3 aprilie 2013

Newsflash!




Heio :o3 
Ce mai faceţi voi? Văd că toată lumea o să participe la concursul celor de la Libris.. M-am decis ca eu să nu :)) parcă e prea multă lume pricepută ca să câştig tocmai eu  -.-

Oki doki, trecând peste acest moment awkward vreau să vă spun că începând de mâine veţi putea participa la un fel de maraton cu ocazia că ne plictiseam şi am zis să facem ceva tare primăvara este atât de înşelătoare şi am zis să aducem ceva zâmbete pe feţele voastre :)


Oki, sper că voi nu ne daţi un cot în mufă :)) Acest 'maraton' va alea loc în parteneriat cu următoarele bloguri:
Pierduta intre lumi- admin Clara- a cărei idee ne-a adus astăzi aici
Meduza blanda- admin Furelise a.k.a Antonia- care a fost persoana care m-a băgat în proiect
şi bineînţeles, aici pe Noi si un blog. 

Sperăm să iasă exact cum visam noi. Ce trebuie să faceţi voi?
Acuşica vă explic :o3
Maratonul o să înceapă mâine cu prima etapă la mine pe blog. Aici voi posta o sarcină de lucru pe care voi va trebui să o îndepliniţi pentru a putea primi puncte. Apoi la finalul postării va fi un indiciu care vă va direcţiona spre blogul pe care se va petrece ce-a de-a doua etapă. 
Restul regulilor le voi explica mâine :)

Premii vor fi ebookuri care sperăm noi să vă placă :)
Sper să vă placă ideea şi să fie doritori :)
Ar fi ok să ne anuţaţi dacă vă surâde ideea :)) Nu de alta, dar noi chiar suntem încântate rău de tot :o3

Oki doki, misiune îndeplinită. Acuşica plec să lucrez la sarcina voastră pentru mâine.
Îh.. mâine am simularea probei orale la română, oh such joy -.- 
Anyway, ne auzim mâine!!
Aveţi grijă de voi!

  

XoXo,
Adry ♥


11 comentarii:

  1. Drăguţă idee. Şi succes la simulare mâine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hihi, mă bucur că-ţi surâde ideea :) să fie! :*

      Ștergere
  2. Iiii,super idee!
    Sper să am timp :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Bafta la simulare >:D< si superba surpriza pe mine una ma incanta la maxim :D Sunteti geniale fetelor :>

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajută să fie! :) iiiip, abia aştept şi eu :)) :*:* eh, mulţumim! :*

      Ștergere
  4. Nici eu nu particip la concursul Libris . Urasc cand e facebook-ul implicat , cah >< .

    Ideea e super :D :D :D :D :D abiaasteptabiasteptabiaastept !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu din cauza la fb nu particip, doar că na.. sunt prea mulţi şi nu mă simt eu în stare să fac ceva de Doamne ajută :)) hihi, mă bucur!! :*:*

      Ștergere
  5. Abia astept! Multumim pentru aceasta surpriza frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. O daaa , mie imi surade acest maraton . imi face cu ochiu' :))) succes maine !

    RăspundețiȘtergere
  7. Meeeersi mult ca ai postat despre asta. O voi face si eu mai incolo. Pana atunci, verifica-ti mail-urile. ;)

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥