30 mai 2013

News!



Heio! Nu m'au răpit extratereştrii şi nici nu a dat strechea în mine, doar că sfârşitul de clasă a 12a nu e aşa smooth precum credea: agitaţie cu mediile pe care tocmai le'am încheiat, apoi chinuială cu întocmirea clasamentului, omoreală cu robele, draci laci etc -.- Doamne, cine credea că viaţa la liceu e roz, ei bine, n'a mers la liceul meu :)) 

God damnit! Mai am de terminat 'Marea casă', pe care o lălăi de vreo 2 săptămâni.. şi apoi să mă apuc de 'Ziua în care mi'am ucis tatăl' că altfel mă decapitează tanti Loredana. 

Revenind, vroiam să vă spun şi vouă că începând din luna iunie am să dau cât mai rar pe aici pentru că intru în compenteţele de bac şi apoi în bac'ul scris şi vreau să mai recapitulez, să fac variante şi să mă apuc de subiectele de la admitere :o3 Damn you school! :))

Aşa că o să vă las în grija scumpelor mele de Rose şi Vero *amândouă mai trăiesc, respiră şi colorează neuroni* şi eu o să mai apar, dacă e cazul cu vreo recenzie ceva. 

O să'mi fie dor de voi, o să'mi lipsiţi şi sper să mai rămâneţi pe aicişea! 
Aveţi grijă de voi!! 



XoXo,
Adry ♥ 

7 comentarii:

  1. :o3 Noi te vom aştepta mereu ^^ .
    Aşteptăm să revii cu notele de 9 şi 10 pe care le-ai luat la bac ;;).
    Mult succes!
    Take care!^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hehe, mulţumesc, să fie!! :* în simulări am luat 9, dar în vară promit că vin cu 10 :)):*:*
      take care u 2!!

      Ștergere
  2. Mult succes la bac >:D<
    Și ai o nominalizare de la mine:) : http://just-other-things.blogspot.ro/2013/05/versatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. owiii, mulţumeeeesc!! şi să fie!! promit să completez chestiuca aia cât de curând posibil!! :*:*:*:*

      Ștergere
  3. Succesc muuult la bac! :)
    Eu credeam că e drăguţ în clasa a 12a. Chiar visam într-o zi cum o să fiu peste 3 ani, într-a 12a, cu toată desprinderea asta de liceu. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Suuucces o sa fie trist cand nu o sa am pe cine sa inervez pe cine sa fac panda fooarte trist :(((

    RăspundețiȘtergere
  5. Și eu sunt la fel! Examenul ăsta tâmpit. Succes de pe acum cu învățatul, bacul și să scapi vie.

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥