7 mai 2013

Marco... Polo ?!


Heioooo!
Când eu spun Marco, voi spuneţi Polo!
Marco!
....

....
>.<

Habar n-am dacă mai sunteţi alături de noi, dacă ne mai citiţi sau dacă ne înjuraţi din cine ştie ce motive! :o3
Nu îmi caut scuze, ba chiar stau şi mă gândesc că anul trecut când am început acest blog am jurat solemn să postez zilnic o.O Eram atât de optimistă, dar de cum am aterizat în oala cu apă clocotită mi-am dat seama că trebuie să pun blogul pe pauză, să-mi înfrânez pasiunile şi să-mi dau liber la neuroni. URĂSC clasa a 12a, Doamne ajută că se termină, însă până atunci ori mor pe drum ori ce ?! :))

Noroc cu vacanţa asta de 1Mai-Paşte că am reuşit, spre liniştea sufletului meu, vol 2 din Instrumente Mortale, doar ca să descopăr că este o dezamăgire -.- Am să vă povestesc când o să fac recenzie *care acuşica este scrisă pe hârtie, aşteaptă în rând la transcriere*, habar n-am când mai apar şi cu ea. Probabil pe 17 mai când o să stau acasă, de data asta nu promit nimic solemn :D

Daaaaaaaaar, ca să vedeţi că încerc să mă ţin de cuvânt, vă arăt Primele 100 de cuvinte din Oraşul de Sticlă! :o3 Sper să vă placă şi să vă pună pe jar :)) Deşi e doar un fragment introductiv cu nimic spectaculos.



Primele 100 de cuvinte
Oraşul de Cenuşă de Cassandra Clare

I.
PORTALUL

Frigul muşcător din urmă cu o săptămână se sfârşise; soarele strălucea cu putere când Clary străbătu grăbită curtea prăfuită din faţa casei lui Luke, cu gluga jachetei pe cap, ca să-i ţină părul să nu i-l sufle vântul pe faţă. S-o fi încălzit vremea, dar vântul dinspre East River putea fi tăios. Aducea cu el şi un slab iz de chimicale, amestecat cu mirosul din Brooklyn, de asfalt, de benzină şi de zahăr ars de la fabrica abandonată din capătul străzii.
Simon o aştepta pe veranda din faţă, tolănit într-un fotoliu cu arcurile rupte. Îmbrăcat în jeanşi, îşi ţinea DS-ul...





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ok, momentan lecturarea acestui volum mi-a adus dureri de cap şi nervi -.- Este aşaaaa o dezamăgire :o3 Pare tras la indigo cu vol 2 care e copie fidelă a vol 1.  Zău, la cât de lăudată este întreaga serie ai zice că 'mamă, mamă, ce mai poveste!!', dar este pură tortură: Clary e o fraieră *şi asta e un cuvânt încă blând ptr ce simt cu adevărat*, Jace este ciudat, la genul 'tipul cu dublă personalitate', Simon prezintă o reală îmbunătăţire, Alec şi Isabelle nu mă deranjează cu nimic :)) 

Acţiunea în sine este bună, povestea de dragoste este cea care te termină psihic. Intriga e bună, chiar îmi place doza de suspans, însă ceva e fishy :)) Daaaaaaaaaaar hai să nu o arunc de pereţi până nu termin. 
Ştiu că ar trebui să apar şi cu recenzia la vol 2, dar, please don't stone me, însă momentan chiar nu pot. 

Aşaaaaaaa, acum că am venit, v-am agitat puţin. Zic să mai strig o dată 'Marco' şi să fug. Pe final vă las o melodie mindblowing care o ador, în două versiuni absolut awesome şi v-am pupicit!





Marcooooooooooooo!

.....
.....

XoXo,
Adry ♥

10 comentarii:

  1. Grea clasa a 12-a, știu din proprie experiență, dar stai liniștită, că va fi bine până la urmă. Și mie îmi venea să mă urc pe pereți anul trecut înainte de bac, dar am supraviețuit :))

    Eu despre seria asta a lui Cassandra Clare am citit pe goodreads numai păreri negative și am decis că nu merită, chiar dacă pe blogurile din România văd numai păreri bune. M-am înșelat din cauza asta o dată și nu mai vreau să o pățesc din nou.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar sper să merite şi să fie mai bine!! :)) adevărul este că e o poveste, în esenţa ei lăuntrică, bună, dar personajele sunt de aşa natură că te înnebunesc. merită citită dacă vrei să te dai cu capul de pereţi :)) poate cândva o să vrei să o încerci :o3

      Ștergere
    2. Poate, nu se știe niciodată, dar nu cred că se va întâmpla în viitorul apropiat, am prea multe cărți pe care trebuie să le citesc de ceva vreme momentan :))

      Ștergere
  2. Uff , Adryyyyy ! De ce esti tu asa trita si sifonata , de ce ? Nu-mi place sa te vad asa :(( !
    Dar trec peste asta , si iti urez bafta la scoala . Oricum si eu trebuie sa iau o pauza , deci.. uff , urasc scoala , din toata inima . Daca mi-e asa greu acum , nu vreau sa-mi imaginez prin ce treci tu !
    Scuze ca am fost aa absenta in ultimul timp , am avut probleme de sanatate , sper ca n-am dat impresia ca sunt indiferenta *hugs* . Sa stii ca am citit tot-tot-tot , am vazut ca mi-ai trimis si ebookurile . Esti asa o scumpa .
    Deci gandeste pozitiv , mai sunt 2 luni si gata ! Marea scapare !
    Stai , tu wow wow wow , termini clasa a DOISPEA ? Omigosh , asta inseamna ca o sa te duci la facultate si chestii O.O ? Felicitari , nici n-am rsalizat ca ai ajuns deja acolo ! Succes in acste ultime saptamani de scoala !

    Cat despre IM , cred ca as avea aceeasi parere cu tine. Dar nu cred ca voi afla vreodata . Mi se pare prea complicat si iti da prea multe batai de cap . Iar intriga nu ma atrage . Dar in fine , fiecare cu parerile lui ,nu ;) ?

    Iti tin pumnii in drumul spre vacanta . Sa supravietuiesti , da , altfel o sa ne fie foarte dor de tine si n-o sa mai suport sa intru pe vreun blog in viata mea sau sa particip la un concurs sau sa vorbesc cu cineva sau sa scriu comentarii de 10 pagini de Word , cu font Times New Roman 10 . Oki <:) ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaaaaaaaaaaaaaaaai, scumpa mea scumpăăăă :o3 n-am realizat ce dor mi-a fost de tineeeeee!! :o3 Owhi, tu pitic mic :o3 sper că acum te simţi mai bine :o3 Şi eu am fost lipsă p'aci deci n-am simţit în realitate mai nimic :)) damn you school!
      Tehnic, eu mai am până pe 31 mai şcoală :)) dar după intru în bac şi bla bla. Sper să fie bine :o3 Şi daaaaaa!! De 4 ani aştept să se termine liceul ca să mă duc la facultate :)) God damn it, abia aştept! :)) Mulţumesc ptr urări :o3 ştii că eşti o scumpă mică :o3
      IM e sfâşâietor :)) doar primul volum a fost mai bun, în rest, sunt dezamăgită de el -.-
      Pentru tine o să supravieţuiesc :o3 Ştii că îmi aduci zâmbetul pe buze mult prea des ca să mă evapor d'aci :o3

      Te pupicesc! Sper să ne auzim cât mai curând posibil!

      Ștergere
  3. SERIA INTRUMENTE MORTALE e o mare dezamăgire. Îmi pare așaaaa rău că am dat banii pe ea. Mda, eu aia super-optimistă când vine vorba de cărți. Pisiceei.
    Suntem amandouă-n aceeași ciorbă, tu cu bacu eu cu examenul de capacitate. Sper să dea domnul să-l iau note mari că altfel mă împușc. În fine, scăpăm noi... ABIA AȘTEPT VARA. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap, da este! :)) Amin, soro! :)) Noroc că eu le-am găsit la bibliotecă :)) Ihhh x.x urăsc şcoala :)) abia aştept să se termine totul!! -.-

      Ștergere
  4. asadgahdfvgfhhjfg ursuletul meu mic si scuuuuuuuuuuump , mi-au dat lacrimile in ochi cand am citit :o3 .
    Norocoasa de tine ! Desi se zice ca si noi terminam mai devreme . Dar oricum , cum ajung eu pana in iunie ? Va fi plin de teze , simulari si teste si fuuuuuuuuuuuu , nu vreeeau !
    Aiiiii , o sa fi la facultate asasasaasasa . Cetarecetarecetarecetarecetarecetare ! Sunt asa mandra de tine , scumpoo :o3 !

    M-am intalnit si eu cu astfel de situatii . Cumpari carte , o citesti , si-ti vine sa te dai cu capul de calorifer.

    Imi umpli inimioare de bucurie cand spui asta. Ma simt ca un balon de iubire :o3 !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Okay. Adry trăieşte. Melodie frumoasă şi veselă. Totul e ok :))
    Chiar îmi pare rău ce se alege de IM. Sper să fie filmul mai bun :o3
    Te pup >:D< Oare ce visezi la ora asta? Îţi fac de cap cu Daaan? :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Sărăcuţa de tine:(.Eu mă plâng că am teze,dar tu ai bac-ul acuşi...Pff...Nu pot decât să-ţi urez mult mult succes!:D And don't worry,we'll be always here waiting for you ^^.

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥