4 martie 2013

Primele 100 de cuvinte *iar*




       Heyo, lume bună ! Ce mai faceţi voi ?! :o3 Sper că la fel de veseli ca mine!! Astăzi este baba mea- de aia e aşa magnific afarăăă *modesta de mine :o3*.
       Şi pentru că ratata asta de răceală mi-a venit de hac şi m-a enervat m-am învoit de la şcoală şi am venit acasă la 10 în loc de 2 :)) Şi am terminat de citit 'Jocul Minciunii- Adevăr sau Provocare' de Sara Shepard. Recenzia vine mâine, azi vă-ntărât aşa niţeluş cu Primele 100 de cuvinte din volum. Şi daaaaaa, azi mă apuc de Îngerul Mecanic *Vero stop jumping up and down*.
       Aşa că, am terminat cu pălăvrăgeala şi vă las să intraţi în ceaţă din cauza primelor 100 de cuvinte.


Prolog
Viata de dupa moarte

Atunci când mori, îţi lipsesc lucrurile simple. Plăcerea de a te trânti pe pat când eşti epuizat, mirosul de aer curat din Arizona după o furtună din sezonul musonillor, nodul din stomac când îţi vezi marea dragoste la capătul coridorului. Ucigaşul meu m-a lipsit de toate lucrurile astea chiar înainte să împlinesc optsprezece ani.
Şi datorită sorţii- şi a unei ameninţări din partea ucigaşului meu- sora mea geamănă pierdută cu mult timp în urmă, Emma Paxton, a intrat în viaţa mea.
Acum două săptămâni, după ce am murit, am aterizat brusc în lumea Emmei, o lume atât de diferită....


 Yup, prologul este un fel de recapitulare *inutilă mie, care am devorat volumele unul după altul* şi nu spune mare lucru, dar l-am pus doar aşa pentru că nu m-am apucat încă de recenzie *după postare o fac şi v-o dau mâine* şiiiii cam atâtica :o3 Mă retrag în plină glorie şi sper că mai pe seară o să aveţi parte de încă vreo postare alandala şi dacă nu, îmi pare rău de pe acuma :o3

Many kisses şiiii enjoy this lovely songs ♥♥





Mă trezesc pe ultima melodie începând de mâine! YAY!

XoXo,
Adry ♥

8 comentarii:

  1. Eu nu am citit al doilea volum pentru că, mămăliga mea! Nu știu de unde să fac rost de el! -.-

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am avut inspiraţia să împrumut ambele volume :o3 altfel cine ştie când mai puneam eu mâna pe vol 2 :)) poate totuşi îl găseşti :o3

      Ștergere
  2. Eu inca nu am inceput seria, dar sper ca in curand sa ma apuc de ea. Frumos designul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o serie frumoasă :) chiar merită citită :) Mersiiii :o3 kisses

      Ștergere
  3. Daaaaaaaa, te apuci de Îngerul Mecanic!:)) Victorieee:o3
    Așa că hai, mișcă-ți fundulețul repede că eu am trecut de jumătate la Prințul Mecanic.
    Cât despre Adevăr și Provocare, poate încep și eu odată faza asta cu primele 100 de cuvinte:D Doar că ar fi prea greu să număr. Serios. Ce naiba: nici la tema la engleză nu stau să-mi număr cuvintele pentru eseuri:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O tu geniu mic şi neînţeles ce eşti :)) Numără nenea Word pentru tine :))) şi Doamne iartă-mă :)) n-am cum să citesc chiar atâât de repede o.O plus că vol 2 e la bibliotecă -.- deci nu ştiu când sunt gata cu el :)) mai am şi temeeee şi atestatu miercuri -.- bleah o.O

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥