29 martie 2013

Weekend, please catch me!




Heyo!!
Doamne, aproape pot să spun 'Bine ai venit, vacanţă dragă!'.
Dar până să fiu sută în mie sigură că e vacanţă am să mă bucur de un weekend prelungit.
Luni nu am nicio activitate simulare -.- Doamne ajută! :))

Aşa că hai să vedem ce mi-am propus să fac în acest weekend. *am zis propus pentru că data trecută nu am reuşit să fac tot ce am vrut :o3*.



În materie de filme avem o listă drăguţă:

- o comedie: Bad Teacher cu Cameron Diaz şi Justin 'The God' Timberlake
-un film de acţiune: In Time *niciodată nu strică prea mult JT* cu Amanda Seyfried şi Justin 'My Love' Timberlake
- un film de plâns: The Perks of Being a Wallflower cu Emma Watson şi Logan Lerman
- un clasic ptr amatorii de benzi desenate: X Men- First Class cu Jennifer Lawrence şi mulţi alţii

*pentru recomandări de filme de la mine apăsaţi pe păginuţa de sub titlu!!*

În materie de cărţi plănuiesc:

-vreau să termin Oraşul Oaselor de Cassandra Clare *îl ADOR pe Jace* şi să vin săptămâna viitoare cu recenzie *promise!*
- apoi îmi bag nasul în Sânge Albastru de Mellisa de la Cruz.

~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ 

Cam atâta şi cu această ediţie de 'Catch Me!'
Ca de obicei, vin şi vă întreb: 'Pe voi cum vă prinde weekend'ul?'

Şiiiii ca să vă arăt şi cu ce-mi liniştesc eu sufleţelul, mai jos vă las câteva melodii geniale, pe care bunul YouTube a fost drăguţ şi mi le-a scos în cale!
Enjoy!







Un weekend genial!!
Ne auzim în curând!!


XoXo,
Adry ♥

15 comentarii:

  1. filum In time este grozav, l-am vazut in cinema...spor la munca sa realizezi tot ce ti-ai promis

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersii :*:* chiar mă bazez pe filmu' ăsta! :)) sper să fie ok :)

      weekend fain!:*:*

      Ștergere
  2. In time si Bad teacher le-am vazut :D Sunt misto, o sa iti placaa :) Primul videoclip e asa draguuuut <3 Pe celelalte le ascult dupa comentariu :)) Oricum Secret girl o stiu de ieri dp fb tau >:) A venit in sfarsit vacanta >:) F*ckin awesome I might say >:) Pupi pupi :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bad teacher a fost tare :)) drăguţ, chiar :)) melodiile sunt foarte faine ♥ f*cking awesome!! :)) :*:*

      Ștergere
  3. The Perks of being a wallflower e genial! :) Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E pe lista mea pentru mâine sau zilele astea, de fapt :o3! Mersi la fel!! kisses ♥

      Ștergere
  4. Well m atatea filme recomandate pe care o sa incerc sa le vad si citesc tot weekendul AV ! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. AV e foarte tare!! o să-ţi placă!! un weekend cât mai frumos!! kisses ♥

      Ștergere
  5. Hei ^^ !
    Filmul ”Bad Teacher” l-am văzut.
    E drăguțel .
    Vreau să termin cartea ”cadavrul din biblioteca” :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yeap, nu e cine ştie ce, dar e funny :)) Sună interesant şi foarte cunoscut :-? chiar nu-mi dau seama de unde :)) Wellllll, have fun!! kisses ♥

      Ștergere
  6. Oraşul Oaselor e GE-NI-AL! Nu-i aşa că Jace e incredibil de asfdkjgnts? Eu îl iubesc şi sincer nu ştiu cum voi rezista până va apărea volumul 4 din Instrumente Mortale...
    In Time e frumos, finalul face aproape tot filmul, iar Bad Teacher e ok... şi atât ştiu să-ţi zic. Cred că mi-ai făcut şi mie o listă cu filme de vizionat weekend-ul ăsta. :D
    Să ai ui weekend plăcut! :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar esteeee o.O şi Jace e asdafhsajkg osăm! :o3 îl ADOR :)) hihi, mersi de feedback! :o3 happy weekend! kisses

      Ștergere
  7. Vizionare şi lectură plăcută! :*
    \^O^/

    RăspundețiȘtergere
  8. Pe mine weekendul m-a prins facand tort ... de 1 aprilie . Nu nu si nu e o pacaleala . Sunt doar eu un pic (mai mult) obsedata de cantaretul meu preferat , care face 27 maine <3

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥