15 mai 2013

Rubrică nouă!


Heio! 
Astăzi am de gând să duc la îndeplinire 'ameninţarea' cu noua rubrică! :))

Aceasta va consta în a alege actori/actriţe/cântăreţi/ cântăreţe sau, pur şi simplu, persoane publice în rolul diverselor personaje din cărţi. Încă nu m'am decis dacă am să o fac la un loc cu recenziile, ca să am mai puţin de muncă sau dacă o voi face separat. Oricum ar fi, va fi greu! :)) Nu ştiu dacă doar eu am problema asta, în a alege o 'faţă' pentru un personaj.

Ţin să menţionez că această rubrică reprezintă 
punctul meu de vedere şi viziunea mea asupra personajelor!

Aşa că, hai să inaugurăm 'My cast is...'



Seria pentru care am făcut cast'ul de astăzi este:
Sange Albastru


În rolul lui Schuyler aş spune că India Eisley. Chiar am simţit un vibe când am văzut-o prima dată pe actriţă! 


Prietenul cel mai bun al lui Schuyler, Oliver Hazard-Perry mi-a adus ceva probleme. Nu m-am putut decide între Dan Howell şi Sam Tsui. Pe amândoi îi simt aşa mai..potriviţi pentru rol :o3


Eheee, Jac Force a fost o adevărată provocare. Toţi cei trei actori pe care i-am găsit mi se par potriviţi. Mi se pare că se completează, gen pe unul îl văd dulce şi tandru, pe unul îl văd glumeţ şi arogant iar celălalt mi se pare impulsiv şi protectiv. Cei trei crai de la răsărit sunt:
*de la stânga la dreapta* Freddie Stroma, Lucas Till şi Austin Butler.

 

În schimb, personajul lui Mimi Force a fost floare la ureche de ales. Am şi văzut-o pe Ashley Tisdale în rolul furtunoasei Mimi: genul de fată elegantă şi cu o anumită prestanţă până şi în pijamale, o fată frumoasă chiar şi fără machiaj, dar mai ales o fată capricioasă, o luptătoare şi 'must have'-ul oricărui băiat.


Iar texana noastră timidă şi frumoasă mi-am imaginat-o ca Lucy Hale. Deşi în carte Bliss este roşcată şi are ochii verzi, nu am putut să-mi scot imaginea carismaticei Lucy din cap. *o fi vreun semn!:))*

Cam atât. Cred că am să fac vreun sondaj sau ceva ca să vă întreb ce altă serie aţi vrea să vedeţi la această rubrică *în speranţa că am citit şi eu cartea respectivă*.
V-a plăcut?! Ce părere aveţi ?




XoXo,
Adry ♥


12 comentarii:

  1. Eu nu ma declar, fiindca n-am citit cartile :D Dar imi place de India, am vazut-o in The secret life of an American teenager si joaca bine :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cum de nu ai citit seria asta genială ?! :)) doamne, e osam rău :o3 şi mie îmi place de tipă, doar că n-am văzut-o jucând :( poate o să arunc vreun ochi :)) kisses

      Ștergere
  2. Uff ce sa spun eu stiu din inainte de postare ce vroiai sa faci:))
    Se potrivesc desi tu sti ca eu am in cap alceva :)) in unele parti,
    sii nush la ce sa mai faci fa la....
    *minte goala* chiar nush

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh da da da da ^^ !Rubrica noua = Adry e bine si o duce capul si imaginatia si e din nou vesela inspirata .Ador rubrica asta si sper ca o sa convinga si pe altii sa citeasca . Eu deja vreau Sange Albastru , mai ales cat ai laudat-o ^^ .
    Abia astept sa mai apara postari in rubrica XD .

    Kisses :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hihi, mă bucur că-ţi place!! garantat Adry is back in bussines :)) asta până nu mă omoară iar şcoala :)) deşi mai am cam o săptămână şi termin, apoi intru in BAC :)) x.x mă bucur tare tare că vrei să citeşti SA, chiar este o serie frumaosă, mie chiar mi'a plăcut tare mult :o3

      Ștergere
    2. happyhappyhappyhappy :3! sper sa nu te omoare scoala prea repede , oricum :)) . l-a mine abia a inceput s-o faca , am de dat teza la geografie si nu stiu nimic . iar imediat apoi dau teza la mate , la care iar nu stiu nimic :)) .
      si eu ma bucur ca te-ai intors .imi place cand esti vesela si happyhappyhappyhappy
      succes cu BAC-ul ;) !
      si abia astept sa-mi cumpar cartile . sau poate le gasesc la biblioteca . ceva imi spune ca o sa-mi placa :) .

      Ștergere
    3. hapy dance!! :)) haidee, pune'ţi popoul la învăţat!! nu vrei s'ajungi ca mine :)) cu o lună înainte de marele examen să bagi program intensiv de învăţat :'( studiază cât mai poţi!! :)) dacă tu nu promiţi că te pui pe învăţat nici eu nu mai vin cu recenzii!! :)) :o3 love ya!:*

      Ștergere
    4. ok , promit !!! de azi incolo invat 24/24 :))!!! nu ma las pana nu bag tot in cap !
      mersi ca ma motivezi *hugs* . ce m-as face fara tine ? cred ca as juca solitair in ore si as intra la liceul pentru copii cu boli mentale . mersi mersi mersi mersi :3 !

      Ștergere
    5. hihi, trăiesc să fac lumea să înveţe! :)) cineva tot trebuie să te motiveze şi pe tine, pentru binele tău, nu ?! :*:*

      Ștergere
    6. hehe , mersi mult ca esti acel cineva ^^.mersimersimersi :*:*

      Ștergere
  4. si eu mai demult am avut o rubrica cu cast-uri,dar am luat o pauza la ea pentru ca nu am mai avut timp sa citesc si no...;)

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥