29 iunie 2013

Şi inimile plâng..


Vi s-a întâmplat vreodată să vă treziţi şi să aveţi lacrimi uscate pe obraji ?! Deşi ştiu că am visat frumos şi nu am adormit plângând şi totuşi am avut lacrimi uscate pe obraz..
Presupun că şi inimile plâng şi visând frumos sufletul tânjeşte.. Poate inima ştie mai bine ce ne dorim, chiar dacă pe timp de zi ne e greu să ne dăm seama.. Oare o să'mi fie vreodată inima liniştită?


Off.. trecând peste, după cum se vede nu'mi pot aduna gândurile să fac ceva plăcut ochiului, aşa că o dau pe veşti bune. În urma postării anterioare am lansat un strigăt melodramatic de ajutor şi mi s'a răspuns destul de promt. Prin urmare, în următoarele zile, când eu mă voi lupta eroic cu BAC'ul şi voi închide netul şi calculatorul, le veţi cunoaşte pe cele 2 domnişoare care s'au alăturat echipei 'Noi şi un blog'. Familia se măreşte şi sunt cât se poate de fericită :3



Aşa că vă las să vă distraţi cu ele şi, vă rog, să fiţi cuminţi şi primitori!
Eu vă iubesc şi vă mulţumesc că îmi suportaţi toate melodramele!!
Promit să revin cu toate rezultatele de la bac şi competenţe!!



XoXo,
Adry ♥

5 comentarii:

  1. Eu odată m-am trezit plângând. Pur și simplu mă abținusem să plâng pentru multă vreme, așa că am început în timp ce dormeam.
    Abia aștept să văd noua familie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Capul sus, Adry!^^
    Mult succes la bac şi te aşteptăm cu veşti bune!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ouhm, de ce ne lasi tu tot timpul in suspans? CINE SUNT?!:))
    Da, m-am trezit cu lacrimi uscate de multe ori. Odata imi simteam obrajii acoperiti de ceva uscat, erau atat de plini de lacrimi ca a trebuit sa-mi bag capul sub apa rece. Dar stii oricum ca eu sunt o persoana ciudata >.<

    RăspundețiȘtergere
  4. Adry, inima mea :* Sunt cu gândurile bune alături de tine :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Mult mult mult succes la bac!!! Te pup!!! :*:*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥