10 aprilie 2013

Easter Egg Hunt -#4 Fulger-



Bine aţi venit la ultima rundă a Maratonului nostru.
Ne aflăm la final de Easter Egg Hunt, la doar o postare distanţă de premii.

Ultima sarcină este să răspundeţi la întrebările de mai jos.
Aveţi timp până mâine la ora 12. Câştigătorii acestei runde care vor primi premiile puse la bătaie vor fi 
cei care vor da comentariul nr 1, 3 şi 5 ! Toţi cei care răspund la această rundă vor primi un ou de Paşte.
Pentru a putea participa la această rundă trebuie să rezolvaţi sarcinile de la celelalte 3 runde 
(prima rundă aici).

Întrebările/cerinţele sunt:
1. Numiţi blogurile participante la Maratonul Easter Egg Hunt. 
2. Câte bloguri au participat?
3. V-a plăcut acest maraton? Aveţi sugestii sau reclamaţii de făcut?


În comm trebuie să se regăsească următoarele informaţii:
GFC, adresă de mail, răspunsul la întrebări.

Păi, cam atât! Mult noroc!!



XoXo,
Adry ♥

13 comentarii:

  1. Buna !!Am si eu o problema,ma rog intrebare ce o fi!!!Am facu partea a doua a maratonului dar nu am primit oul.....si nu am mai putut face nici a treia runda....:DPot face a treia runda acum chiar dac nu am al doilea ou??

    RăspundețiȘtergere
  2. GFC: Hogof
    Email: hogof_hg@yahoo.com
    Am facut celelalte provocari.
    1.Pierduta intre lumi
    Meduza blanda
    Noi si un blog
    2. 3 bloguri
    3. A fost placut si ne-a pus mintea in miscare ca sa zic asa. :) Multumim de acest maraton frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. GFC:Vyky
    e-mail:mirciuvictoria@yahoo.com
    1.Meduza Blanda,Noi si un blog,Pierduta intre lumi.
    2.trei
    3.Cred ca afost un concurs/maraton foarte ,foarte distractiv,care mie mi-a dat ceva putine batai de cap la colaje fiindca pur si simplu nu-mi aduceam aminte unele cartulii...am o minte de elefant groaznica :))Dupa cum am mai spus chiar a fost distractiv si antrenant,sper sa mai avem parte de astfel de concursuri minunate .Multumim organizatoarelor inca o data!!

    RăspundețiȘtergere
  4. gfc:Nastya Paun
    mail:anastacie93@yahoo.com
    1.http://pierdutaintrelumi-byclara.blogspot.ro/,http://furelise-oriceoriundeoricand.blogspot.ro/ si blogul vostru.
    2.3
    4.Da!

    RăspundețiȘtergere
  5. GFC: lighty shy
    Adresă de mail: pastinspiration@gmail.com
    1 Numiţi blogurile participante la Maratonul Easter Egg Hunt.
    Noi şi un blog, Meduza blândă şi Pierdută între lumi :x
    2. Câte bloguri au participat?
    Trei?
    3. V-a plăcut acest maraton? Aveţi sugestii sau reclamaţii de făcut?
    Mi-a plăcut mult, mult, ♥ mult. Ideea e originală, surprinzătoare şi mi-a făcut plăcere să răspund la acele provocări. Iar premiile sunt superbe ^_^ .

    RăspundețiȘtergere
  6. 1.Noi si un blog
    Meduza blanda
    Pierduta intre lumi
    2.3
    3.Da,a fost foarte distractiv :D

    RăspundețiȘtergere
  7. GFC :Madalina Bobocea
    Mail : madalina.bobocea@yahoo.com
    Blogurile:Meduza blanda , Noi si un blog si Pierduta intre lumi
    Partcipante 3 bloguri , cele mentionate mai sus
    Concursul a fost superb :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Intrebare pot sa rezolv celelate cerinte chiar daca a expirat timpul?

    RăspundețiȘtergere
  9. GFC: Eny eNy
    id : il ai dar na (denysucca) :))

    1. Noi si un blog , Meduza Blanda , Pierduta intre lumi,
    2. trei
    3. Daca mi'a placut? a fost suuuper distractiv.
    Singura reclamatie e ca mai vreau concursuri cu voi fetelor >:D< sunteti geniale !!!

    RăspundețiȘtergere
  10. 1 .Pierduta intre lumi
    Meduza blanda
    Noi si un blog
    2 . 3 bloguri
    3. Mi-a placut ca a fost o idee originala desi sarcina cu gasitul personajelor e cam greu deoarce nu am citit cu toti aceleasi carti as fi sugerat citiate din carti pe care sa le gasim la recenzi

    RăspundețiȘtergere
  11. Am trimis comentariu si aseara de pe telefon,dar nu stiu daca l-ati primit.
    Gfc:Andreea Ilie
    E-mail:deea_princes95@yahoo.com
    1.Noi si un blog,Meduza blanda,Pierduta intre lumi
    2.3 bloguri
    3.A fost unul dintre cele mai frumoase maratoane la care am participat.Poate,in viitorul apropiat,o sa mai faceti.Succes in continuare!!

    RăspundețiȘtergere
  12. 1- blogul tau, al Clarei si al lui Furelise
    2-3 bloguri in total
    3-mi-a placut mult! o idee originaaala!

    laura.kira@rocketmail.com

    RăspundețiȘtergere
  13. GFC:Dragutza Vale
    pink33_4u@yahoo.com
    1.-Noi si un blog;
    -Meduza Blanda;
    -Pierduta intre lumi;
    2.3 bloguri
    3.A fost foarte fain maratonul si sper sa mai faceti ;)

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥