20 mai 2013

Primele 100 de cuvinte



Iată că suntem cu o săptămână mai aproape de vacanţă.. cu vreo câteva zile mai aproape de marea încercare şi... Oh, dar hai să o lăsăm în colo de şcoală, măcar pentru câteva minute!
Dacă tot e luni, zic să începem în cel mai bun mod posibil... cu 'Primele 100 de cuvinte' din "Marea casă" de Nicole Krauss.


Ridicaţi-vă, intră instanţa!

Vorbeşte cu el.
Domnule judecător, în iarna anului 1972, R. şi cu mine ne-am despărţit sau, mai bine zis, el s-a despărţit de mine. Motivele lui au fost vagi, dar ideea principală era că avea în el o parte secretă, o parte laşă şi demnă de dispreţ, pe care n-a putut niciodată să mi-o arate, şi că a simţit nevoia să plece, aidoma unui animal bolnav, şi să nu se mai întoarcă la mine până când nu izbutea să-şi vindece această parte a lui suficient de mult încât să mă merite. M-am contrazis cu el- eram iubita lui de aproape...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ei bine ?! Ce ziceţi? Deşi nu am apucat să citesc decât vreo 45 de pagini, mor de curiozitate să înţeleg ce e cu pasajele gen "Ţi-a injectat încă o doză de morfină în perfuzie şi a pus la loc un electrod care ţi se desprinsese de pe piept" care nu au legătură cu ceea ce mai înainte povestea.. o.O

De asemenea, dacă mergeţi pe votul de încredere, vă puteţi comanda de pe site'ul Librăriei Online Libris cartea chiar de aici.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eu mă pun să scriu un referat stufos, dar nu înainte să vă întreb: 
Voi ce mai citiţi ?!
Şiiii... v-aţi uitat la finala 'România dansează' ?! Sunt aşaaaa de fericită că au câştigat trupa Freakquency!! Au avut cel mai spectaculos număr, chiar meritau!! 


FKQ!! FKQ!! FKQ!! Yea', România chiar dansează şi are nişte oameni atât de talentaţi!!
Şi dacă tot vorbeam despre emisiunea de aseară, aţi auzit melodia absolut drăguţă a lui Jorge ?! Faceţi'mi un hatâr şi ascultaţi! Nu veţi regreta, e aşa uşoară şi amuzantă încât garantat vă va aduce un zâmbet pe buze!


Dacă pleci peste ocean eu renunţ la tot ce am!
Fără haine, fără nicun ban!
Ia-mă şi pe mine în geamantan!!
....

Soooo, care pleacă ?! :))

V'am pupat şi vă urez o zi absolut magnifică!!
Ne auzim curând cu încă o recenzie promisă!!

XoXo,
Adry ♥

13 comentarii:

  1. Interesanta carticica ;;) Eu citesc Cheia si Lupta celor 9 si incerc sa fac fata scolii :D Ce dragut.. cred :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să ştii că este într-adevăr destul de tare :)) :o3 'Lupta celor 9' e vol 2 din 'Eu sunt nr 4' :-? încă nu am citit! :)) O săptămână fainăăăă!! :*:*

      Ștergere
    2. Volumul 3 :D De fapt ;;)

      Ștergere
  2. Uuu eu citesc.....(WTF sti tu ce citesc) ....tipu cu geamantanu e cute but... ma ambtin ca ma bati. :)) yaaaaayaaaaa si cartcica e spoky pik dar draguta :D
    sii....a da tipi de la Romania danseaza sunt foarte tari si...cam atat
    Cius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. întrebarea nu era pentru tine, lipitoare mică :)) cred că dacă mă strădui ştiu şi ce mănânci!! nu te lua de Jorge!!! o.O yup, FKQ îs osăm!!! şi da, cartea e niţel spooky, dar merită! :)

      Ștergere
    2. Pe cine faci tu lipitoare , panda gras (te urasc pt ca nu te igrasi) ce esti.

      Nu ma iau nu ma iau stiu cum e ca cinva (Adry) sa se ia de obsesia ta (Robin) -_-
      Da cine stie poate o incep si eu (cartea)

      Ștergere
  3. Jorge feat. Pavel Stratan - bestiala, acum aud pentru prima data de aceasta melodie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hihi, mă bucur că am ajutat la descoperirea melodiei!!

      Ștergere
  4. I love my school:D[Just burn:))].
    Interesantă cartea,s-au adunat atâtea pe care încă nu le-am citit,ufff.
    Melodia este amuzantă :)).Eu aş pleca numai să scap doua-trei zile de şcoală şi de cuvântul BAC.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Subscriu :o3 vreau să treacă odată bac'ul ăsta şi admiterea ca să pot să citesc în voie!!

      Ștergere
  5. Nu prea mă atrage cartea.Melodia este foarte simpatică,I didn't expected that =)) Chiar îmi place,e așa...summer-ish. :))
    + Ador ultima poză cu veverița sau ce o fi aia. =))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cartea e mai greu de pătruns, dar e frumoasă. Melodia chiar e funky rău!! :)) Şi aia e o vidră :o3

      Ștergere
  6. Unde vreti sa mergeti? Tare as mai vrea sa merg in America... dar ati mai fost? Aaa, nu dar am mai vrut :)) Foarte tare melodie.

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥