3 martie 2013

Strike #51


Aseară n-am mai putut lăsa din mâna volumul până nu l-am dat gata! Şi ca să fiu şi mai tare m-am apucat şi de volumul doi, dar hai să nu divagăm. Vă prezint recenzia de la 'Jocul Minciunii' de Sara Shepard! Sper să vă placă şi să vă dea un impuls spre a citi această carte mult prea bine scrisă! Enjoy! :)


The Lying Game



Câteva idei: Viaţa chiar este construită pe scenarii demne de Oscar. Gemenele pierdute Emma şi Sutton au avut parte de vieţi cât se poate de opuse: Emma a avut ‚norocul’  să se plimbe din orfelinat în orfelinat, de la o familie adoptivă la alta, fără o cameră a ei şi cu prea puţine haine, în vreme ce Sutton avea o mamă, un tată şi o soră perfectă, o familie scoasă din poveştile hollywoodiene, o casă impunătoare, un dulap cât o cameră întreagă, înţesat cu haine de firmă şi trăia în lux. Ai spune că Destinul e cam crud! Dar când Sutton este ucisă şi Emma află dintr-un videoclip straniu că are o sora despre care habar n-avea, Destinul începe să râdă malefic. Geamăna ghinionistă nimereşte din lac în puţ, este obligată de către ucigaşul surorii ei să-i preia viaţa lui Sutton. Emma se trezeşte prinsă în Jocul Minciunii, iar fantoma amnezică a surorii ei nu o poate ajuta! Când jocul are ca scop minciuna, adevărul o poate face câştigătoare?!
 
Citate: Suspans, suspans, suspans!
-  Pe când avea nouă ani, denumise cu nostalgie steaua din drepta Steaua Mami, iar pe cea din stânga, Steaua Tati. Şi pe cea micuţă, care sclipea chiar sub acestea două, Steaua Emma. Născocise o mulţime de poveşti legate de aceste stele, pretinzând că erau adevărata ei familie şi că, într-o bună zi, se vor reuni pe Pământ, aşa cum erau pe cer.
-  De aproape, băiatul mirosea a bere de sasafras. Lumina îi cădea pe faţă, scoţându-i în evidenţă ochii izbitor de albaştri. Pe balansoarul de pe verandă zăcea o farfurie cu un sendviş mâncat pe jumătate, iar pe jos erau două cărţi îmbrăcate în piele. Pe coperta rufoasă a primei cărţi scria Poezii alese de William Carlos Williams. Emma nu mai întâlnise un tip bine care să citească poezii- cel puţin, nu unul care să recunoască asta.
-  Laurel a pufnit şi s-a dat un pas înapoi. Emma a dezlipit cu grijă plicul şi a scos o bucată de hârtie liniată.
Sutton este moartă. Nu mai spune nimănui. Continuă să te prefaci că eşti ea.. sau urmezi tu!
-  Nu eram prea sigură, ca să fiu sinceră. Cum ar fi putut afla Emma cine m-a ucis... fiind eu ? Părea imposibil. Şi totuşi.. în afară de ucigaşul meu, Emma era singura care ştia că sunt moartă. Ea era singura şansă pe care-o aveam.
-  A deschis uşa şi a măsurat cu privirea terenurile verzi-albăstrii. Apoi... l-a văzut! Un tip care zăcea cu faţa-n sus în mijlocul terenului, cu braţele şi picioarele întinse formând un X.
Emma a scos un ţipăt. Tipul s-a ridicat brusc, ceea ce a făcut-o să urle şi mai tare şi să arunce cu racheta înspre capul lui. Aceasta a vâjâit de-a lungul terenului şi a aterizat lângă fileu. Tipul s-a uitat perplex la ea.
-Sutton! a spus el după o clipă.
-Ah! a făcut ea.
Ethan!
Ethan a înşfăcat racheta de tenis şi s-a apropiat de ea. Purta un tricou negru, pantaloni scurţi albaştri şi tenişi gri New Balance.
-Sunt atât de bucuroasă că eşti tu! a spus Emma.
Ethan a strâmbat din nas.
-Întotdeauna arunci cu racheta de tenis spre cei pe care eşti bucuroasă că-i vezi?
-  Apoi privirea i-a căzut pe scrisul de pe braţul lui Ethan: CÂT DE FRAGILĂ POATE FI INIMA OMULUI - UN IAZ CE OGLINDEŞTE GÂNDURI. Emma a recunoscut imediat versul.
-Îţi place Sylvia Plath?
Obrajii lui Ethan se îmbujoraseră.
-M-ai prins! Citesc poezii pentru fete deprimate.
-E mai bine decât să scrii poezii pentru fete deprimate, a râs Emma. Eu am un caiet întreg.



Părerea mea: Atâta dramă şi suspans! Pe măsură ce acţiunea avansează te trec toate apele! Emma descoperă secrete întunecate din viaţa lui Sutton şi încrederea îi este zdruncinată. Sunt momente în care tremuri de groază gândind că aşa ceva e inuman, dar autoarea a scris totul cu aşa o măiestrie încât n-ai cum să laşi cartea din mână. Un strop de romantism, o porţie zdravănă de suspans şi o poveste plină de mister este reţeta unui volum de succes! Recomand cu căldură această carte care m-a lăsat cu zâmbetul împietrit pe faţă! Jos pălăria pentru ms Shepard!

Informaţii generale: Volumul 1 al seriei a apărut în anul 2010  la editura Leda. Până în prezent, seria are 5  volume, al şaselea fiind programat pentru anul acesta, din care doar unul trei sunt publicate la noi.

Nota: 5   din 5, fără dar şi poate!




Melodia aceasta se aude din maşina lui Ethan şi este preferata Emmei.
Nici că mi-a mai ieşit din cap de când am citit despre faza aceea :)


XoXo,
Adry

21 de comentarii:

  1. Tanti Shepard este una dintre cele mai bune autoare ever! Știu asta! Și văd că ești de acord.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yup :)) garantat e printre cele mai tari :o3

      Ștergere
  2. Acum cateva zile am terminat si eu primul volum si astazi l-am terminat pe al doilea. Este geniala seria, si complet diferita de serial.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar mă gândeam să mă uit şi la serial :)) mă şi miram să respecte cartea :)) mai face careva aşa ceva?! -.- nooo o.O oricum, mă bucur că ţi-a plăcut seria ♥ abia aştept să termin şi vol 2 ♥ kisses

      Ștergere
    2. Saptamana asta trebuie sa primesc si volumul 3 ♥ Sunt foarte nerabdatoare.
      Cat despre serial, mie imi place foarte mult si chiar il recomand. O sa vezi cat de diferit este fata de carte, prima diferenta fiind ca Sutton nu este moarta in serial

      Ștergere
    3. Eu le-am împrumutat de la bibliotecă deci mai durează până pun eu mâna pe 3 :)) :o3 oki doki, atunci o să-i dau o şansă :o3 să sperăm că nu mă dezamăgeşte ca JV :))

      Ștergere
    4. Am vazut si TVD si la inceput mi-a placut, acum parca nu mai e printre favorite. Cartile nu le-am citit decat pe primele 4 si mai am in biblioteca 5, 7 si 8. Astept sa primesc 6(saptamana asta) si continui de citit seria

      Ștergere
    5. nooaaaa -.- JV, serialu, nu-l suport o.O nu seamănă cu volumele :o3 dar cărţile sunt printre preferatele mele :o3 aşa frumoaseeee :o3

      Ștergere
  3. Uiiii, uite de ce nu se apuca ea de Ingerul Mecanic:) Poaaaate am s-o citesc si eu, dar acum lista e prea lunga:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eeeeeeeeee :o3 taci tu :)) dacă e prea bună cartea :)) tu şi lista ta -.- :*:*:*

      Ștergere
    2. Apuca-te de Ingerul Mecanic. E geniala cartea ♥ Ador seriile Cassandrei Clare

      Ștergere
    3. O să mă apuc dupăăăă :o3 mă omorâţi :)) şi dacă nu-mi place să vedeţi ce vă bat :))

      Ștergere
    4. Si eu iti zic sa te apuci de ea. :)))) Chiar merita :)))

      Ștergere
  4. Abia astept sa ma apuc de serie. Prea multa lume vorbeste de ea. Vreau si eu sa ma pun in tema :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaa,da! Multumesc ca ai pus banner-ul asa,sa-l vada lumea. ^^ Hugs!

      Ștergere
    2. Să te apuciii! :)) e tare, îţi tremură sufletul nu glumă :)) no problem love :*:*

      kisses

      Ștergere
  5. Cartea suna super <3 Imi place mult recenzia si mai ales ca pui multe citate :D Momentatn nu am de gand sa citesc carticica, am prea multe pe lista, dar imi suna interesant, iar coperta e simpatica :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersiii :*:* :o3 eşti o dulce! :*:* păi să o citeşti :-w e tare!! :*

      Ștergere
  6. Mi-a plăcut tare mult cartea. Am citit-o repede. Misterul cred că m-a atras cel mai mult. Ok, poate și felul în care erau construite personajele. Drăguță recenzie. :o3

    RăspundețiȘtergere
  7. Abea astept sa o citesc si eu! :x dar mai trebuie sa astept :( serialul imi place foarte mult ,dar cartea dupa recenzia ta pare mult mai interesanta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o mare diferenta intre serial si carte.. dar serialul il ador, mai ales ultimele episoade (au fost geniale ♥) Oricum, astept sa citesc si volumul 3 sa vad ce se mai intampla. Faza e ca seria este foarte lunga si e si normal ca toate suspiciunile pe care le au acum sa se dovedeasca gresite.. ca la sfarsit sa aflam adevarul. In serial este mult mai diferit.

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥