24 mai 2013

OMG, it's alive!



*ceva gen, eu şi iarna sunt pe val!*


OMG, deci nu vă pot spune cât de asdfghjk am fost când am avut un dublu şoc astăzi! 
Mai întâi, vreau să readuc la viaţă o rubrică demult amorţită:


Şi pentru asta trebuie să mulţumesc Librăriei Online Libris pentru această carte foarte frumoasă pe care încă nu am deschis-o din varii motive, dar în weekend îi şi dau de cap! I'm back in the game, baby!


Eh, Eh, Eh?! E tare, eh? Abia aştept să mă apuc de ea :3 
Îmi place la nebunie coperta verde şi ochiul acela absolut fascinant!!

Şi, cel de-al doilea şoc l-am primit de aici. Deci nu'mi vine să cred că am câştigat vol 8 din Vampirii din Morgaville!! o.O Ha! Acum trebuie mami să-mi cumpere şi restul volumelor: de la 4 la 7 :)) mwhahhahhaaaa. Gata, m'am liniştit :3

Poate aţi observat că încerc să mă las de folosirea excesivă a emoticonurilor.. pentru binele meu şi pentru confortul vostru vizual! :)

Totodată vroiam să vă aduc aminte de pagina noastră de facebook în cadrul căreia puteţi găsi diferite filme care ne-au plăcut şi vi le recomandăm din tot sufletu, pentru detalii click AICI sau apăsând butonul 'Noi recomandăm...' aflat sub titlul blogului.

Dacă tot vorbim despre filme, hai să vedem cum mă prinde weekendul!



În seara asta vreau să văd Fright Night, pe lângă faptul că sună tare 'I watched Firght Night on a Friday Night!', îi mai are ca protagonişti pe Colin Farell şi David Tennant. În câteva minute mă voi amuza copios cu Ted şi mâine, cred, am să vizionez Pitch Perfect. În materie de cărţi, v-am spus că mă voi apuca de 'Ziua în care mi-am ucis tatăl'.

Pentru recenziile filmelor staţi cu ochii pe facebook'ul nostru!


Eu vă las cu o piesă relativ nouă *apărută de ceva vreme* a dragului nostru Sam Tsui!
V'am pupat şi vă urez un weekend fantastic!!


XoXo,
Adry ♥

11 comentarii:

  1. Da Adry, unghiile tale sunt bestiale, nu te mai lauda :)) Felicitari pentru carticele ;;) De abia astept recenzia la Pitch perfect <3 Mie mi-a placut enorm ;;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. yea, yea, fabulous, i knoooow :o3 me love them! :)) Mulţuuu' :*:* şi eu abia aştept să mă uit!!

      Ștergere
  2. Hei babe, care mai e viața? Eu weekendul ăsta am concursuri și mult lucrat la mate, așa că nu sunt într-un mod pentru filme. Dar de citit, citesc. :)
    Weekend plăcut, tu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. viaţa mea e dusă cu pluta :)) intru în perioada mea de foc în ceva zile şi nu vreau să ştiu cum o să trăiesc x.x un weekend fain şi baftă!!!!

      Ștergere
  3. Pitch Perfect e genil!!! Ted încă nu am văzut şi cred că spun că o să-l vizionez de când a apărut, cât despre celălat mă cam sperie. :))
    Spor la citit, pare interesant titlul.:>

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ted e funny :)) am să te anunţ cum sunt restu'! :)) spor! :*:*

      Ștergere
  4. Ti-ai luat "Ziua in care mi-am ucis tatal"! Am citit asta de la biblioteca intr-o singura zi si a fost superba.<3 Lectura placuta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am primit'o de la sponsorul nostru drag :o3 mersi!! şi cred că am mai zis că nu am nici cea mai vagă idee ce cărţi sunt la bibliotecă!! :)) xoxox

      Ștergere
  5. Tee baaat pt ca:

    1. Nu ti'ai deschis telu
    2.Nu mi'ai spus ca ai primit carteaaa
    3.Ai uitat sa imi amintesti de Sam
    4....Parca erau mai multe
    si cam atat lectura placuta :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Okie Dokie!Felicitări :o3
    Lectură şi vizionare plăcută!:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ted este amuzant si plin de prostii, iar Pitch Perfect este foarte dragut ai are muzica buna. Vizionare si lectura placuta!

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥