19 mai 2013

Uneori..



Uneori ţi-e pur şi simplu frică să te uiţi spre viitor..
Uneori  nu vrei să ştii ce-ţi rezervă ziua de mâine..
Uneori vrei să fii singur, fără să ştii de nimeni şi de nimic..
Uneori nu e destul să ştii că totul va fii bine..
Uneori vrei să plângi atât de tare, dar nu poţi..
Uneori te doare sufletul şi nu ştii de ce..
Uneori ţi-e dor de vremurile vechi deşi le urăşti atât de mult..
Uneori vrei ca timpul să se întoarcă, deşi ştii că ai făcut nenumărate greşeli..
Uneori ţi-e frică să fii tu şi nu ştii cum să scapi de acea stare.
...

Uneori  pur şi simplu o dai în bară.
Uneori cuvintele sunt de prisos..


How many times can we win and lose?!
How many times can we break the rules?!

XoXo,
Adry ♥

3 comentarii:

  1. Stiu cum te simti. As vrea sa ma asez pe un nor, si sa nu mai stiu nimic :) Sa fiu pentru un timp sigura ca nimic nu mi se poate intampla. Sa fiu in siguranta, departe de tot. >:D< Curaj, si nu te speria acum, la final! :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, vine şi trece.. doar că e aiurea :o3 love ya, hon' :*

      Ștergere
  2. Și pe mine mă cuprind astfel de sentimente gândindu-mă la viitorul care e imposibil de prezis, totuși dacă alții au trecut cu bine prin asta trebuie să ne găsim încrederea că vom reuși și noi. Mi-ar plăcea să mă pot izola de tot ce e în jur și lucrurile să rămână mereu așa cum sunt acum, dar asta e viața, iar dacă nu am avea obstacole și schimbări, poate că nu am mai simți că trăim. Mult succes în perioada următoare!

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥