22 iunie 2013

New songs+ Books for summer+ bla blaa


If this is a dream, don't open my eyes!!!



Revenind şi ieşind din ritm, ce mai faceţi voi ?! Cum e în a 2a zi oficială de vară ?!
Eu tocmai ce m'am întors de la poştă de unde mi-am ridicat premiul de la The Search for Something More.
*2 secunde să fac poză* Aşa, thanks, guys!! You ROCK!! Nu ştiu de ce, dar numai la ei pe blog am câştigat cărţi! :)) Îi ador :o3

Hai că ştiu că vă era dor de Bocănilă! :3


Revenind, iar la promblemele noastre *daaa, am spus 'prombleme' din adins*. Să le luăm pe rând..
Mai întâi să vă povestesc momentul de nebuneală care m-a apucat aseară *Ton Ton ştie!*:
stăteam şi mă foiam pentru că nu ştiam de ce ebook să măa apuc, bursc mi'am adus aminte că există Random.org şi că şi Vero îl foloseşte tot pentru a se hotărî :)) dă Adriana click, click, click. verifică ea numărul, se duce la lista de goodreads şi ce credeţi ?! ŞOC, fix cartea aia nu o avea downloadată! :)) *damn you Night School -.-*. ooooook, dă iar Adriana click click click şi verifică numărul, dă fuguţa la listă şi banabing-badabum, avea cartea! YAY!! *corul de îngeraşi în scutecele cântând Aleluia!* 
Acuma vă aud că întrebaţi ce citeşste Adriana ?!:)) Ei bine, citesc 'Sunrise at sunset', poetic, nu ? N-am citit decât prologul *pentru că era 3 dimineaţa*, dar sună foarte promiţător! 

Şi dacă tot vorbesc despre cărţi, ce m-am gândit eu aseară ?! 'Dacă tot sunt aşa un Batmanwoman aşa osăm, hai să mai măresc numărul de cărţi de la Goodreads 2013 Challenge!' -.- Cool. right?! :)) Acuma trebuie să citesc vreo 50 de cărţi şi smecheraşul de Goodreads ce'mi spune el mie ?!


Păi ce crezi, smecheraşule ?! Abia acum am schimbat cifra, nu e ca şi cum aveam în plan 50 şi nu m'am ţinut de el :)) Mulţumesc de încurajare! -.-

Aşa că profit de ocazie şi fac şi Books for summer by Deny. *şi Bia mi'a dat leapşa!:* şi dacă mi-a mai dat'o cineva, mulţumesc! :))*
Sincer, am o grămadă de ebookuri, vreo 200 cred :o3, dar mai am şi nişte cărţi care trebuie urgent citite că altfel se lasă cu sânge :)) Aşa că le trec după cum îmi aduc aminte. Oricum o să fac şi o păginuţă separată pentru challenge'ul ăsta şi le bifez *pagină cum e cea de recenzii, care iar am restanţe :)) damn it, summer come faster!!*

Ptr informaţii suplimentare, daţi click aici!

Acuma să vă înşir câteva cărţi care oricum le puteţi găsi şi pe Goodreads, adică aici
Lista mea pentru challenge sună cam aşa *lenea e mare şi nu'mi aduc aminte decât titlurile, fără autori, unele :o3 dacă e ceva, intraţi pe Goodreads şi vedeţi tot ce doriţi voi :3*: 

1. seria Vampirii din Morganville de Rachel Cain
2. seria Fetele Galla-ceva-ceva
3. Preservation by Rachael Wade
4. Beg for Mercy 
5. Bone Dressing
6. Reflection 
7. Cicada by Belle Whittington
8. seria The Grimm Diaries Prequels
9. seria The Selection by Kierra Cass
10. Marele Gatsby *leneşă incurabilă* de F.Scott Fitzgerlald
11. De veghe în lanul de secară *ştiu că-l tot citesc din februarie, dar am uitat de el :))* J.T.Salinger
12. Hamlet, Îmblânzirea scorpiei, Othello *nu se pot numi cărţi, aşa că le-am pus la grămadă* my friend Shakespear
13. Contele de Monte Cristo
14. Persuasiune de Jane Austen
15. Divina Comedie de Dante Aligheri
16.  Inferno de Dan Brown!! *pe 26 august apare!!!*
17. La jumătatea drumului spre mormânt
18. Lolita de -cineva- Nabokov *parcă aşa îl chema*
19. O plimbare de neuitat de Nicholas Sparks
20. iFeel
21. seria The Goddess Test
22. Destroy Me by Tahereh Mafi
23. Crash
24. Juliete Immortal
25. The Boy Who Sneaks in my Bedroom Window
26. Die for Me by Ami Plum
27. Reawakened *cartea serialului Once Upon a Time*
28. Alice in Zombieland
29. Dancing Days
30. Îngerul păzitor de Danielle Steel
31. Firma de John Grisham :3
+ cele câteva cărţi pe care le voi mai primi de la Libris

~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ 

Ok, să sperăm că o să supravieţuiesc până în toamnă :)) Auzi, Deni, dacă facultatea începe în octombrie, şi septembrie e pentru mine vacanţă, asta înseamnă că am mai mult timp ?!:)) Pentru că eu încă nu sunt în vacanţă, ştii, nu ?!:)) 

Aşa, încă o promblemă lămurită. Acum, hai să vă arăt noile cântece care-mi înnebunesc creieraşul!


Mai e nevoie să spun că o iubesc pe artista asta ?! :3


Fetiţa asta e aşa excentrică şi dusă încât tot o iubesc :)) Vreau să fiţi atenţi la versuri :3

Remember, only God can judge us!
Forget the haters 'cause somebody loves ya!

Exactly my point!


Pentru melodia asta trebuie să le mulţumesc lui: Rucsi, Laur şi Deni :)) Mă omorâţi, jur!!

Şi noul cover din 8 iunie :)) de la Kurt Schneider:
*a mai observat cineva ce enervantă e melodia originală ?!*


Şi normal, ultima trupă de care m-am reîndrăgostit:


Cam atât pentru astăzi, dragii mei dragi! Vă urez un weekend strălucit!
Săptămâna viitoare am competenţele la engleză, aşa că fac exact ce trebuie citind cărţi weekendul ăsta! :))

Să fiţi cuminţi! Staţi la umbră şi nu uitaţi:
Me loves you!!


*Ton Ton, asta e pentru tine!!*

XoXo,
Adry ♥




13 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. am câte o melodie în fiecare postare :)) caută şi tu prin arhivă până te plictiseşti :o3

      Ștergere
  2. Ma-mă, chiar ai curaj! Îţi urez mult succes în lecturarea cărţilor :D.
    Debea aştept să-ţi aflu părerea despre "Firma" :D.
    Ce îmi place cover-ul de la Kurt :O .
    Simple plan <3, îmi plac melodiile lor mult.
    Un weekend splendid şi mult succes la competenţele la engleză. Să ne spui ce-ai făcut :o3.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mi-e frica, nu -e frica de bau bau :)) eh, in cel mai rut caz raman cu ele ptr restul anului :p si eu sunt curioasa cum o sa fie :* mersi! Va anuuuunt :*:*

      Ștergere
  3. Frumoase carti, mai ales Fetele Galla-ceva-ceva :))) Spor la citit! ;p

    RăspundețiȘtergere
  4. MINUNE!!! Doar ce mi.am reparat pc-ul :)) Da panda ai timp pana in octombrie :)) Stii deja parerea mea despre melodii asa ca ce mai ramane de spus?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa!! Ştiam eu că am timp! :)) Hell yea!!

      Ștergere
  5. Bineinteles ca mi-ai dedicat piesa pe care o ascult obsesiv :)) Vladimir Nabokov il cheama pe cel care a scris Lolita. Si a mai scris Hohot in bezna, care a fost destul de misto. Cand ai timp.. prin septembrie.. :)) Si stii mai ce? Faust :> E destul de geniala in sinea ei, daca ai rabdare sa o citesti :) Deci ai stat pana la 3 :)) Eu la 1 jumate dormeam deja :)) Ghici cine se culca in seara asta de la 11? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Faust nu e scrisa de Nabokov, stiu ca stii, dar n-am scris si eu calumea, si ma bantuie exprimarea incoerenta :))

      Ștergere
    2. Păi daaa!! :)) Ştiam eu ceva ceva cu numele lui :)) O să le încerc, doar să-mi aduce aminte de ele!! :)) Normal că tu dormi, copii mici au nevoie de somn :)):p me loves you!! :*

      Ștergere
  6. Deci eu sunt foarte foarte dumb si nu am nici o idee cum se adauga carti citite la chestia aia.

    Trecand la muzica :
    1. Video-ul lui Miley e asa asa iesit din toate mintile :)) !
    2. 22 de Taylor Swift . Evident ca am observat . Ma enerveaza la culme originalul (dar ador parodiile :D)
    Si acum :
    3.Addhfdfgdshfhfkgh te-ai reindragostit de trupa mea favorita . Deci te ador in totalitate , esti o gramajoara de orice poate iubi un om :*:*:* !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi când dai acolo la Currently Reading şi apeşi la 'finish' se trece singură în tabelaşul ăla. E complicat să-ţi explic, dar îţi fac printr screenuri dacă vrei :))
      1. Miley e dusă, dar o ador :3
      2. o urăsc pe Swift :)) coverurile sunt mereu mai bune!!
      3. Îmi plăcea de Simple Plan, dar nu i-am mai ascultat de foarte mult timp şi acuma am dat de gustul lor iar :3 ştii că te iubesc :*:*

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥