11 iunie 2013

Limbile eştea străine.

Hei, copilaşi. Rose sunt. Adry o să lipsească de pe aici o vreme, aşa că v-aţi pricopsit cu mine, presupun.

Îmi e dor de emisiunile vechi. Şi nu mă refer doar la desene, gen Viaţa cu Louie, Copiii de la 402, Zâmbetul lui Sharon şi toate minunăţiile. Astăzi am primit o întrebare pe ask.fm care suna a un vers dintr-un cântec, aşa că am căutat din întâmplare pe google şi am dat de un clip cu Garcea. De abia când am ajuns pe al jumătatea filmuleţului mi-am dat seama de fapt cât i-am simţit lipsa. Ştiu că tatăl meu imi interzicea de multe ori să mă uit, pentru că personajele nu foloseau un limbaj tocmai adecvat iar eu eram foarte micuţă, dar tot adoram Vacanţa Mare. Acum, nu mai e acelaşi lucru.
Acum avem Pariu cu Viaţa şi Violeta şi chestii fără sens, gah. Mi-ar plăcea să se înfiinţeze un canal numai cu emisiuni şi desene vechi. M-aş uita tot timpul la el, eu, care am ajuns să mă uit la TV o oră pe săptămână.


Şiii am început să intru pe omegle. E atât de plictisitor. Cam toată lumea te întreabă mai întâi dacă eşti fată sau băiat, câţi ani ai şi nu mai are niciun farmec. Dacă le spun că sunt un unicorn, încep să mă înjure. Acum, dialogurile mele arată cam aşa:
Tu:sunt o sirenă manelistă :(
Străinul te-a deconectat.

Tu: eşti epilat?
Străin: esti proasta?
Străinul te-a deconectat.

Tu: vezi că put şi tocmai am evadat de la azilul de nebuni.
Tu: să nu-mi dai adresa ta ;)
Străin: cf
Tu: eşti naşpa.
L-aţi deconectat.
Mda. Dacă ştiţi un site unde pot să-mi pierd timpul, daţi aişea şi Domnul să vă binecuvânteze. :3

5 comentarii:

  1. Rose, Doamne! Ce cauți pe site-ul ăla?! Sincer, am ajuns să cred că ești mai nebună decât e normal. Cum să întrebi dacă e epilat? Ce n-aș da să am eu timp de pierdut. Dar drace, eu tre să fac 10 teste la română pentru examene pe zi. -.-
    Mda, nici eu nu mă uit la tv, e o mare pierdere de timp. eu când nu am chef de făcut altceva decât de pierdut vremea stau pe tumblr. :-?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu ma mai uit la tv de 4 ani.E grozav fara.Calculatorul ofera tot ce am nevoie.Si mie mi-e dor de multe lucruri,in special de filmele vechi.vezi Rebel without a cause,Seven brides for seven brothers,s.a.Lumea veche era mai buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. aaaaa ai incercat casuta de question la omegle?Stii tu,e o faza unde unul pune o intrebare,si 2 strangeri raspund,iar cel ce a pus intrebarea nu poa' sa zica nimic.E destul de misto.Pentru ca eu fac din subiecte gen'i'm sorry i am late i had to...ceva'l ceva de genu' 'OH OMG JIM YOU CHEAT ON ME WE BREAK UP YOU JERK' si e si mai misto cand strangerul se baga si el,nu sta pe langa gen:*scumbag*but you do not know him.Mie imi place sectiunea asta=))am si doua poze pe tumblr.ca poti sa iti salvezi conversatiile sub forma de posa,dar sunt cam perverse si se sperie lumea de mine=)))Dar daca insisti ti le arat pe tumblr.Eeeeeeeh in rest nu stiu.Am sa incerc si eu aia cu epilatul=))

    RăspundețiȘtergere
  4. doamne mor. =)))))) evadată de la casa de nebuni O,o nu-mi da adresa ta. =)) nu prea am avut timp de citit luna asta . Mă chinui să-mi repar mediile ... cine ştie. =; Cât despre tv .:-? nu m-am uitat de mult ori stau pe blogger , tpu , citesc , teme 8-). , messenger , sunphoto . =)) deci am ce face. :> O DA.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hehe eu le știu deja pe astea. :))
    Și hehe am lala apărut în lala postarea ta sunt lala populară. :))
    Da, m-am cam (lala) săturat și eu de chestiile pe care le dau acu la tv. Tot mai bune erau cele vechi. Și nici eu nu mă mai uit la televizor. În afară de atunci când m-am uitat la PLL, nu cred că am mai deschis televizorul de o lună (sau mai mult).

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥