27 mai 2013

E luni..




Şi astăzi avem achiziţii marca luni! :)) Dacă tot am primit mica bursă, am zis să-mi întregesc o parte din colecţii. Şi abia ce-am realizat că eu nu v-am mai arătat de foarte multă vreme ce am mai cumpărat în ultima vreme..Suory :o3



De-a lungul ultimelor săptămâni am cumpărat cu revista Bravo seria de 4 volume Vampirii dinMorganville, dar mi-au tras ţeapă.. Nu găsesc vol 4, partea a 2a.. :( damn you!!
Apoi zilele trecute am luat primele 2 volume din Fetel Gala-ceva şi azi am luat ultimele 2.
Pluuuuuus pentru mine şi mami meu am cumpărat Tăcerea Mieillor. Am zis că trebuie neapărat să citesc şi eu aşa ceva. Cât de horror poate să fie ?! :))

Şiii, cam atât :( Prea scurtă postarea, dar, belive me, mă simt ciudat. Aşa că vă las cu un videoclip mortal şi o melodie drăguţă! O zi super faină!!





XoXo,
Adry ♥

Un comentariu:

  1. E luni... e foarte frumoasa piesa. Nici celor de la HiQ nu le place aceasta zi, deci LUNI te uram.

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥