9 martie 2013

Shadow-stop-hunter-stop!







 Heyo! :) Ce mai faceţi, dragii mei?! :o3 Euuuu mă războiesc să termin Îngerul Mecanic.. e o carte bună, dar când nu îl suporţi pe îngâmfatul ăla mic de Peter Pan eşuat e greu :)) Adică pe Will.. eh, dar asta-i altă poveste pe care o s-o v-o spun când fac recenzia. 
 Şi  că veni vorba.. am realizat că nu am făcut recenzia la 'Adevăr sau provocare', vol 2 din Jocul Minciunii.. dar am dus cartea aşa că o să trebuiască să caut variante ebook ca să pot pune citatele în recenzie :)) offf.. aşa-i când sunt ameţită :D

 Păi.. nu prea ştiu ce să vă mai spun, dar vroiam să vorbesc, măcar puţin cu voi :) Vă las cu nişte imagini drăguţele :) Ne auzim mâine cu recenzia la Îngerul Mecanic!






ps: aceasta este postarea 333 şi avem alături 105 followers! Mulţumeeeesc :o3
Vă ador!! 

XoXo,
Adry ♥

17 comentarii:

  1. Altă shadow-hunter-istă? Well, eu una prefer termenul nefilim. Dar măăă roog. Vă las pe voi toți în lumea voastră în care CAssandra este chiar așa tare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nefilimi sunt ei ca şi creaturi, dar ocupaţia lor este de shadowhunter'i :) Şi n-am spus că sunt înnebunită sau că mor dupa Cassandra Clare :)) e o carte bună, doar că na :)) nu mă atrage extrem de tare. E doar bună :)):D

      Ștergere
  2. Felicitări pentru cei 105 membri ! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hehe :o3 mulţumesc mult! :*:*

      poate vrei să participi la concursul aniversar :)
      cât despre cărţile tale de dat la schimb, pare rău :o3 n-am ce să dau la schimb :(

      Ștergere
  3. Apropo, am niște cărți de dat la schimb :D .
    Intră pe blog, poate te interesează ceva.

    RăspundețiȘtergere
  4. Daaar Will arată aşa bine! Şi ce dacă e nesuferit! E sexos, măă :-w
    O să vezi tu ceva în volumul doi ceva care o să îţi schimbe părerea despre el, mă rog, asta după ce o să facă ceva la sfârşitul cărţii ăsteia care o să te scoată din minţi şi o să te facă să vrei să-l arunci într-un vulcan, strigând THIS IS SPARTAA! *am zis prea mult? :))*
    Acum înţelegi şi tu de ce urâm raţele! :)) >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. deci nu-mi pasă :)) nu-l suport :)) punct. Poate să fie şi tatăl sexoşilor :)) şi sunt aproape de final, adică abia am trect de faza cu Tessa şi Will pe acoperiş şi nu vreau să-i fac nimic lu' Herondale :)) -.-

      raţe nebune :))

      miss ya:o3

      Ștergere
  5. Deci pana maine-sper eu, termin Ingerul mecanic :D Mie-mi place de Will, dar nu ma pronunt pana nu termin cartea. Sa stii ca daca n-o termin nu-ti citesc recenzia :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Euuu mai întârzii cu recenzia, deşi am terminat aseară :)) mai am de transcris toate citatele şi mai am şi teme azi :)) deci mai întârzii :o3 ... mda, WiIl :)) are el ceva şi nu-l înghit :)) vedem noi până s-o termina :)) :*:*

      Ștergere
  6. Deci nu-mi vine să cred. E prima fată pe care o aud să nu vrea să-l decapiteze pe Will pentru ce-a zis în pod. Și sunt la sentiment cu Rose: volumul 2 o să-ți schimbe părerea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bla bla bla :)) Peter Pan eşuat :)) dacă spuneţi voi -.- o să vedem :))

      Ștergere
  7. Deci toate comentariile si postul sunt funny rau! :)) Am inceput un pic varianta electronica in engleza,dar eu parca stiu ca o sa-mi placa de Will,sorry muffin! :) La inceput e asa de....Will :)) Poate nu e corect sa ma pronunt inca,doar de la prima impresie. Nici eu nu cred ca o sa-ti citesc recenzia daca nu termin cartea( Daca da domnul inainte de inceputul verii). Desi,ma cunonsc atat de bine. Eu sunt foarte curioasa din fire. Parca stiu ca nu o sa rezist ispitei si o sa ma spoilaresc si restul. Mie trebuie sa-mi blochezi pagina ca sa nu vad. :))
    Hugs! ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1. trădătoare mică :))
      2. voi tot n-aţi înţeles că eu nu spoileresc ?!?!?! :)) pentru că nu suport să fiu spoilerită nici eu in spoielresc în recenzii -.- deci nu mă jigni :))

      kisses

      Ștergere
  8. Deci. Te bat. Cum să nu-ți placă de ododo-biliciunea aia? Mie mi-a plăcut la început de el, așa, îngâmfat cum era. Pe urmă, în volumul 2 s-a întâmplat ceva care mi-a schimbat temporar părerea. Dar mi-am dat seama că nu-i nimic, că Will tot viitorul meu soț - și să nu dea sfântu' Covrigel să-l mai jignești >.< - rămâne și... mna. Ah, deci dacă n-o să-ți placă acum, pun pariu că o să suferi cu mine la finalul volumului 2. Ohh, viață tristă ce-o să mai ai, Adri.
    BTW. De la mine pentru tine.
    http://ecouriintrungand.blogspot.ro/2013/03/chestiuta-liebster-si-mda.html

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥