22 aprilie 2013

I'm alive!




Heio!!
Contrar aşteptărilor, sunt încă în viaţă! :)) Mă chinuie şcoala şi durerile de cap şi problemele personale -.-
Damn it că nici timp de citit nu mai am o.O
Săptămâna asta o ţin din simulare în simulare, azi a fost la geogra, thank God că am scăpat!
Miercuri la română, joi mă duc la tribunal în vizită :)) şi vineri dau la mate -.-

Abia aştept vacanţa că să termin cărţile care le-am împrumutat şi să copiez odată recenziile restante o.O
Plus ca tot nu am reuşit să trimit plicurile şi cărţile o.O Doamne, cred că mi-aţi umplut frigiderul :)) Dar jur pe ce-am mai sfânt că le trimit :o3 Nu le păstrez :)) Şi dacă nu mă înşel am şi nişte ebookuri de trimis :-?

Zău, îmi cer scuze :o3
Vă dau un pupic fugar şi sper să ne citim cât mai curând posibil!
Aveţi grijă de voi!!


XoXo,
Adry ♥

15 comentarii:

  1. Aspeeeeect nooooou. Me likes it. ^_^
    Lui moi îi este dor de toi. Claro? :))))
    Da, păi, chiar eram curioasă să văd cartea aia pe care am câștigat-o! Și mamă, ce poftă de citit mi s-a făcut! :)
    VACANȚĂ, mișcă cu talent!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dada, aspect nou :o3 me likes that you like it :*:* şi mie mi-e dor de tine, doar ca mor cu simulările de gât :)) o trimit, jur!! :)) :*:*

      Ștergere
  2. si eu astept cu Disperare VACANTA!!
    Mai un pikkk :O3

    PS: Verifica'ti mesajele de pe tel :D , panda neascultator :))
    hug >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dadadada, vacanţăăăă :)) panda pare rău :o3 nu am auzit telu' :)) :*:*

      Ștergere
  3. Sincer,te admir !:D Eşti o persoană foarte dinamică şi reuşeşti într-un mod sau altul să ajungi cu toate la liman.
    Succes la simulări şi la învăţat în continuare!:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ihihi :o3 mersiii :*:* mă faci să roşeşc :o3 adevăru' e că mă cam chinui în ultima vreme să ajung cu toate la liman :)) ufff x_x mersi, Doamne ajută! :*:*

      Ștergere
  4. Mai fiinta, stai chill ca si asa nu am timp de citit.. prea mult :)) Am o tona de alte carti :)) Deci, ti-am zis, poti sa le trimiti si la anu' :* Bafta la simularile celelalte :x >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Succes la simulari!!Eu le dau de-abia la anu':D

    RăspundețiȘtergere
  6. Te intelegem dear, cred ca nimeni nu prea are timp de bloguri in perioada asta :(.. Bafta la simulare, iti tinem pumnii! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi iubita mea :o3 mi'e aşa dor de tine :*:*:* take care!! :*:*

      Ștergere
  7. Trăieşteeeeee-
    Baftă! Hei, nu mai e mult şi scapi de ele. Stay awesome >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. yea, tot p'aci sunt :)) :*:* mersi, Doamne ajută să fie!! stay awesome u 2 :*:*

      Ștergere
  8. Îţi împărtăşeşc durerea. Şi mie mi s-a acrit de şcoală şi tot ce tţne de ea. Din păcate şi eu am mâine simulare, la fel şi vineri şi...ar cam trebui să repet, dar nu mă lasă sufletul. Mai bine navighez pe blogul tău sş citesc recenzii decât să deschid blestematele alea de caiete.
    Îţi urez mult succes şi fie ca ziua de mâine să te prindă într-o fază de inspiraţie maximă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hihi, mă bucur ca te relaxezi p'aici :)) :*:* mersi la fel!! take care :*:*

      Ștergere
  9. Succes la simulări! Și eu am trecut prin ele și știu cum e... dar de acum urmează bacul!! Ah, cum o s-o scoatem la capăt? :D

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥