30 aprilie 2013

*Empty*

Mm, nu am mai trecut pe aici de ceva timp, nu-i aşa? Mi-ar plăcea să am ce să vă povestesc, dar viaţa mea devine atât de plictisitoare că ultima dată când am simţit adrenalină a fost atunci când am pierdut un follower pe tumblr. Şi, mă rog, doar am crezut că l-am pierdut - de fapt memorasem greşit numărul. Apropo de tumblr, am făcut 1200 de postări. Lipsa mea de ocupaţie mă sperie. În fine, vacanţa asta vreau să recuperez la mate şi să încep să slăbesc, din nou. Am parcul chiar lângă casă, fir-ar să fie, aş putea să mai dau pe acolo din când în când. Să vă mai spun ceva? Magazinul de covrigi e exact la intrare. Te urăsc, Petru. Covrigii ăia au gust de rai. Paştele e duminică şi mi-am epuizat deja cadoul pe nişte cărţi comandate de pe elefant: am găsit un pachet cu primele 3 volume din Sânge Albastru la 35 de leheheei, şi cred că încă mai e oferta, dacă vrei să vă cumpăraţi şi voi. Majoritatea cărţilor sunt la 75% reducere<3
Ieri am văzut o reclamă pe ProCinema şi eram, încă o dată: deci de aici vine giful ăla! Persoanele care ţin la viaţa lor socială nu ar trebui să-şi facă tumblr.
Heii, cine a văzut Jocurile Foamei? A fost a doua oară pentru mine şi ai mei au fost speriaţi de cât de tare ţipam. Ohh, măcar dacă ar fi văzut cum săream cu limba scoasă către posterul cu Divergent *cu 15 centimetri mai sus decât capul meu*. Ăă, nu aţi citit asta, okay? ^_^
Şi înainte să plec la culcare, vreau să citiţi o poezie de Charles Bukowski, Căderea. E prea mare să o pun aici, dar mi se pare superbă şi foarte potrivită vremurilor în care trăim. Bukowski devenit acum vreo câteva săptămâni poetul meu favorit :) Şi ştiţi cât de frustrant e că nu am cui să-i arăt asta? De acum, împart câte o poezie persoanelor la care ţin. ♥

trebuie să existe o cale.
în mod sigur trebuie să existe o cale la care nu ne-am gândit încă.
cine mi-a pus creierul ăsta înăuntru?

urlă
cere
spune că există o şansă

nu va spune
„nu”.

12 comentarii:

  1. Mă bucur Rose dragă că nu încerci să slăbeşti prin înfometare!Doamne fi lăudat şi mărit că există şi persoane normale pe planeta asta.

    Să ştii că şi viaţa mea e plictisitoare.Adică,vacanţa o face plictisitoare.Pur şi simplu stau ore în şir uitându-măla tavan.Şi Rose,1200 de postări pe tumblr?Mă laşi să mă îngrozesc?Eu nici pe blogul meu n-am atâtea :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum, 1500 :)) Asta înseamnă 1500 de imagini şi citate care îmi plac, rebloguri şi chestii mărunte :-j Da, vacanţa asta chiar a fost plictisitoare şi n-am făcut nimic productiv.
      Hihi, slăbesc greu aşa, dar merge :3
      Te pup!

      Ștergere
  2. Nu ştiu de ce trăiesc cu impresia că a fost singura care nu a aflat că s-a dat la TV JF. CE? E vina mea că nu am mai deschis televizorul de peste o lună? Bine-nţeles că nu! E vina timpului care zboară incredibil de repede şi nu-mi mai lasă timp de nimic.
    o.O Sânge albastru cu 35 de lei? UNDE?
    Vacanţă faină să ai! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe elefant - şi sunt multe reduceri faine :)
      A fost pe Pro tv, de Florii, dar poţi să apelezi la Torrent oricând, e mai comod :))
      Mulţumesc, la fel :*

      Ștergere
  3. Soricel micut , akum papam cioco , dar m'am oprit cand ai zis de slabit :)) , ai avut dreptate nu mai trebuie sa imi cumpar cioco, e prea tentant cand ne desparte doar o camera :) , eu nu mi'am facut cont pe tumblr si incep sa ma bucur , sunt destul de obsedata de net inca un lucru si chiar nu ma mai dezlipesc de monitor :)) Noroc ca plec la sat si akolo nu am net dar sunt sigura ca voi sta pe telefon :D app de telefon sa ti'l ti deschis da? :O3 doar ai zis ca viata ta e boring te ajut eu :)) am sa te stresez , ca sa nu te pliktisesti :)))ghici cee ESTE PETRU IN TIMISOARA , m'am interesat si este yeeey deci vii aici nu? :O3
    Si eu citesc SA sa ma anunti cum ti s'a parut :*
    ttyl >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Răspund şi eu după o mie de ani :)) Deocamdată nu ştiu ce să zic de Sânge Albastru, sunt de abia pe la 70. Hei, tu eşti slabă, poţi să te cinsteşti liniştită cu ciocolată ;)) :*

      Ștergere
  4. Eu nici acum nu m-am uitat la "Jocurile Foamei" :)).Am o prietenă care îmi aminteşte mereu cât pierd :)).
    Foarte faină poezia!Nu-mi vine să cred că a existat un asemenea poet.Am căutat pe google şi am aflat că a murit acum 9 ani şiiii...că s-a născut în Germania,hi hi.Îmi place Germania >:).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu ştiam când a murit :)) Hei, mi-ar plăcea să fiu în locul tău. Poţi citi cărţile, sunt mai reuşite! :)

      Ștergere
  5. Mi-a placut postarea.Intra si pe la mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ţi-a plăcut. Ai un blog foarte drăguţ :)

      Ștergere
  6. Am vazut Jocurile foamei.. si ma tot gandeam ca oare chair asa de cruzi pot fi oamenii...
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, la fel! :) Cine ştie, probabil vom avea ceva asemănător, într-o zi. Oamenii pot fi atât de cruzi.

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥