30 iunie 2013

Let's meet in our dreams tonight

Ce mai faceti copilasi ? Ma mai cunoasteti ? 
Adry e ocupata cu BACul , asa ca o sa-i tin eu locul . Sper sa nu va plictisesc prea mult .


Sunt Mary Alice si la un moment dat am scris si eu pe un blog . Dar nah , mi s-a stricat sablonul si l-am lasat balta .
Asa ca sa va spun si voua cine sunt .

  • am 15 ani , tocmai am terminat clasa a 8-a :iconlalalaplz:
  • imi place mult-mult sa desenez (vedeti aici)
  • sunt ipohondra . Adica am o fobie ciudata si mereu cred ca am cate o boala grava de la orice durere . Cum ar fi boli care se intalnesc la 7 persoane pe tot Pamantul si care s-au nimerit sa imi intre si mie in corp =))

  • ascult cea mai ciudata muzica pe care ati auzit-o . Bine ,n-ati auzit-o pana acum . Ii iubesc pe cei de la Simple Plan si pe Shunichi Miyamoto ♡
  • am o minte nebunaaaaaa =)) 
  • am un iepuras mare de plus , care are fix fata lui Pikachu . Si n-o sa ma indur sa-l arunc


Eh , cam atat ar fi de zis  .
Mult succes lui Adry la BAC :*:* si de asemenea piticutilor care se chinuie cu admiterea la liceu :3



Ah ,da si un mic video cu o scurta melodie , asa , ca sa pastrez traditia ;) .





Kisses :*:*















P.S. Scuze c-am umplut postarea cu imagini cu Pikachu , sunt cam obsedata zilele astea :3.

13 comentarii:

  1. Bine ai venit!:o3
    Foarte frumoase desenele <3
    Mult succes şi ţie cu înscrierea la liceu!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi, scumpo!:* mult noroc si tie!!:* c crezi ?! Mi-am luat toata discografia d la Simple Plan :)) yaaaaay!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere ^^ !
      Yupiiiiiiii , cat ma bucur ca-ti place \◕-▽-◕/~ !

      Ștergere
  3. Bun venit si distractie placuta , e frumos din partea ta s-o ajuti pe Adry si apropo , daca tot zisai de Adry , bafta la bac!
    Imi place Simple Plan si hm...Succes !

    RăspundețiȘtergere
  4. Cei de la Simple Plan sunt geniali! Si super desene ;P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti plac desenele! *feeling guilty pentru ca e asa laudarosa *
      Si ma bucur foarte foarte mult ca-ti plac Simple Plan ! O sa-mi dea lacrimile (✿ฺ´∀`✿ฺ)~~~

      Ștergere
  5. Simple Plan. Genii.
    Succes și ție dacă tot ești a opta! Abia aștept să scap de toată prostia asta tu admiterea. Cââh
    Ă, și eu am fobia aia. Mereu cred că sunt bolnavă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mamaa , nu stiu cat mai suport . Inca o discutie cu parintii pe tema asta si explodez ! Tata e in Germania si vorbim cu el in fiecare seara pe Skype. Si , in loc sa vorbim despre ce mai face el pe-acolo , vorbim despre admiterea la liceu . Simt ca nu mai suport !
      Omg , sora mea de mult pierduta ! Cei din jurul meu se enerveaza foarte mult cand le spun ca am holera sau ca nu adorm pentru ca am insuficienta cardiaca si mi-e frica c-o sa mor in somn :>>> (desi unele colege de la scoala ma cred =})!

      Ștergere
  6. I know youuu! Tu ești fata care înjură și căreia nu îi place Spulberă-mă? *dă Doamne să fi tu, că mă fac de râs* Bine ai venit pe blog, baftă la postat :D Blogul ăsta nu a văzut prea multe postări cu anime, așa că, Fairy tail, Bleach, Death note, nu te sfii, că sunt alături de tine :)) *o, frate, sper că n-am greșit persoana și vorbesc ca nebuna* Ai auzit vreodată de boala Hungtington? :)) Glumeaaam! Să nu te pună Gaia să cauți pe google și să îți intre în cap că ai și de-aia că... nu știu că ce, nu sunt violentă. Căăăă nu te mai las să te uiți la anime, na!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh , da , doamne , nu stiu ce era in capul meu pe-atunci . Nu-mi aminti ca imediat ma duc in coltul Rusinii Maxime sa plang! Da eu sunt aia , si oricum n-aveai cum sa te faci de ras nici juma'te cat m-am facut eu atunci !
      Nu , n-am auzit de Hungtington .Scuze , dar Gaia ma OBLIGA s-o google-esc, du-te si bate-o :D ! Mda , e posibil sa o am >_> .
      Glumesc , ma , nu mai sunt ASA dementa =)) !

      Ștergere
  7. Bine ai venit! Cam tarziu nu? Am fost plecata intr-un loc fara net ..*e o scuza destul de buna nu? * Foarte draguta melodia :3

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥