10 mai 2013

Hnnnga...



Hei, dragii mei!
Ce mai faceţi voi ?! Doamne ajută, a venit şi weekendul. Nu că asta ar însemna ceva major pentru că şcoala e un job full time -.- Dar hai să nu încep să mă plâng aşa cum fac toţi :))
Stăteam în cumpănă dacă să fac o postare din suflet, aşa cum făceam mai demult, sau doar să vă omor şi pe voi cum m-au omorât pe mine cei de la Goodreads când şi-au bătut joc de mine şi mi-au trimis un mail cu noile cărţi din străinătate o.O Urât! :))

Dar mai întâi hai să vă arăt de unde naiba am luat eu halul acela de titlu! :))

Yup, el este Dan Howell şi este noul meu crush :)) Este britanic şi are accent şi gropiţe mortale. Plus un simţ al umorului absolut 'woawi' :o3
Deeeeeci hnnnnnnga :))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Revenind la seriozitate, haideţi să vedeţi cu ce ne vor tortura editurile străine pentru a ne râde în nas.


Dan Brown s-a decis să mă omoare publicând pe 14 mai noua carte din seria Robert Langdon: 
Inferno

In his international blockbusters The Da Vinci CodeAngels & Demons, and The Lost Symbol, Dan Brown masterfully fused history, art, codes, and symbols. In this riveting new thriller, Brown returns to his element and has crafted his highest-stakes novel to date.

In the heart of Italy, Harvard professor of symbology Robert Langdon is drawn into a harrowing world centered on one of history’s most enduring and mysterious literary masterpieces . . . Dante’s Inferno.

Against this backdrop, Langdon battles a chilling adversary and grapples with an ingenious riddle that pulls him into a landscape of classic art, secret passageways, and futuristic science. Drawing from Dante’s dark epic poem, Langdon races to find answers and decide whom to trust . . . before the world is irrevocably altered.

~~~~~~~~~~~~~~
Apoi, tanti Caine a făcut mişto de noi lansând pe 7 mai al 14lea volum al seriei Vampirii din Morganville:
Fall of Night

Thanks to its unique combination of human and vampire residents, Morganville, Texas, is a small college town with big-time problems. When student Claire Danvers gets the chance to experience life on the outside, she takes it. But Morganville isn’t the only town with vampire trouble...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Şiiii ms Cassandra Clare, pe care nu o prea suport de la o vreme, a zis să mai scoată nişte bani şi fani din seria ce-l are ca protagonist pe magicianul nostru sexy Magnus Bane, în a doua carte din seria 'The Bane Chronicles' ceo va lansa pe data de 21 mai:
The Runaway Queen

Magnus Bane has a royal role in the French Revolution—if the angry mobs don’t spoil his spells. One of ten adventures in The Bane Chronicles.

While in France, immortal warlock Magnus Bane finds himself attempting to rescue the royal family from the horrors of the French Revolution—after being roped into this mess by a most attractive count. Naturally, the daring escape calls for invisible air balloons…

This standalone e-only short story illuminates the life of the enigmatic Magnus Bane, whose alluring personality populates the pages of the #1New York Times bestselling series, The Mortal Instruments and The Infernal Devices series. This story in The Bane Chronicles, The Runaway Queen, is written by Maureen Johnson and Cassandra Clare.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Şiii pentru că aşa ştiu eu să fac, să vreau mereu mai multe cărţi, am dat iama în gama de ebookuri gratis de pe Amazon şi am adunat câteva cărticele tare interesante :o3 



Şiiii sperând că voi apuca şi eu ziua în care să citesc atât de multe cărţi dintr-un total imens de ebookuri, vă las cu speranţa că voi reveni cât mai curând cu o postare mai de Doamne ajută :o3
Vă urez un weekend superb, vreme bună şi distracţie plăcută!


~Nu mă mai satur de băieţii ăştia o.O~


XoXo,
Adry  ♥

6 comentarii:

  1. Ăştia scot cărţi pe bandă .:)))
    Amazon e chiar generos.Şi eu am o groază de ebook-uri ,dar pe care nu le-am citit x_X.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da :)) aparent lume anu are altceva mai bun de făcut decât să stea şi să scrie x.x amazon e bun :)) nu am eu răbdarea necesară să îl iau bine de tot la puricat :))

      Ștergere
  2. Arggghh , WHAT THE FUCK ! (Reactia mea dupa ce mi s-a luat netu' de 2 ori si am pierdut comentariul -de 2 ori)
    Deci voiam sa spun ce aashfhdhAFgyj e pisicuta aiaaa ! Awww :"3!
    Si video-ul e atat de osam ! Te caci pe tine de ras , baietii aia sunt asa comici . Hnnnnnnnnnng !
    Iar cartile par foarte interesante ! Si ebookurile sunt atat de hfhafHF . Cu ce program faci colajurile (colajele? >.O) astea ?
    Abia astept sa ma apuc de ebookurile pe care le-am primit . Desi am incercat sa citesc o carte in engleza (nu spun , ca ma strange de gat Rosie dupa ca sa i-o imprumut) si m-am blocat . Si eu sper sa apuc ziua in care le voi citi .
    Weekend placut si sa ai parte de niste zile grozave (dupa ce termini cu chestiile pentru scoala , din pacate)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. yup, me likes the cat tooooooo :o3
      aşaaa, cărţile sunt mortale :)) ebookurile chiar par interesante şi colejele le fac în PhotoScape.
      zi-mi mie ce carte :)) că nu'i spun Rosei :))
      cât despre Dan-my love-Howell şi Jack şi Finn, da sunt funny rău :)) eu mă uit de vreo săptămână la canalul de utube al lui Dan şi mă doare burta :)) pe lângă faptul că-i plăcut ochiului, are şi un simţ al umorului dulceeee :o3 caută-l pe youtube la Danisnotonfire şi o să râzi destuuuul :))

      mersi la fel!
      pupici

      Ștergere
  3. DAAAAAAANNNNN!! DAN, DAN, DAN, DAN, DAN, DAN!! Good God cat il ador pe tipul asta! Haha vad ca si pe tine te-a cam papat scoala. It sucks doesn't it?
    Hug-uri, Adry! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. WOWOWOWOW Cati obsedati de Dan :)) glm
    hei obsedata #1 cf? :))
    Akum serios tipi sunt tari , si cartile si Jack sau era Finn? :))

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥