2 martie 2013

Primele 100 de cuvinte..



Neaţa, lume bună! :o3 Ce mai faceţi voi? Sper că mai bine decât mine :)) 
Se pare că eu şi febra suntem *momentan* best friends, când mă lasă, când mă ia şi amicul nostru, ceaiul apare în peisaj este magie pură :))
Revenind, astăzi vă prezint Primele 100 de cuvinte din Jocul Minciunii de Sara Shepard! Enjoy! :)


Prolog

M-am trezit într-o cadă murdară cu picioare în formă de labe de leu, într-o sală de baie necunoscută, placată cu gresie roz. Lângă closet zăcea un teanc de reviste Maxim, în chiuvetă rămăseseră mici urme de pastă de dinţi verde, iar oglinda era stropită cu picături albe. Dincolo de fereastră se vedeau un cer întunecat şi luna plină. Ce zi din săptămâna era? Unde mă aflam? Într-o cameră a frăţiei de la Universitatea din Arizona? În apartamentul cuiva? Abia dacă îmi aminteam că numele meu e Sutton Mercer şi că locuiam la poalele munţilor din Tucson, Arizona. Habar n-aveam unde..






~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Momentan cartea m-a prins destul de bine.. să vedem ce naiba se mai întâmplă. Mi se pare fenomenal că Emma le spune adevărul tutror dar nimeeeeni nu o crede :)) Oare Sutton să fi fost chiar atât de rea ?! o.O Eh, o să văd eu ce ne-a mai pregătit tanti Shepard. 

V-am pupat şi am fugit lângă termosul meu mult iubit cu ceai de gălbenele x.x şi îmi iau cărticica în braţe şi mă rog să nu adorm!! :))

~~~~~~~~~~~~~~~~
Datorită numărului magic de 100 de followers *MEGA YAY*, m-am decis să mai pun un pachet de swaguri pentur voi!!
Nu uitaţi că puteţi comenta zilnic la câte o recenzie pentru a strânge puncte în cadrul Concrusului Aniversar!
Aveţi grijă de voi!


o.O m-am trezit acuşica fredonând melodia asta -.-
biiiineee.. :))

XoXo,
Adry ♥

5 comentarii:

  1. Am citit cartea! A fost geniala!
    Like always! :>I Love Sara!

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am citit carticia, dar imi place cum scrie Sara Shepard :D Sa te faci bine :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Adry,Adry(stiu ca nu are legatura cu postul),dar ai 100 de followeri!!!!!!!!!! Bravo!!!! That's my girl ^^ La multi ani din nou.(vroiam sa fie pe o postare mai recenta ca sa fiu sigura ca vezi)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anca: uuu sper să cred şi eu la fel :))

    @Furelise: te conving eu să o citeşti când îi fac recenzia! :)) :*:*

    @Hogof: mersii scumpoooo :o3 am văzut, dar sunt aşa ameţită că am uitat să scriu în postare! :)) mersi, mersi :*:* eşti o dulce :*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Adry mi-am amintit de concursul ala din iarna de pe blogul meu cu e-bookuri.Si cum numai tu ai participat asa caa.....as vrea sa iti alegi 5 e-bookuri din lista http://dreambookslovers.wordpress.com/2012/12/31/mini-concursel/ ,In comentarii lasa-mi alegerile pe care le-ai facut si adresa unde sa le trimit.Aaa si scuze ca am intarziat atat numai ca uitasem:o3.A si mai am un concurs:>(sper ca nu te superi daca postez aici) http://dreambookslovers.wordpress.com/2013/03/02/neatenta-mini-concurs-swag/ Sper sa te inscrii:)

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥