28 aprilie 2013

Planuri de weekend prelungit



Heio! :o3
What's up party people? 

Aproape că m-a ucis şcoala şi, damn it, că nu se mai satură să atenteze la viaţa mea -.-
Nu am idee când o să mai pot să respir, dar am zis să fac rubrica noastră.
Hai să vedem:


Varianta rubricii extinsă şi pentru vacanţa de 1 Mai şi Paşte.


În ceea ce priveşte cititul am de gând să termin *într-un final* vol 2 şi 3 din Instrumente Mortale, apoi să mă destind puţin cu 'Marea Casă'. Ştiu că astea am zis că le citesc de vreo 2 săptămâni *dacă nu mă înşel*, dar cum spuneam şi la început şcoala mă ucide.
Şiiiiiii vreau să văd şi eu într-un final 'In time' şi să ajung la zi cu sezonul 2 din Once Upon a Time :o3

Acum hai să bălmajesc puţin despre noul meu serial favorit:


Vi s-a întâmplat vreodată să vă întrebaţi dacă poveştile sunt adevărate?! Să vă doriţi într-adevăr să aveţi parte de un final fericit sau de prinţul mult visat? 
Ei bine, toate acestea sunt adevărate. Cetăţenii din Storybrooke sunt de fapt personajele din poveştile copilăriei noastre.
Un blestem aruncat de Vrăjitoarea cea Rea i-a adus pe protagoniştii poveştilor în lumea reală, departe de cei iubiţi, şi fără posibilitatea de a-şi aminti cine sunt cu adevărat. Singura speranţă a lor venind din partea Emmei, fiica pierdută a Albei ca Zăpada şi a Prinţului. Dar Emma nu crede în poveşti, nu crede în niciun blestem... aşa că Storybrooke este pierdut pe veci ?!


Un serial cât se poate de frumos în care poveştile vechi ale copilăriei sunt aduse la realitate şi reinterpretare. Vom descoperi că până şi Vrăjitoarea cea Rea a avut un suflet bun şi nu era malefică, iar temutul Rumplestiltskin a iubit cândva şi a fost iubit. Dar Magia vine şi strică tot, în pofida aşteptărilor, şi lucrurile iau o turnură îngrozitoare. Lumea poveştilor este zguduită şi nimeni nu va mai avea parte de un final fericit. 

Îl recomand  tuturor celor care vor să mai guste din amintirile copilăriei şi să vadă dacă mai pot crede în magie. Vă asigur că veţi sta cu sufletul la gură alături de Emma şi Henry în misiunea lor, veţi rămâne uimiţi să aflaţi adevăratele poveşti din spatele aparenţelor şi veţi deveni dependenţi de această ecranizare fantastică.



Cam atât pentru această dată. Sper să ne citim cât mai repede posibil! Până atunci aveţi grijă de voi!
Un 1 Mai fericit! 



XoXo,
Adry ♥


3 comentarii:

  1. Deci pe cuvant de cercetas ca am sa ma uit la Once Upon a time in vacanta :))
    La cat m'ai inebunit cu el , am ramas fara scapare :)) ,

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici acum n-ai vazut In time???? You're killing meee! Poate da Sfanta Vacanta si il vezi :)) Nu iti promit ca ma uit la serialul ala ca am ramas fara pc. Si nu, acum nu vorbeste o fantoma, dar dupa vacanta imi pleaca laptopul si pa pa calculator :o3

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi eu vreau să mă uit la Once Upon A Time :o3.Vreau aşa muuult!Dar nu am timp...De asta vreau să vină vacanţa de vară mai repede.:D

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥