ utile unui vampir. Nu sunt nici super frumoşi, nu strălucesc şi nici nu iau foc la contactul cu lumina solară.

Dar ceva nu mi-a plăcut prea tare! :( Întreg volumul am stat ca pe ghimpi gândind că ‚Acum trebuie să se întâmple ceva wow!’, dar abia în ultimele 2-3 capitole mi-a fost îndeplinit feeling-ul. În rest mi s-a părut ok, stilul autorului a fost plăcut şi scenele amuzante chiar erau de bun gust.

Per total, pentru un volum de debut n-a fost aşa rău!
3 din 5 :)

”So we’ll make you a deal. You keep Taylor’s secret a secret, and I won’t turn you human in your sleep. Deal?”

”What if I want to be human? ” he replied.


~~~~~~~~~~~~
Deeeeci, ce spuneţi ? Vă face cu ochiul ?
Dacă da,  AICI aveţi linkul pentru download for free de pe Amazon.com! Trebuie să'i iubiţi! :))
Vă aştept cu păreri!

O zi faină!!


XoXo,
Adry 

7 comentarii:

  1. Pare draguta. Nu genul meu, dar draguta. Si daca este pe gratis, sigur o iau ;p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E drăguţă, nu-i rea :) merită o lectură de vară :p

      Ștergere
  2. Cat as vrea sa mi-o iau , dar n-am nici un Kindle Device . Poor me !
    Foarte reusita recenzia , e scrisa intr-un ritm , asa , alert, parca te grabeste sa citesti cartea .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, poor tu :3 Nu-ti trebuie neaparat Kindle Device, pe amazon au Kindle Apps si sunt pe gratis si poti sa downloadezi Kindle App for PC. :) Mersi :3 Nu neapărat că am scris alert, dar na :)) Fiind ebook le fac mai scurte recenziile, mai altfel :3

      Ștergere
  3. Cu toate că nu cred că mi-ar plăcea... o am deja. ^^
    Sunt nebună.
    Îmi place așa mult recenzia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E dragutica, merita o sansa :3 hehe, mersi :* ma bucur!

      Ștergere
  4. Am descarcat-o, acum sa avem si timp pentru citit. Draguta recenzia. :)

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥