15 iunie 2013

Înainte de culcare #1


Dap, dap, dap. M-am decis să mă bag şi eu în chestiuţa lansată de BuburuzaBia, "Înainte de culcare", şiiiii mă pun pe respectat etapele:
1.Trebuie să preiau fotografia provocării:


2. Să-mi pozez cartea de care m-am apucat:


Dap, m-am apucat azi de 'Marele Gatsby' de F.Scott Fitzgerald. Lângă, îmi puteţi admira căştile care acuşica sunt puse în funcţiune, iar pe pernă este prosopelul cu care dorm în cap :)) De la o vreme simt un vânt ciudat la nivelul ochilor.. *damn you, curent idiot*.

3. Să scriu ceva impresii despre carte.
Păi, momentan nu am citit decât 2 pagini pentru că în secunda următoare a sunat cineva la uşă şi m-a uitat Dumnezeu făcând altceva decât să citesc :)) Dar am să mă reapuc imediat ce termin postarea. Dar din câte am citit, îmi place la nebunie stilul de a scrie al lui nenea Scott, are acel spark care te atrage, încă nu-mi pot explica.

4. Pentru mai multe informaţii daţi click aici sau pe poza provocării din dreapta blogului! 

Cam atâtica. Mâine revin cu 'Primele 100 de cuvinte' ca să vă ispitesc şi mai rău! :o3 Până atunci, însă, vreau să daţi şi voi un click pe ultima recenzie şi să-mi spuneţi ce papucii mei vreţi voi, doar să-mi spuneţi dacă v-a făcut cu ochiul modul meu mai sobru de a recenza :o3 *click aici*.

Eu v-am pupat, vă urez o noapte genială ferită de coşmaruri!!
Me loves ya'!




XoXo,
Adry ♥





4 comentarii:

  1. Sper că ai ceva timp liber, Adry, în ultimul timp, căci tocmai te-am nominalizat la The Versatile Blogger Award aici: http://raftulmisterelor.wordpress.com/2013/06/16/the-versatile-blogger-award/

    RăspundețiȘtergere
  2. Uuuuu... Marele Gatsby! Mi-a placut cartea, dar si filmul :*

    RăspundețiȘtergere
  3. nominalizare : http://denisamada.blogspot.ro/2013/06/books-for-summer.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Hei!:o3
    Ai primit o nominalizare de la mine chiar aici: http://bianca-s-blog.blogspot.ro/2013/06/books-for-summer.html :D.

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥