9 aprilie 2013

Concursuri prin blogosferă




    Luna aprilie abia ce a venit şi deja blogosfera a înflorit de atâtea concursuri! Sunt sigură că majoritatea ştiţi despre ele, dar hai să facem o scurtă recapitulare a lor *cele de care ştiu şi eu*.

  1. Blogul The Search for Something More împlineşte 3 anişori şi vor să sărbătorească alături de noi această veste mare. Cu siguranţă o să vă placă premiile puse în joc, fiind ultimele apariţii editoriale de la Leda!! Aşa că fuguţa să daţi click aici şi să câştigaţi!
  2. Alte două bloguri s-au unit pentru a da startul unui noi Maraton cu premii frumoase. Haideţi să ne anunţăm participarea dând click aici şi să sperăm ca distracţia să înceapă cât mai curând!
  3. Pe blogul Books and coffe are loc un concurs nou întâlnit prin blogosfera românească. Pentru mai multe detalii daţi click aici! Distracţie plăcută!
  4. Şi nu în ultimul rând, Easter Egg Hunt este încă în desfăşurare. Prima sarcină o puteţi completa aici, ce-a de-a doua chiar aaaaaici, ce-a de-a treia o găsiţi la următorul blog de aici. Nu uitaţi că miercuri veţi avea parte de un concurs fulger! Staţi pe aproape pentru mai multe detalii!!

    Cam atâta, din câte ştiu eu şi-mi aduc aminte chiar acuşica. Astăzi, m-am gândit să fac aşa o postare mai 'săracă', dar promit să revin cu recenziile mult aşteptate la Prinţul Mecanic, Jocul Minciunii 2, Sânge Albastru 2 şi *sper* Blink Once. Momentan devorez vol 3 din Sânge Albastru şi nu mă mai satur o.O Este o serie foarte interesantă şi merită citită cât mai curând posibil. 

În rest, voi ce mai faceţi? Cum o mai duceţi? Vă prieşte vacanţa ?

Aveţi grijă de voi!



XoXo,
Adry ♥

15 comentarii:

  1. Oooo,buna draguta!:) Scuze ca nu am mai lasat comentarii asa des pe aici! Multumim de share pentru concurs!^^ Vacanta imi prieste,desi nu vreau sa-mi imaginez ce ma asteapta dupa. No,no,no! Am lenevit zilele astea,activitatea mea preferata. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hihi :o3 nu ai pentru ce să-mi mulţumeşti :)) :*:* nici eu nu vreau să-mi aduc aminte că am simulări după vacanţă :)) x.x

      Ștergere
  2. uuh e superba seria aia , nu de mult am citit-o si eu , n-am putut sa le las din mana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aşa şi eu :)) habar n-am când trec paginile o.O

      Ștergere
  3. Concursul nr. 3 e în colaborare cu mine, nu-mi place să mă simt exclusă ! :))
    E drăguță melodia, chiar mi-e bine de tot în vacanță ! ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. scuzeee :)):o3 nu ştiam :o3 da' nu mai stau să schiiiiimb :)) îmi place melodia :o3 e nouă, abia aştept să văd videoclipu :o3 hihi, în vacanţă e super :)) :*

      Ștergere
  4. Ooo Doamne , vacanta imi prieste (cand nu fac teme) dar mie frica ca se termina si...:((

    Stai sa revin viata e roz doar curcubee :)) , Superb noul design si da foarte multe concursuri , foarte tari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. shh că eu fac la teme :)) x.x roooz, curcubeeeeuuuu :)) mersi :o3 mă bucur că-ţi place :* mult noroc :*

      Ștergere
    2. Eu nici nu m-am apucat :)) , da crcubee:)) Cu placinte :X
      MS :X TTYL pe mail :D

      Ștergere
  5. Noul design e aşa fresh şi liniştitor şi frumos ♥
    Pe ce blog se va desfăşura concursul fulger de miercuri?:x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi mersi :o3 mă bucur că-ţi place :o3 sincer acum am realizat că azi e miercuri :)) acuma punem la punct ultimele detalii si va anuntam :*:* desi ideea de fulger e ca na :)) de viteza. vedem noi :*:*

      Ștergere
  6. Ce drãguţ din partea ta cã ne anunţi şi pe noi. :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. păi ce e un concurs fără un pic de competiţie?! :)) kisses

      Ștergere
  7. #1 Caat de dragut e noul design al blogului! <3 <3
    #2 Vaai. Dar sunt ceva concursuri! Poate ma inscriu si eu la cateva. ^^ Multumim pentru ca ne-ai anuntat.
    #3 Adry, eu acum vad ca citim aceeasi carte! :)) Si eu citesc tot Orasul de Cenusa. Ce coincidenta! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. #1. mersi :* mă bucur că-ţi place :o3
      #2. cu foarte mare plăcere :*
      #3. da ?! :)) tehnic, diseară mă apuc de ea, dar mă bucur :)) :*:*

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥