14 martie 2013

Prepare to Party!


Heyo!
Ce mai fac scumpii mei scumpi?!
Sper că faceţi bine şi sunteţi gata de sărbătorit!
După cum ştiţi *sper eu* pe 17 Martie 2012 blogul aici de faţă a luat fiinţă! Pentru a sărbători în stil mare acest an absolut magic petrecut alături de voi vreau să fac ceva special pentru voi!

Veţi avea nu o zi în care să vă bucuraţi de acest blog ci 3!!!

Yup, aţi citit bine, 3 zile în care să sărbătorim ca la carte acest an de activitate.
Alături de colegele mele de blog ne muncim popourile ca totul să iasă extra bine, să fie foarte frumos şi ca toată lumea să fie mulţumită de rezultat.


Veţi avea parte de 4 concursuri în care veţi putea câştiga nenumărate ebookuri atât noi cât şi puţintel mai vechi, dar interesante. Nenea windows îmi spune că am cam 60 de foldere individuale pentru ebookurile puse la bătaie *încă nu ne-am decis numărul exact pentru concursurile aceastea :o3*.
Vom încerca să vă provocăm şi să vă distraţi pe măsură. :)

Fiecare dintre adminii bloglui se vor ocupa de un concurs peste care vor fi stăpâne (regulile şi câşigătorii sunt  stabilite de comun acord).  Vă asigur că o să fie concursuri frumoase la care să puteţi participa fără nicio jenă şi vă asigur că premiile puse la bătaie merită :)
Pentru fiecare concurs veţi avea o anumită perioadă de timp în care vă puteţi înscrie şi să participaţi. Câştigătorii îi vom anunţa în funcţie de timpul pe care îl avem şi alţi factori care ne pot încurca. o.O
Oricum o să facem în aşa fel încât toată lumea să fie fericită :)

Prin acest maraton urmărim să vă arătă mulţimim că sunteţi alături de noi şi să vă arătm recunoştinţa noastră.
Dar hai să nu ne lungim cu detaliile *pe 17 martie nu mai scăpaţi!*.

Sper să vă distraţi şi să vă simţiţi bine alături de noi!
Până ne auzim, aveţi grijă de voi!!


XoXo,
Adry ♥

13 comentarii:

  1. Ăăm, spor la lucru!
    Abia aștept!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi :*:* şi noi murim deja de nerăbdare! :)) :*

      Ștergere
  2. Un an! Felicitări, blogul tău superb a îmbătrânit.:D Abia aștept cele trei zile, pun pariu că o sa fie tare.

    RăspundețiȘtergere
  3. hihi, mersi :* chiar sper să iasă totul oki :)) abia aştept şi eu :*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu ştiam! Da, eu ştiam dinaintea voastră :D *evil grin* :) Ne vedem -citim- aici mâine, poimâine şi duminică :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hehe :)) ştiai doar că sunt 3 zileee :o3 dar nu ştii ce vă pregătim!!! :)) :*:*

      Ștergere
  5. Hihi,ce partyyy va fi !:D
    Succes la treabă!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Adry,iti urez la multi ani si cat mai multe postari de acum. Eu sambata si duminica sunt plecata intr-o excursie si nuno sa fiu la party-ul vostru. :( Have fun si o sa incerc sa recuperez luni ce postari nu am vazut. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o.O deci mi-ai rupt inima :o3 cum să nu fiiiiiiii ?!?!?! :( mwaaaa :o3 aiurea :(
      mersi de urări :o3 chiar îmi pare extrem de rău că nu o să fii :(

      Ștergere
  7. Super idee! Sper să nu ratez petrecerea voastră. :)

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥