21 martie 2013

Mini recenzie


Heyo! Party people say hellaw! 
Am promis că mai revin cu nişte recenzii din cele restante şi m-am gândit să-mi fac curaj cu un mini strike!
În afara subiectului, am împrumutat azi de la bibliotecă Prinţul Mecanic, Oraşul Oaselor şi Sânge Albastru! :)

Acum, vă rog să vă simţiţi blown-up citind mini strike'ul de azi! :) 



The Prince
A Selection Novella

Tânărul Prinţ Maxon are o decizie importantă de luat.
Împlinind 18 ani, este conştient că a venit vremea ca Selecţia să aibe loc- acel ‚concurs’ în cadrul căruia Maxon va trebui să-şi aleagă soţia din rândul locuitoarelor din Illéa, conform tradiţiei. Dar cum se poate însura cu o fată pe care nu o cunoaşte?!  Ştie că nu-i va fi uşor, dar este o treabă care trebuie dusă la capăt.  Însă Maxon descoperă în culisele Selecţiei că nu este totul ‚la voia întâmplării’, tatăl său orchestrând întreaga alegere a pretendentelor la tron.

“Are you nervous, sir?” a new voice called. “About marrying a girl I haven’t met yet? All in a day’s work.” I winked, and the watching crowd chuckled.

Dacă Maxon se simte rănit sau intrigat, nu-şi poate da seama, dar ştie că una din aceste fete va fi aleasa lui.. sau cel puţin aşa speră. Chiar este aşa rău să-şi dorească o fată de care să fie sincer îndrăgostit?! Este aşa de cumplit să-şi imagineze că va fi iubit cu adevărat de viitoarea soţie?! Nici el nu ştie.. Dar ştie că se poate baza pe mama lui să-l ajute în această provocare, ea însăşi fiind trecută prin emoţiile Selecţiei şi înţelegând totul.

“Maxon, this is my gift to you. I promise I will make every effort to see these girls through your eyes. Not the eyes of a queen, or the eyes of your mother, but yours. Even if the girl you choose is of a very low caste, even if others think she has no value, I will always listen to your reasons for wanting her. And I will do my best to support your choice.”

Acest volum satelit al seriei ’The Slection’ a fost foarte frumos! Mulţumesc, Rox, că m-ai făcut curioasă în legătură cu această carte!

“Knowledge isn’t love”

Nu ai cum să nu te îndrăgosteşti de tânărul, simpaticul şi sentimentalul Prinţ Maxon. Această poveste ne demonstrează că şi el este o fiinţă umană cu sentimente şi îndoieli, asemeni fetelor care concurează pentru inima lui. Vom descoperi cum gândurile lui Maxon sunt cât de poate de pure şi naive, iar momentul în care simte ceva nou în interiorul lui, va fi ultima dovadă de care avem nevoie pentru a-l adora!

I watched the monitors as the national emblem popped up, leaving a small box in the corner showing my face. What? They were going to watch me the whole time?

Nu am cuvinte să exprim cât de frumos este scris acest volum satelit şi cât de captivant este! Tot ce vă pot spune este că trebuie să puneţi mâna pe el cât mai urgent!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sper că v-a plăcut şi că v-am ameţit de creier făcându-vă curioşi! Ouhm, poate o să avem vreun concurs cu această carte. Cine ştie.. depinde de cum reacţionaţi la recenzie!

Cred că ne auzim mai pe seară! Aveţi grijă de voi, eu am fugit la The Selection şi apoi o vizionare de 'Fame'!


We could have a palace right next to Oprah!




XoXo,
Adry ♥ 

4 comentarii:

  1. Vai, minirecenzia este foarte frumoasă :) Ştii că eu deja nu îl iubesc, dar îl admir pe prinţişor. Pe lângă nume, care e dlăăguţ de tot ;;) Eu stau juma de oră până mă hotărăsc dacă să-mi iau şoseste verzi sau roz, dar el, care trebui să-şi aleagă soţia din nu ştiu câte fete, fără ca măcar să o cunoască? Îl înţeleg în mare parte şi de abia aştept să mă apuc şi eu de satelit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Super recenzia ;) Vreau si eu sa citesc THE SELECTION. Am auzit ca apare si in Romania

    RăspundețiȘtergere
  3. :D Cu cea mai mare placere! Ma bucur enorm ca te-am facut curioasa si ca ti-a placut! Abia astept sa iti citesc si recenzia la The Selection!

    RăspundețiȘtergere
  4. wow tare, si eu trebuie sa o citesc. Mi-a placut mult cartea Selection.

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥