9 martie 2013

"Next plzzz!"

Hei, copilaşi. Probabil că Adry o să se închine că mi-am amintit să postez, dar uite ce face Ed Sheeran din om :)) Pe blogul meu nu o să mai postez, cel puţin timp de două luni, pentru că pentru că pentru că nu ştiu, pur şi simplu nu-mi mai vine. În fine, o să intru direct în pâine: direcţionistele de pe wattpad.
Nu înţelegeţi greşit, nu mă iau de ele pentru că sunt direcţioniste. E doar un mod de a le denumi ca să nu folosesc cuvinte urâte la Adry pe blog. Ştiţi voi scriu poveştile ashea:x şi intră la o poveste de a ta şi îţi lasă un comentariu de genul îmi place grav şi, desigur, legendarul next plzz! Tipa cu care am păţit-o eu nu avea nicio legătură cu 1D, nu avea nici poveşti din ălea speşăl, dar n-am cum să o încadrez în altă categorie.
Mă rog.
Tipa are grijă să îmi trimită mesaje săptămânal cu postează odată, îţi ador poveştile :x:x:x şi chestii asemănătoare. Mă rog, prima dată mi s-a părut aşaaa drăguţ că cineva se preocupă de poveştile mele şi vrea să continui. Dar într-o lună aveam deja vreo 10 mesaje de la ea şi *vocea tatălui lui Louie* mă scotea din miiiinţi!
Şi, având în vedere că voia un capitol din ăla de Tobias mii de pagini, că ei tot nu-i ajungea, am scris unul de 5 pagini, ceea ce e ceva pentru wattpad, care au ditamai păginoaiele de îţi e şi rău să citeşti tot, dar să le scrii. Mă rog, am muncit toată săptămâna la capitol, cum ajungeam acasă scriam până la 11-12 noaptea, exasperând-o pe mama care îmi striga din 5 în 5 minute să mă culc naibii. Şi l-am postat azi, după zeci de verificări de genul să nu cumva să arate Aaron rău în scena asta sau replica Moirei să pară prea curajoasă. Mă rog. Îmi verificam comentariile din secundă în secundă şi era o linişte de speriat pe acolo. Adică, okay, mai întâi îmi scoţi ochii că vrei să scriu la poveste chiar dacă am hainele în flăcări, şi după aia nici nu te oboseşti să citeşti, pentru că l-am făcut prea lung? Păi nu voiai unul de 5000 de pagini? :)) Şi apoi, intru la ea pe pagină, să o anunţ într-un fel sugestiv că am postat continuarea aia cu care tot mă bătea la cap, dar privirea îmi sare la ultimele comentarii trimise de ea:

Ne-ai lăsat cu ochii în soare! Când mai postezi? :o3
Postează otadăăăă :x:X
 Continuarea, te rooog, nu ne lăsa cu ochii în soare!

Şi comentariile se repetau şi tot se repetau. Şi se repetă la fiecare poveste care îi cade în mână. Şi m-am simţit aşa broken, fraţilor. Eu chiar credeam că e ceva de capul meu.
Ce repede poţi să scrii o postare la nervi :)) Păi, eu vă las şi ne mai vedem pe aici :3 Măcar voi citiţi ce scriu şi nu vă milogiţi de mine să fac o postare de 8 întors de ori pagini pentru ca apoi să vă întoarceţi popourile către mine. Uite, de asta vă iubeşte Rosey.
xoxo, Rose.

20 de comentarii:

  1. :)) .
    Eu nu am mai postat de Wp. de muuult.
    Și nu cred că îi poți ordona unei persoane să îi vină inspirația și cheful când vrei tu :| . - Urăsc asta fie că e vorba de teste, simulări, examene.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ştiuu, ar fi trebuit să-mi fi lăsat toate mesajele ălea din inbox ca să le fac o poză şi să le pun aici :))

      Ștergere
  2. Știi că Stephen King zicea să nu scrii pentru cineva? Să scrii pentru tine...?
    Na, uite cea mai bună demonstrație că nu merită! De aia contul meu de wattpad e șters!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dar o fată plictisită are nevoie de feedback, nu? :)) Presimţeam că oricum o să ajungă în coşul de reciclare şi dacă o public, primesc nişte sfaturi care or să mă ajute. Dar încă mă oftic. :))

      Ștergere
  3. Vezi ce inseamna sa ai fani. Bravo tie daca esti asa autor talentat . Hm...cu vedetismul nu-i de gluma .
    Xoxo >;d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nununu, autor talentat nu sunt in niciun caz :)) Doar ca eu chiar credeam ca ma aprecia, apoi am vazut comentariile alea la fiecare poveste si mi-a frant inimioara increzuta :3 De acum incolo nu ma mai uit in imbox, imi face rau :))

      Ștergere
  4. Haha,nemulţumitului i se va lua darul :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Iubireee! We are always love you! <3

    RăspundețiȘtergere
  6. I-auzi, na, au apucat-o bâzdâcii, cum zice mama:)) Eu nu prea am mai scris, dar mă gândeam ca de acum să apară mai rar, dar să fie capitole luuuungi.
    În fine, să știi că unii chiaaar apreciază și nu mai pot de nerăbdare *dar aia nu e Vero, în pijamăluțe albastre care ți-a citit capitolul imediat ce s-a așezat la tastatură, nuuuu, n-are cum să fie ea*.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tuu, Vevee, singura si unicaa >:d< Pijamaluta albastra? Si eu port tot asa ;)) :*

      Ștergere
  7. nominalizare aici http://furelise-oriceoriundeoricand.blogspot.ro/2013/03/leapsa-liebster-mic-anunt.html :D

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) Bine, ştiu sunt rea că mă amuuz din cauza situaţiei, dar mna ... parcă mă bucur să văd că nu doar eu dau peste tot felul de specimene de oameni

    RăspundețiȘtergere
  9. Uiii, Rose ma iubeste :x I love U too :*
    Hm, eu de la tine am citit doar Clubul depend... *prea tarzie ora sa scriu tot titlul*
    Dar, acum ca am aflat ca ai capitole de 5 pagini, trebuie sa ma apuc si de celelalte povesti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmbrăţişealăăăăăăăă :* :*
      Prea drăguţă eşti tu :o3 Am observat că nimeni nu prea mai citeşte dacă am mai mult de 3 pagini :))

      Ștergere
  10. Haide mă. Tu pentru o tâmpită te sugrumi pe dinăuntru? :3 Chiar că direcționistă. Eu am rămas în urmă cu unele de la tine din cauza școlii. Și a afurisitei de matematici. Dar știi că din prima eram *Ow, God. It's perfect. Perfect. PERFECT, I said. :3*
    Uu, Rosey mă iubește :o3
    #huggg.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu doar a trebuit să comentez undeva :)) Normal că te iubesc, măăă. Eşti unul din copilaşii mei favoriţi. Şi eu am puţini copilaşi favoriţi. Ţi-am păstrat şi o poză :)) Robert poate fi aşa asfdgdsdg.
      http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/64161_342212895900059_1338449572_n.jpg

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥