5 martie 2013

Ok, să zicem așa.


Bine, asta n-o să fie o postare d-aia tăiată cu fierăstrăul, ca data trecută. Dar inspirațiunea mea făcea crize și nah, până la urmă tot n-a ieșit cine știe ce:))

Oricum, vi s-a mai întâmplat să n-aveți teme?! Adică îmi vine să mă pălmuiesc, să mă ciupesc de obraji și să îmi mușc limba ca să mă asigur că nu-i un vis:))
În fine, după ce îmi fac nu știu ce prostie pentru joi la Tehno și îmi repet o dată la Istorie sunt
L. I. B. E. R. Ă.
*și faza cu Tehnologia e că nu sunt obligată s-o fac azi, dar dacă tot am zi liberăăăă?*

Oricum, mă uit la coperta lucioasă de la Academia Vampirilor (vol. 1) care tronează în fața mea și îmi aduc aminte de ce a fost odată, când începeam AV numai ca să scap de seria asta, fiindcă din toate colțurile mă îmboldeau fel de fel de fete:)) Și după ce am terminat primul volum, am rămas cu privirea pe copertă, la Laura, și îmi spuneam că sunt o maaare idioată. Cică să scap de seria asta.
Te rog, scutește-mă.

Oricum, după orice carte din bibliotecă întind mână am câte o istorie nescrisă, ca de exemplu, să zicem, Fetele Gallagher. Răsfoind primul volum îmi aduc aminte și cum era vremea din ziua în care am început-o. La început, când s-au dat cu Bravo, n-am vrut. ”Ceeee, nu-s copil mic să citesc de mai știu eu ce fete spioane”. Si apoi, nu știu cum mi-a răsărit, că brusc m-am dus pe site și le-am comandat. După ce am citit primul volum *soare afară și puțin înnorat, dar geamul era rece ca naiba*, am zis să mă apuc ca idioata de IM, că dee, astea nu-a așa urgente. Și apoi, după câteva săptămâni, cred, m-am întors la ele și ce să vezi: am descoperit că sunt idioată la maxim.
Cum naiba m-am oprit... agh?!

Și cu Harry Potter.
Tot ce îi place fratelui meu pentru mine e porcărie. Am rămas fixată așa, nah:)) Și când m-am uitat la TV la HP4 *cu toate că nu mai reținusem nimic până să mă acpuc de carte:))* mi-am zis din nou: ești o mare idioată.

Acum că m-am idioțit destul, merg să fac recenzia la Zece Lucruri pe care le-am făcut și... mhî.

4 comentarii:

  1. Da,mi se întâmplă să nu am teme.Dar nu mi se întâmplă să nu am de învăţat x_X . Groaznic.Prefer să am de scris.M-am săturaaaat x.x
    Aşa e,în privinţa unor cărţi nu avem aşteptări prea mari,iar în privinţa altora avem.Şi după ce le citim ne dăm seama că am greşit judecându-le dinainte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu x.x
      Mah, dar mă enervează că după trebuie să-mi trag automat pumni în cap:))

      Ștergere
  2. Șiiii, altă postare din care nu cred că am înțeles mai nimic. Dar sunt total de acord cu tine despre tot ce ai scris acolo. ^-^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Serios Anca?! Deja devine exasperant. Ce naiba n-ai înțeles?! Vorbesc chineză?!:))

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥