11 mai 2013

Din suflet..



Scrisul e cel care ne defineşte. El este cel care spune totul despre noi, el ne dă de gol în faţa străinilor mai mult decât ar putea-o face orice altceva. Spun asta pentru că voi nu mă cunoaşteţi personal, dar mă ştiţi, aveţi habar cine sunt şi cum sunt, pentru că am scris din suflet. Fiecare postare a fost o parte din mine şi fiecare nimic pe care vi l-am arătat a reprezentat ceva la acel moment: fie doar vroiam să îmi alung gândurile negre părând veselă şi fără griji, fie vroiam să vă binedispun pentru a-mi uita supărările sau, pur şi simplu, vorbeam din inimă, deşi voi nu vedeaţi asta.

Mereu aici, pe blog, am fost eu cea reală, cea plină de defecte şi bube negre şi nu numai, dar mereu am vrut ca acest loc să fie singurul în care nu trebuie să mă ascund. Fiecare postare scrisă v-a dezvăluit noi laturi ale mele, noi defecte, noi lipsuri.. Multe, prea multe lucruri spuse aici nu mi le mai aduc aminte, dar ştiu că în fiecare postare am lăsat o parte din trecutul meu.

Când mă uit la arhivă descopăr că nu mai ştiu exact de ce am scris ceea ce am scris, dar cumva, toate acele postări m-au adus astăzi aici şi îmi place să cred că voi mă cunoaşteţi într-o oarecare măsură, pe cât posibil, însă vreau să ştiţi că fiecare dintre voi, cei care citiţi, sunteţi în sufletul meu şi vă mulţumesc din toată inimă că sunteţi chiar aici în acest moment.

Totodată vreau să-mi cer scuze că în ultima vreme am fost aşa.. Se pare că trec printr-o perioadă în care îmi vine să mă dau cu capul de pereţi, perioadă în care habar n-am pe unde să o apuc şi se pare că sunt genul de momente în care mă îndoiesc de mine şi simt cum mă descompun, cum pierd bucăţi din mine. Sper să-mi revin şi să vă aduc măcar un zâmbet pe chip, un mic tribut pentru zâmbetele pe care voi mi le aduceţi cu fiecare postare.


Acum vă las şi vă mulţumesc pentru atenţie :) Aşa cum spune şi titlul, din suflet vă scriu : Mulţumesc!



XoXo,
Adry ♥

18 comentarii:

  1. Oh , Adry ! Cuvintele astea , scrise de tine aici , nu fac decat sa treaca din sufletul tau pe un blog , si de pe blog , in sufletul meu , si sper ca in sufletul tuturor celor care citesc . Si aceste cuvinte pe care le scriu eu in acest comentariu , imi doresc sa treaca si ele i sufletul tau , sa simti ca nicaieri nu ai primit mai multe imbratisari virtuale ca aici , mai multa atentie si iubire ca aici , si sa stii ca bucatelele astea de trecut vor ramane in siguranta in sufletul nostru . Esti o priza la care imi incarc bateriile cu zambete si afectiune si meriti sa primesti si tu la fel de multa afectiune . We love you from all our soul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îţi spun de la început că te ador şi îţi mulţumesc pentru fiorii de pe şira spinării pe care mi i-ai dat! Îţi mulţumesc că mi-ai făcut pielea de găină şi m-ai făcut să zâmbesc citindu-ţi comm'ul! Eşti fenomenală şi cuvintele tale mă umplu de fericire şi un sentiment nepreţuit! Îţi mulţumesc!

      Ștergere
    2. Si eu iti multumesc pentru toate lacrimile de fericire pe care mi le-ai adus din ochi de fiecare data cand mi-ai raspuns si pe care le-am plans in fata monitorului sau sub dus , pentru tot ce mi-ai zis si pentru toata iubirea pe care mi-ai dat-o , si pentru sentimentul minunat care ma ajuta sa adorm noaptea. Esti o persoana minunata si meriti toata iubirea din lume !

      Ștergere
    3. Eşti o puştoaică fenomenală şi îmi umplii sufletul de fericire de fiecare dată când văd că eşti alături de mine! Mulţumesc pentru tot şi nu cred că am să pot vreodată să te răsplătesc :o3 Sincer îţi spun că te iubesc, kiddo! :o3 Many hugs and kisses!

      Ștergere
    4. Daca as putea sa te imbratisez , as face-o pana nici una din noi nu va mai putea respira ! Multumesc atat de mult ! Imi umpli sufletul de caldura si bucurie , si nu am nevoie de alta rasplata .Pentru ca esti o fiinta extraordinara te ador , pur si simplu vreau sa te strang in brate :*:*:*:*!

      Ștergere
    5. Crede-mă că şi eu aş vrea! Şi sunt sigură că la un moment dat, viaţa ne va da ocazia să ne întâlnim! :*:*:*

      Ștergere
  2. Nu am citit ce ai scris (suparate) tocmai am vazut un video cu Jack , Finn si Dan , si am murit de ras, si titlul mi se pare ca e vorba de ceva trist si eu nu vreau ceva trist pofund , am chef de prostii , ceva funny :))
    si panda profund ce esti sa sti ca imi place Dan, te baaatt daca spui:
    "Ti'am spus eu, "

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a daaaa IUBESSCCCC NOUL DESIGN SERIOS!!!!!

      Ștergere
    2. oki, eşti dusă :o3 şiii mai ştii când am spus că Dan e osam şi funny?! Ei bine, aveam dreptate :)) şi mă bucur că-ţi place noul design :)

      Ștergere
    3. asta stiu . :)) , da e funny ... :D

      Ștergere
  3. Dan e un zeu, punct ♥
    Scrisul e o binecuvântare. Huh, asta a fost o postare aşa emoţionantă şi nu ştiu ce să mai zic. Poţi să fii aşa dulce, amuzantă, dar şi profundă. Şi te iubesc.
    Îmbrăţişări. Multe :o3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dan is my god :)) :* :o3 ştii cum e, când nu mai scrii cu (,) creierul, scrii cu inima şi ies chestii mai ciudate :)) mersi scumpo :o3 :*:*:* hugssssssss!

      Ștergere
  4. Te-ai exprimat foarte frumos:o3.
    Nici nu vreau să-mi imaginez ce groaznic e să ştii că mai e puţin-puţin şi vine bacul.Sora mea e în aceeaşi situaţie ca tine şi mai are oleacă şi îşi smulge părul din cap.Am să îţi spun ce i-am spus şi ei:am încredere în tine,pentru că după cum ai spus,chiar dacă nu te cunoaştem personal,face to face,ne-am dat seama că eşti o persoană foarte inteligentă,harnică şi ambiţioasă.Prin muncă şi devotament poţi izbândi în orice,te asigur.Şi nu-ţi fă griji,noi nu plecăm nicăieri:D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi din suflet Bia :o3 Dacă aş putea să te îmbrăţişez, de fapt pe toţi, crede-mă că nu v-aş mai da drumul! You rock!! :*:*:*

      Ștergere
  5. Tu covrigel, ești și poetă mai nou. Mă rog, parcă te văd peste ani autoare de succes. Și să dea ăia răii să nu mă treci la ”mulțumiri” că ne supărăm!
    Te iubesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hehe, zuuuuu :o3 eh sunt :)) doamne, măcar de'aş avea eu atâta răbdare şi imaginaţie :)) mulţ... te pupicesc, my zu! you rock! me ♥ you!

      Ștergere
  6. De câte secole n-am intrat pe bloguşorul acesta? :o3 E superb aspectul dragă ;;) Îţi doresc multă baftă şi răbdare şi îngheţată cu ursuleţi gumaţi -nu ştiu de ce am scris astaaa- în următoarele săptămâni Adry meu, şi o îmbrăţişare de Raisa-urs >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot atâtea secole de când n-am mai vorbit noi 2!!! mersi scumpo :o3 love ya!! :*:*

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥