30 iunie 2013

NianNian Luisa la butoane:3

heia copilasi:3da inca una noua=))
Umn,amn,umn.
                                                 Sa ma preziiint*no shit ce bine e pe blogger*
Luisa.Aiurita.Dezordonata.14 pe 29 iulie.ceva-ceva cu desenul. Obsedata de carti.Mai nou si de filme si seriale*Ahs, Pll, The lying game,TBBT*.mai am un cont pe wordpress*blog de carti*.Oh Doamnee,ador pisicile. Tumblroholica. Da fursecuri din alea cu fulgi de ciocolata in ei si poti sa il omor pe Obama pentru tine. Orice pentru bunatatile alea=P~. Imi plac vlogeri: Biscuite Oreo, ThelifeinRo, *putin*Tequila si mai sunt cativa dar nu ii mai tin minte.

Vreau exact acum o imbratisare,nu conteaza de la cine. Vedeti ce buna sunt,nu am prejudecati b-)=)))Oki poate am....Sa stiti ca judec putin oameni,dar dupaia imi repar greseala.Ma ia gura pe dinainte si cam zic chestii pe care le regret dupa*noroc ca aici trebuie  doar sa scriu*. Nu sunt o persoana asa naspa sa stiti. Serios.
Ca postez aici e un fel de vis, bine hai sa nu exageram. Dar chiar mi-am dorit foarte mult sa pot lucra cot la cot cu Adry, Rose si Vero. Felling so proud. Chiar ca merit un BMW mami.
Sincer sper sa nu va plictiseasca prea tare postarile mele.Dar va rog*va rog**adica va rog* sa imi spuneti daca este ceva ce va deranjeaza la postarile mele. Serios. Nu ma deranjeaza. Mereu am fost de acord ca adevarul e crud, dar e mai bun decat o minciuna. Si mai bine imi spuneti la inceput decat sa  ma injunghiati dupa cu un corn de unicorn.

Uh cat am scris. Si asta se presupune sa fie doar introducere mea. Deci da, va puteti da seama ce postari o sa aveti=)) 
Ne mai citim !:3
http://s3.amazonaws.com/pizap_gallery/063013/medium/pizap.com10.7602062635123731372592421468.jpg

10 comentarii:

  1. Bun venit :3 !
    Si eu sunt cam la fel , zic chestii rele pe care le regret dupa . Incerc sa scap , totusi , de obiceiul asta.
    Uii , ce draguta e semnatura ta ! Imi vine s-o mananc ^^!

    Ce ma bucur ca mai am o colega (◕////▽////◕) ~!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :3Ca a ta nu e super adorabilicioasa!*semnatura*

      Ștergere
  2. Ce drăguță e noua echipă! :) Voi sunteți așa o familie gigantică!
    Welcome sweetheart!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hei, welcome !! Asta da echipa ,bafta :xxx

    RăspundețiȘtergere
  4. Olaaa :* Bine ai venit pe aici dragă ;;) Să știi că o să încep prin a-ți spune crudul adevăr. Nu ai absolut nici o șansă, dar absolut nici una.. Gata? Pregătită? Killing Obama it's fucking impossible! Adică e protejat de goriluțe în costume, cu căști în urechi și cefe cât Atlasul, pus de-a latul, înțelegi? Crudul adevăr? We need to hook up, so you can kill it! Take it or leave it! Ai 5 minute să te gândești la alianța noastră :)) No, bine, mă bucur că ești pe aici, ne mai citim ;;) :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Wordless. Sfântă Lămâiță, cred că am să pierd numărul ^.^
    Tot timpul am fost ghiveci de brioșe la spus bun venit. Welcome e tot ce pot scoate din degete:))
    Ăăăă, presupun că în curând o să mai citim ce scrii pe aici și ăhăm... *Ok, fraza asta a fost mai nașpa decât Johny Depp în tutu verde. Damn*

    RăspundețiȘtergere
  6. Helloooo!! Cat de ododo esti :3 si in alianta cu Obama ..I'm in.. nu mi-au placut niciodata gorilutele in costume :)). Briose? Da sunt bune ..dar eu sunt OBSEDATA de Covriking sunt ASAAAAAAAA buniii :o3 *Raiul pe pamant*
    Stii sunt intr-un magazin pe nume Petru ...trebuie sa ai si tu pe acolo :o3
    De abia astept urmatoarea postare :o3

    RăspundețiȘtergere
  7. Heeei!:3
    Bine ai venit p-aicişa!:)
    Can't wiat for the next post^^

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥