11 aprilie 2013

E uşor să dăruieşti :)



„Dar din dar se face Raiul” spune o vorbă din popor, şi chiar aşa să fie? Doar dăruind umplem inimile celorlalţi de bucurie ? Cu siguranţă! Ce poate fi mai frumos decât să dăruieşti şi să câştigi în schimb un zâmbet sincer, nimic altceva. E uşor să dăruieşti  şi asta o ştie toată lumea.  
Consider că nu ne trebuie neapărat un motiv pentru a da cadouri celor dragi, ar trebui să marcăm bucuriile zilnice cu cât mai multe daruri. Dar care să fie acest cadou pe care să-l poţi da oricând fără să dai greş cu el? Ei da, nu ştiţi ?! O carte, mereu o carte este cadoul perfect. Nu cred că este om care să nu se bucure când primeşte o şansă de a călători în altă lume şi să guste plăcerile vieţii prin ochii unui personaj . De mici suntem obişnuiţi să visăm cu ochii deschişi şi să ni se citească poveşti care să ne menţină vie speranţa. Şi, chiar dacă uneori tinerii uită de plăcerea lecturii, alături de o carte bună, pasiunea va ieşi la suprafaţă şi se vor bucura de cadoul primit.



 Lectura universală nu a dat niciodată greş. Prin diversitatea genurilor ne asigurăm reuşita unui cadou perfect: de la poveşti nemuritoare de dragoste, la romane tulburătoare ce te ţin cu sufletul la gură sau tragedii ce îţi sfâşâie sufletul în bucăţele mici. Pe cât de diferiţi suntem noi ca şi indivizi pe atât de multe genuri găsim, unul pentru fiecare gust.
Acum, că am descoperit cadoul ideal, trebuie să ne gândim de unde să-l luăm cât mai repede posibil. Ştim prea bine că există librării la tot pasul sau chiar librării online. Aşa că ne putem pune pe treabă din secunda în care ne-am decis că vrem să dăruim. Un click aici, un click acolo şi gata, am plasat comanda. Suntem mai aproape cu un click de a primi un zâmbet.
Sau dacă suntem genul de modă veche, cea mai apropiată librărie ne va ajuta. Dar, un cadou nu este unul bun dacă nu este împachetat într-o hârtie frumoasă pentru a spori surpriza. Tocmai din acest motiv cei de la BookCity ne pun la dispoziţie posibilitatea de a ne ambala frumos cărţile pe care dorim să le dăruim celor dragi.
Vă asigur că momentul în care cineva desface un cadou frumos împachetat este memorabil: aşteptarea din ochii lui, zâmbetul de nerăbdare şi dexteritatea de  care dă dovadă când desface hârtia este de nepreţuit. În acel moment chiar realizăm că este uşor să dăruieşti şi că merită cu adevărat să punem un zâmbet pe chipul cuiva drag. :)


Acum, trebuie să vă mărturisesc, că şi eu mi-aş dori să primesc mai des cadouri *oare cine n-ar vrea?!*, dar nu ştiu cum se face că nu mi se îndeplineşte dorinţa. Prin urmare, vă spun vouă ce mi-aş dori să primesc în dar. De ceva vreme simt că am poftă de o carte bună, o carte poliţistă sau cel puţin una în care să trebuiască să-mi folosesc intuiţia, înţelegeţi voi sentimentul. Şi am descoperit cartea potrivită, se numeşte  „Bărbaţi care urăsc femeile” şi este scrisă de Stieg Larsson. Cartea a fost ecranizată în anii 2009 şi 2011, cu distribuţii de excepţie, purtând titlul ‚The Girl with the Dragon Tatto’ (ro: "Bărbaţi care urăsc femeile"). Din câte spune descrierea, cartea are ca subiect investigaţia unui jurnalist căzut în dizgraţie pentru descoperirea unei fete dispărute. Pare un caz banal, dar elementul şocant este că dispariţia a lui Harriet este legată de un lanţ de crime terifiante săvârşite cu 40 de ani în urmă. Drept urmare, mi se pare o carte bună pentru chinuit intuiţia, aşa că mi-aş dori-o în biblioteca mea.

Sunt sigură că fiecare din noi şi-ar dori să primească mai des cadouri, dar aşa cum şi noi vrem, şi cei dragi nouă ar vrea :) Aşa că hai să facem noi primul pas, hai să dăruim ca să primim un zâmbet în schimb :).



Postare realizată în cadrul campaniei E uşor să dăruieşti realizată de BookCity în colaborare cu BlogAwards.


XoXo,
Adry ♥

16 comentarii:

  1. Foarte frumos spus!:D
    P.S.:Ador designul blogului \^o^/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc :o3 mă bucur că-ţi place şi ţie :*:*

      Ștergere
  2. Imi place foarte mult ce ai scris.Personal,consider ca ar trebui sa ne facem macar putin timp ca sa daruim.Oricat de banal ar fi un lucru,poate ca persoanei careia i-l daruim,il va pretui mai mult ca noi si asta e tot ce conteaza;cand vezi ca persoana respectiva e bucuroasa de ce a primit,atunci si noi suntem,pentru ca am reusit sa ii smulgem un zambet.:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi :o3 yup, a face cadouri în sine este o bucurie, nu contează ce dăruim atâta timp cât o facem din inimă :)

      Ștergere
  3. Foarte frumoasa ideea , uite daca tu vi pana la mine (Timisoara) promit sa iti fac cadou orice carte inclusiv „Bărbaţi care urăsc femeile” :D :))

    Te pupicesc :*

    PS- Doamne ce ma inerveaza ca am ramas fara credit si nu mai pot sa iti dau mesaj :(( am atatea sa iti spun....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu mă ispitiiiiii :)) o să ne vedem noi şi îţi aduc aminte că ai promis :o3 :)) pupicei

      Ștergere
  4. Printre rândurile de mai sus am simţit o magie, acel sentiment de a dărui cuiva un cadou frumos. Îmi place cum ai jonglat cu sensul cuvintelor :x
    Mult, mult succes, sper să fi printre cei cinci câştigători!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc, chiar mă bucur că am creat aşa un efect :) aşa să fie :)) :) mersi mult!! :*:*

      Ștergere
  5. Ce draaagut <3 Felicitari pentru articol iub, e superb <3 Ai surprins exact ce trebuia :) O sa ma apuc si eu de el, curand :) >:D< Bafta ;;) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. owiii :o3 mulţumesc mult, scumpooo :o3 :*:* abia aştept să-l văd !! mult noroc :o3

      Ștergere
  6. Ce cuvinte frumoase:) Doar ca exista unele persoane care nu sunt niciodata multumite cu ce primesc.. Cred ca lumea ar trebui sa intelega ca pana la urma gestul conteaza, si el trebuie sa te inveseleasca.
    Poastarea ta e foarte frumoasa, sper sa castigi concursul;;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hihi, mulţumesc :o3 asta e trist. în principiu ar trebui să ne dăm seama că un cadou e un cadou şi gata :)) 'calul de dar nu se caută la dinţi' :)):D mersi din nou :*:*

      Ștergere
  7. Hello Adry, remember me? :*
    Nu am uitat cât de talentată eşti şi ce dor îmi era să îţi citesc postările... Că veni vorba de cărţi pe care ne-am dori să le citim, mie mi-ar plăcea o dramă care să mă facă să plâng. Nu am mai plâns de mult la o carte şi îmi lipseşte asta :(.
    Te-am pupat scumpa! :*

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hei Deee :* mulţumesc :o3 euuu tocmai ce-am mai plâns pe la nişte seriale şi vreo câteva filme :)) deci nu mi-e foarte dor :o3 miss you too :*:*

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥