31 martie 2013

Şiiii cum ziceam: noutăţi!





Nu mă mai pot sătura de melodia asta o.O
Astăzi, în timp ce mă delectam cu recenziile fetelor de pe Walking on Letters şi mă gândeam 'Doamne, ce pricepute sunt fetele astea o.O Eu de ce nu pot?!' că ele pun şi imagini în cadrul recenziilor, poze bune pentru cast'ul volumelor. Şi am zis că ar trebui să încerc şi eu să fac o nouă rubrică *ştiu că nu sunt foarte bună la păstrat rubrici vechi* numită 'My cast' în care, ei bine, să prezint cast'ul meu pentru diferitele serii pe care le-am recenzat. Am să mă gândesc şi în funcţi şi de ce ziceţi şi voi am să mă pun pe treabă :)

Că veni vorba de fetele de pe WoL au în desfăşurare *pentru încă 6-8 ore* două concursuri osăm rău.
Click aici pentru un concurs cu vol 4 din Sânge Albastru *m-am apucat de Sânge Albastru şi mi se pare interesantă rău :o3*, dar şi aici pentru Concursul Primăverii. Premiile sunt foarte frumoase şi eu m-am înscris pe ultima sută de metri :)) N-am ce pierde, nu ? :o3

Ouhm, mai vroiam să vă spun că de curând lucrez la o nouă creaţie cu Rose şi mă gândeam, tot aşa, că zilele astea să vă dau o mostră din noua 'chestie' să vedem cum vă surâde ideea. Această creaţie va rezista mai mult, fiindcă simt o legătură ciudată faţă de ea. Un plus ar fi că o scriu cu mânuţa mea, dar ştiţi bine că eu dacă n-am inspiraţia aia magică nu scriu cu secolele -.- De exemplu, aseară am scris capitolul 4 şi nu mai scrisesem la poveste din februarie :)) Deci e greu, nu m-aş putea face scriitoare, m-ar omorî termenele de predare -.-

Revenind, creeeed că vă pregătesc o surpriză în săptămâna altfel. Aşa că sper să staţi pe aproape şi să vă placă :)

Ne mai auziiiiiiim mâine cu o recenzie nouă!


XoXo,
Adry ♥

14 comentarii:

  1. Mie se pare misto rubrica >:) De abia astept sa vad viziunea ta asupra personajelor :D Eu sunt pro :) Omg, ce melodie 0.o Replay. Replay. Replay :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sincer, şi eu abia aştept să văd ce-o ieşi :)) replay :o3 cred că doar asta ascult de destule ore :))

      Ștergere
  2. Awh, iubesc Mirrors :3
    Aveam şi eu o rubrică cu casturi, nu mai postaz la ea fix de un an :)) Ciudat :-?
    Şiii dacă totu' merge bine, poate trimit seara asta ce am făcut, dacă reuşesc să finalizez ideea :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ADOR Mirrors :o3 păi, sper să fii gata, să vedem ce-o ieşi :o3 ne auzim pe mail! :*:*

      Ștergere
  3. Mirrors. o.O
    Succes cu povestea voastră și cu rubrica și cu... cam tot ce faceți! ^-^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi, mersi :o3 :*.* mă bucur că-ţi place şi ţie!! :*

      Ștergere
  4. Uhhh,dragut cantecul! Replay! Hmm,interesanta idee cu cast-ul. Sper sa mearga bine! Asa mai aflu si eu de actori noi si draguti! :) Abia astept sa vad povestioara voastra. ^^
    App,Adry tu inca nu mi-ai trimis e-book-urile...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. scuzeeee :o3 promit că mâine ţi le trimit :o3 sorrrryyyy :o3 abia aştept să mă apuc de de de de casturi :)) kisses

      Ștergere
  5. Hey , :D m-am apucat si eu pe la inceputul blogului meu si cred ca am facut un " My dream cast " dar am uitat complet de rubrica :))
    nu stiu ce am patit in ultimul timp zici ca sunt cazuta de pe luna :)) poate o sa ma reapuc de rubrica :D (mersi ca mi-ai amintit) <:D> Astept sa vad ce postezi si tu :D , a da si am facut leapsa cuplurilor aici: http://denisasbooks.blogspot.ro/2013/03/leapsa-cuplurilor.html

    Te pupicesc ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A da stiam ca am uitat eu ceva :)) Superba melodia :D

      Ștergere
    2. hihi, cu plăcere :)):D mă bucur că-ţi place Mirrors :o3 şi acuşica citesc leapşa :*:*

      Ștergere
  6. Creatie , ce creatie ? Radarada , sunt in suspans!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumos cântă ! :D
    Succes cu rubrica ! ^^

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu le admir pe fetele de pe blogul Walking on Letters,fac niste recenzii genialeee <3
    Ar fi chiar interesanta o asemenea rubrica!:D
    Good luck!:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥