6 aprilie 2013

Weekend catch me -Special edition-



Doamne ajută! A venit şi vacanţa!
Nu vreau să aud că e doar o săptămână! :)) E vacanţă, ceea ce contează cu adevărat!
Exact ce aveam nevoie: somn de voie, cărţi de citit, filme de vizionat.
Perfect! *nu vreau să-mi aduc aminte că tre' să lucrez pentru simulări x.x*

Aşa cum am promis, astăzi vă arăt ce am eu de gând să urmăresc în această vacanţă şi care o să fie cărţile ce mă vor ţine în priză :o3
Soooo, let's get started!


În materie de filme, sper să ajung la zi cu următoarele:

-vreau să ajung la zi cu 'The Beauty and the Beast' pentru că pe 18 aprilie apare un nou episod o.O
-am chef să-i văd faţa lui Zac Efron în '17 Again'
-demult am vrut să-i văd pe Miley Cyrus şi Douglas Booth în 'LOL'
-poate apuc şi eu să-l văd pe Justim Timberlake în 'In Time' *'cause it's like I'm a mirror*
-am auzit că e ceva de capul lui Lucy Hale în 'A Cinderella Story- Once Upon a Song'
- şiii Logan Lerman cu Emma Watson aşteaptă de vreo 2 săptămâni să mă uit la 'The Perks of Being a Wallflower'

Acuma, dacă v-am vorbit de filme, vine rândul cărţilor:

-am de gând să termin seria 'Sânge Albastru' *recenzia la primu volum aici*
-apoi cred că mă apuc să termin şi seria 'Instrumente Mortale' *recenzia la primul volum aici*
-şi ca să revin cu picioarele pe pământ am zis să văd ce'i mai poate pielea lui Nicole Krauss în 'Marea casă' *recenzia la o altă carte de Nicole Krauss aici*

Şi cam atâtica :o3
În legătură cu Maratonul de Easter Egg Hunt de aici, ne-am gândit să mai prelungim termenul. Astăzi veţi putea găsi runda a doua şi luni runda a treia. Miercuri veţi putea participa la un concurs fulger pentru a primi ce-l de-al patrulea ou :)
Încă puteţi, şi veţi putea până miercuri inclusiv, să participaţi la fiecare rundă. Pentru a putea câştiga trebuie să aveţi toate cele 4 ouă de la fiecare concurs!! Nu uitaţi şi de regulile specificate în fiecare rundă :)
Noi vă mulţumim că participaţi şi sperăm să vă distraţi cu adevărat!

Dacă aveţi nelămuriri sau ceva, lăsaţi comm aici şi vă voi răspunde cât mai curând posibil :)
Vă urez mult noroc!!

O vacanţă plăcută, dragii mei!
Ne auzim curând cu o nouă recenzie, din cele restante :o3




XoXo,
Adry ♥




12 comentarii:

  1. Tipul care cântă coverul are o voce supersexi.:x
    Şi filmul LOL nu trebuie ratat.L-am văzut acum două săptămâni pe HBO şi mi-a plăcut mult, mult, mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yup, Max chiar are o voce sexy şi bună :)) Oki doki, mersi de părere :o3 eu mă uit doar pentru Miley :)) weekend fain:*:*:*

      Ștergere
  2. Inca nu ai vazut In time? ;;) Sa-l vezi ;;) Ce-mi place de Schneider asta <3 Stii ca sunt si niste pixuri Schneider? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. încă nu x.x :)) ştii că abia am avut timp să respir -.- şi mie îmi place de Max :)) nu ştiam, răutate mică ce eşti :)) :*

      Ștergere
  3. Well, vizionare/lectura placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vacanță plăcută !
    Am văzut filmul LOL - e drăguțel, nu eram într-o dispoziție prea bună când l-am văzut deci ..

    RăspundețiȘtergere
  5. Iubidubi,vacanţă plăcută,spor la vizionat filmele şi la citit cărţile!
    \^o^/

    RăspundețiȘtergere
  6. Max, o vai Max , si pt cine nu stie Max e DOAR al meu deci nu va atingeti de el ca va blestem !!! :))))

    Asa: am vazut Lol , 17 Again si 'A Cinderella Story- Once Upon a Song' sunt ok , adik mi-au placut :D, de nush cand tot zic ca ma uit la The Perks of Being a Wallflower (doar pt Logan vreau sa ma uit :)) ) :o3 si cu The Beauty and the Beast' sper sa ajung si eu la zi . ;)

    Si tot weekendul citesc AV. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Tare, am vazut toate filmele din lista, e super tare In Time.
    Vacanta placuta.

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥