1 iunie 2013

O uşă se închide.. o alta se deschide!




Şi hai să ne prefacem că nu ne cunoaştem!! După 4 ani am realizat că atât ele cât şi eu am greşit.. sau poate nu :) Poate e mai bine aşa, poate nu, dar nu o să aflu niciodată cum ar fi fost, trenul acela s-a dus de foarte mult timp.
Am plecat la început de liceu cu cel puţin 2 prietene şi la finish am descoperit că nici măcar una nu a rămas cu mine..Poae am greşit, poate nu, dar naiba să o ia de treabă dacă regret prea mult. Mereu am recunoscut că singurătatea doar, dar ajung la concluzia că nu mereu viaţa e aşa roz cum vrem să credem. Poate e mai bine aşa, suntem mai pregătiţi pentru partea grea a vieţii, ştim la ce să ne aşteptăm de la viitor, de la lume, de la societate :)
Nu spun că nu am un gust amar în gură, dar hai să privesc partea mai veselă a paharului, i-am avut aproape pe cei care contează cu adevărat: familia mea! Da, ok, am stat lângă ciudata clasei, dar în dreapta a stat mătuşa mea iar în faţa mea a fost tata şi unchiu'. Plus, zâmbetul şi fericirea din ochii mamei când am venit acasă, proaspătă absolventă a fost epic. Măcar ei mi-au arătat că familia e importantă şi asta e cu adevărat memorabil.



Altceva nu aş avea ce să mai spun.. Ştiţi că nu pot să vă mint :) Liceul pentru mine n'a fost o perioadă prea veselă şi poate şi de aceea sunt peste măsură de încântată că s-a terminat, dar dezamăgită că s-a terminat aşa. Like i said, being me sucks :) Acum vreau să mă văd trecută de BAC şi de admitere şi vorba profei mele de mate: poţi să vii cu 10, garantat! Şi profa mea de română a fost o drăguţă când mi-a zis că nu-mi urează să reuşesc în viaţă pentru că ştie sigur că voi reuşi :)

Celor care abia au absolvit le urez mult noroc în viaţă şi Doamne ajută să ajungem cât mai sus posibil!! Pentru cei care încă nu ştiu ce'i acela liceu sau pentru boboceii de a 8a, le urez să copilărească pe cât de mult posibil, să se bucure de momentele pe care le petrec alături de cei dragi şi fie ca experienţa voastră de liceu să fie muuuuuult mai bună decât a mea :) Nu-mi repetaţi greşelile :)


XoXo,
Adry ♥

8 comentarii:

  1. Măi, Adriano, trebuia să vezi cum eram eu pitic crizat când am văzut pozele cu tine absolventă. Dr. Sepia mândru. Absolventă cu normă-ntreagă:*:*:*

    http://vero-cartirecenzii.blogspot.ro/2013/06/2013-summer-challenge-si-versa-nu-stiu.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hihi, mersi :* o să fac şi eu chestia cu versatile :)) şi creeeeeed că mă bag şi la chestia ta cu 2013 :o3 love ya!:*

      Ștergere
  2. Felicitări,Adry!Şi eu sunt sigură că vei reuşi!
    Şi sora mea a absolvit anul acesta.Nici pentru ea liceul nu va rămâne o amintire prea plăcută.Eu cred că dacă nu îţi găseşti de la bun început un prieten de nădejde,e mai bine să rămâi în banca ta şi să nu te bagi prea mult în seamă.
    Asta e!Cum ai spus şi tu:"Poate e mai bine aşa, suntem mai pregătiţi pentru partea grea a vieţii, ştim la ce să ne aşteptăm de la viitor, de la lume, de la societate.".
    Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersiiiiii, mersi :o3 :*:*:* Mult noroc şi surorii tale!! Să ne auzim în vară cu veşti super bune!! :* eh, acum îţi urez şi ţie să ai o experienţă de liceu mai bună ca a noastră! :)) :*:*

      Ștergere
  3. UUUUuuuuuuu Adry you make me cry Doamne mama ce cresti uff, sa sti ca vreau mai multe poze :> a da si uite si de la mine :))
    http://denisamada.blogspot.ro/2013/06/versatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dada, pofta'n cui :)) mersi de premiu x.x

      Ștergere
  4. Hay >:D< Uite o nominalizare si de la mine :* http://sabybarbu.blogspot.ro/2013/06/versatile-blogger-award.html#comment-form

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥