19 martie 2013

Leapsa Liebster- iar?!-



Heyo, lume bună!
Cum mai staţi cu sănătatea, cu cheful de şcoală şi cu lectura? 

Okiii, de ceva zile tot circulă pe bloguri leapşa Liebster. Dacă şi voi aveţi un sentiment de deja-vu, raise your hand! :)) În vară am mai făcut-o o dată, click aici ca să vă convingeţi. Dar nu o să trişez, aşa că am să o fac din nou -.- 

Cerinţe:
1. Numeşte persoana care ţi-a dat această leapşa şi mulţumeşte-i.
2. Scrie 11 lucruri despre tine. 
3. Răspunde la cele 11 întrebări adresate, formulând apoi setul tău de 11 întrebări.
4. Nominalizează alte 9 bloguri.
5. Anunţă nominalizaţii despre leapşa pasată. 

Oki doki, luaţi de vă faceţi comozi.
I. Mulţumesc dragelor mele fete care au binevoit să-mi dea acest sentiment de deja-vu! :)) Şi anume: Allexa, Ramo, Antonia (a.k.a Ton-Ton), Alexandra, Andreea. You are za best! :*:*

II. Damn it că iar tre să zic chestii noi -.- :))
a. Îmi place să-mi fac unghiile mooooov o.O
b. Sunt în team Jem şi nu-l suport pe Will a.k.a Peter Pan eşuat. :D *yea, you got to hate me! :))*
c. Îmi place să conversez în engleză deşi mi-am cam ieşit din mână în ultima vreme.
d. Am o lene groaznică.
e. Sunt încăpăţânată până la Dumnezeu şi înapoi.
f. Sunt perfecţionistă. xD
g. Îmi place să citesc câte puţin din fiecare gen, cam la fel fac şi cu muzica xD
h. Am perioade în care mă obsedează o singură melodie şi nu mă pot sătura de ea.
i. Consider că am irosit 4 ani mergând la liceul la care sunt. 
j. Chiar cred că ai mei mă tratează diferenţiat faţă de mezinu dudii familiei xD
k. Îmi place să mă uit la filme care conţin coregrafii mega mindblowing.

III. Acu chiar luaţi-vă o pungă de crănţănele şi vă faceţi comozi! :))

Allexa mă întreabă:
1. Ce te face cea mai fericită persoană de pe lume?
Chestiile mărunte: un compliment, o părere bună, o carte primită, veştile bune. Stuff like that.
2. Care'i materia preferată?
Ouhm, pot spune că după 12 ani de şcoală mi-au cam ieşit toate prin piele :)) Dar să zicem că mă împac cu româna.
3. Da' aia pe care-o urăşti 'cu pasiune'?
Ca o babă ce sunt, după 12 ani, pot spune cu mâna pe inimă că urăsc sportul :)) Atâta chinuială de pomană -.- *de ce nu urăsc matematica?! :)) pentru că am momente în care o înţeleg şi-mi place*
4. Şti să cânţi la un instrument? Dacă nu, la care ţi-ar plăcea să cânţi?
Mama Natură a fost crudă şi nu m-a înzestrat cu aşa talente, dar mi-ar plăcea să cânt la pian. Am degete lungi şi mi se pare plăcut modul în care simt clapele sub degete. *faptul că ar trebui să pot citi pe note e doar un deliu stupid ce poate fi trecut cu vederea:))*
5. Ce culoare au pereţii din camera ta?
Bleu deschiiiiis deschis de tot.
6. Ai visat vreodată că zbori?
Da, doar că nu într-o poziţie de a lui Superman :))
7. Care'i cea mai mică notă pe care ai luat-o ?
Ouhm... cred că 4-5-6 nu pot să-mi aduc aminte cu exactitate -.- Am luat asta la vreun test predictiv. -.- Chiar au impresia că eu vara stau să învăţ materia din anul respectiv?! :))
8. Cum crezi că arată un elefant curcubeu? 
o.O ca un elefant scăpat printre zăbrelele de la o închisoare curcubeu.
9. Jeleuri sau dropsuri?
Dropsuri, jeleurile sunt slimy.
10. Ai face videoblogging?
Nu pen'că vocea mea e câhi :))
11. Cum ţi s-au părut întrebările de la moi? :o3
Păi, destul de diverse :))

Ramo mă întreabă:
1. Cum se numeşte cartea din care consideri că ai învăţat cele mai multe despre viaţă?
Păi nu e doar una, ci sunt 3: Blink Once, Changing my wardrobe şi Cele tre1spr3zece motive.
2.Ai o melodie care te reprezintă? Dacă da, care?
Sincer, nu ştiu exact dacă întradevăr mă reprezintă, dar cred că asta e:

3. Ce crezi despre următorul citat? Consideri că te reprezintă? 
''Să iubeşti înseamnă să distrugi, iar să fii iubit înseamnă să fii cel distrus.''-Cassandra Clare, 'Oraşul Oaselor'
Sincer, aşa pe moment, acel 'distrus' mi se pare mai mult a vorbi despre schimbarea celui pe care îl iubeşti, şi dacă eşti iubit te schimbi din varii motive. Deci nu ştiu exact dacă am făcut vreun băiat să se schimbe, fiind cu el *prea puţini -.-*, dar da. Cred că mă reprezintă pentru că de fiecare dată în timpul unei relaţii m-am schimbat în funcţie de cel de lângă mine. Am încercat să fiu ce a avut nevoie *sau cel puţin am vrut, dar nu mi-a reuşti*.
4. Ce alegi între un roman fantasy şi unul clasic?
Sincer, depinde de clasic: dacă este al unui autor greoi şi complex, aş alege fantasy, dar dacă este un autor bun şi accesibil mie, cu cea mai mare plăcere aş citi şi cartea lui :)
5. Care este filmul care te-a făcut să râzi cu gura până la urechi?
Ouhm, au fost multe comedii bune, dar prima care îmi vine în cap este 'Grown ups' cu Adam Sandler.
6. Vampiri sau vârcolaci? :D
Veşnica dispută :)) pot să spun că sunt 50-50. Depinde de povestea la care te referi pentru că am găsit şi vârcolaci demni de iubit *Lucaaaassss* şi vampiri destul de apetisanţi *Adriannnnn*.
7. Dacă ai putea să te întorci în timp, în ce perioadă ai merge?
Ouhm, undeva la 1800 şi ceva sau în Evul Mediu. Am o fixaţie pentru rochiile acelea osăm.
8. Care este scriitorul/scriitoarea pe care ţi-ai dori să îl/o întâlneşti?
Pot să spun că fiecare autor pe care l-am citit m-a făcut să vreau să-l cunosc, dar uite că numele lui Dan Brown mi-a răsărit în minte, poate pentru că e încă viu şi îmi place stilul lui de a scrie :))
9. Ce îţi place să faci în timpul liber?
Să citesc cărţi ascultând muzică.
10. Cum îţi imaginezi vacanţa perfectă? Are loc la mare sau la munte?
Simplu, la munte într-un balansoar citind cărţi bune cu o cană de ceai lângă mine. xD
11. Care este ţara pe care ţi-ai dori să o vizitezi, sau de ce nu,  în care să locuieşti?
Londra a sărit în faţa ochilor mei şi garantat ar fi alegerea mea. Ce dacă plouă? Un britanic adorabil îţi oferă destul soare şi căldură.:))

Ton-Ton mă întreabă:
1. Credeţi în existenţa unicornilor?
Cine sunt eu să spun că nu există ?! Pe lumea ailaltă există orice :))
2. Care sunt florile preferate?
Floarea mea preferată este trandafirul, culoare sângerie -_-
3. Ce zodie sunteţi şi care e trăsătura specifică zodiei?
Sunt balanţă şi nu caut acuma trăsătura specifică :)) Citisem, dacă nu mă înşel, că balanţele sunt bune de lideri sau ceva pe acolo, şi da!!! îmi place să coordonez lumea. *one day I will rule the world!!*
4. Ce părere aveţi despre cai? Aşa, în mare.
Oki, eşti dusă :)) Te uitaseşi cumva la ştirea despre carnea de cal ?! :)) Caii sunt animale nobile care îmi inspiră o blândeţe şi o linişte sufletească. 
5. Aţi văzut vreun episod din Teen Wolf? *întrebarea este mai mare,dar nu are sens să o scriu*
Nu am văzut niciun episod şi nici nu mă bate gândul.
6. Will sau Jem?
Nu te cred o.O Jem, normal!! ♥
7. Care este porecla voastră şi de ce?
Sincer, n-am :)) Adică toată lumea îmi spune pe nume sau voi, scumpele mele, îmi spuneţi babă :)) pen'că's mai mare decât voi :)) bebeluşele mele s.r.l. ♥
8. Aţi mâncar vreodată prăjitură cu mac şi nucă de cocos? Aţi mânca?
But why ?! o.O Nu şi nici n-aş vrea o.O
9. Vă place ploaia?
Doar când e liniştită şi sunt undeva unde să o pot privi nestingherită. 
10. Culoare-cifră norocoasă?
#13 şi mov, deşi nu cred că există o culoare norocoasă :))
11. Ultima, şi scap! :)) Trupa preferată?
Tu şi cu mine, soro :)) The Script şi BTR ♥

Andreea mă întreabă:
1. Ce cărţi preferaţi? În engleză sau în română?
Depinde de dispoziţia mea, îmi plac ambele, dar mai comod e în română, deşi îmi place şi engleza pentru că unele expresii nu se pot traduce la fel în română. *ciorbă de explicaţie -.-*
2. Care este serialul vostru preferat?
Big Time Rush sau Victorious sau AHS. Nu mă pot decide :))
3. Ce altă pasiune aveţi, în afară de citit?
Nu am :))
4. Ce părere ai despre autorii români?
Dacă te referi la dinozaurii de ne pune să-i citim la şcoală, nu-i prea suport. Dacă te referi la cei care publică şi astăzi, nu am idee. Nu prea cunosc.
5. Ai vreun animal?
Nope, dar am avut acum mulţi ani. Vrei să vezi? :o3

6. Unde v-aţi petrece o vacanţa de vis?
La munte o.- cred.
7. Ce carte vă doriţi cel mai mult să o aveţi?
Primul volum din Pretty Little Liars :o3
8. Melodia favorită?
Păi, se schimbă regulat, dar chiar acuma îmi place:

9. Credeţi în fantome? :))
Păi.. cred că da.
10. Ce materie urâţi cel mai mult?
Again, sportul :))
11. Dacă aţi putea, ce aţi schimba la şcoala voastră?
De la echipamente şi chestii de mobilier, la copii :o3 totul :))

Alexandra mă întreabă:
1. Ce cuvânt te descrie cel mai bine?
Ambiţioasă.
2. Fii egoistă şi spune ce ţi-ai cumpăra cu 1 000 000 $?
Simpluuuu :)) deci, în ordinea asta: ipod clasic, alb şi mumos; kindle; multe cărţi şi ceva haine. 
3. Ce te atrage cel mai mult la crush-ul tău fictiv?
Doar unul?! :)) Pe ce lume trăieşti? :)) Am câte un crush în fiecare serie citită! Păi atitudinea, looks, modul în care mă face să simt când citesc despre el.
4. Care este cel mai bun loc de meditaţi?
Undeva în pustiu, un spaţiu verde, tehnic îl am în cap, dar na :))
5. Care este cartea pe care ai recomanda-o fără să gândeşti?
Prima a fost Cele tre1spr3zece motive.
6. Ce carte ai vrea să ai acum?
Răsuceşte şi tu cuţitul în rană :)) Micuţele Mincinoase :o3
7. Ce ai face dacă o rândunică ar veni la tine şi ţi-ar da o furculiţă?
:)) hal de întrebare :)) păi o.O m-aş uita ciudat la ea şi aş arunca cu furculiţa după ea :)) 
8. Ce vrajă ai vrea să faci?
Să apară my Prince Charming -.- m-am săturat să aştept.
9. Cu ce personaj din carte ai vrea să-ţi schimbi viaţa permanent?
Primul impuls a fost să zic un personaj care a murit.. păi, Zoey Redbird din Casa Nopţii- îl are pe Stark o.O :o3 me wants Stark-
10. Autori români sau străini?
Străini.
11. Paperback sau ebook?
Paperback.

Eny eNy mă întreabă:
1. Care este personajul tău preferat?
Ouhm... Zoey Redbird, cred.
2. Ce alegi între regizor şi scriitor?
Scriitor, deşi cred că mi-ar plăcea să regizez.
3. Unde citiţi de obicei?
Peste tot :)) în pat, canapea, pe fotoliu, pe scaun. De obicei locuri comode.
4. Care este ultima carte citită?
Tocmai ce-am terminat Blestemul din Swoon.
5. De cât timp aveţi blogul?
De 1 an *yay* şi 3 zile :))
6. Care este prima carte SF pe care aţi citit-o?
Ouhm, Harry Potter, deşi nu prea mi se pare SF :)) poate Twillight ?:)) Nu cred că am citit SF, mai mult Fantasy.
7. Când e ziua ta şi câţi ani faci?
Pe 13 octombrie fac 19 ani.
8. Te uiţi la JV, şi dacă da, pe cine alegi: Ian Somerhalder sau pe Paul Wesley?
Sincer, eram moartă după Paul Wesley, dar când am văzut că-i însurat cu o urâtă am zis că trec în team Ian :))
9. Spune-mi o întrebare penibilă care ţi s-a întâmplat!
Nu e o întrebare :)) dar am dat odată cu capul de o uşă de sticlă într-un hotel la mare :))
10. Îţi place ciocolata?
Yeap.
11. Care este motto-ul tău preferat?
'Şi mâine e o zi' :)

Victoria Elena mă întreabă:
1. Numele adevărat şi complet?
Constantin Adriana-Theodora :)) o.O 
2. Primii 3 tipi din cartile citite de voi pe care îi adoraţi?
Uhm.. Jem, Shane şi Patch. Primii 3 la care m-am gândit :)) Pentru mine, toţi sunt pe locul 1 :o3
3. Aţi cântat măcar o dată în baie?
Once in a liftime :)) yeap.
4. Vanilie sau ciocolată?
Vanilieeeee  ^-^ 
5. Sunteţi la liceu sau la şcoală?
Liceu, a 12-a. x.x
6. Cum vă imaginaţi jurnalul perfect?
Ouhm.. ca un jurnal ?! o.O
7. Dar locul în care l-aţi putea ascunde?
Undeva... ascuns la vedere :)) -.-
8. Prietena cea mai bună?
Ce-i cu ea?! :)) Unde aş asunde-o pe ea?! :)) Nu am :D 
9. Dacă v-ar lua biblioteca foc ce carte aţi salva?
Ouhm.. toate :)) le-aş băga repede într-un sac :)) Fiecare carte pe care am citit-o şi-a pus amprenta asupra mea şi le ador :)
10. Aveţi un film la care aţi râs până v-a durut burtica?
Grown ups cu Adam Sandler :)) de comă filmu :))
11. Ce culoare au teneşii voştri?
Am unii maro şi unii kaki. 


Hallleeeeelllluuuuuiiiaaaaa! :))



So, mi-a amorţit popoul pe canapea -.- şi mă doare şi cotul :))
Dar, aproape am terminat. Mai am de făcut 11 întrebări şi toată lumea care a citit postarea trebuie să ia leapşsa :)) şi aştept link să vă verific -.-

1. Aţi ascultat vreodată vreo melodie de la Bridget Mendler? *ştiaţi că ea cântă,nu?!* Dacă da, care? Şi dacă nu, luaţi ascultaţi şi-mi spuneţi care!
2. Aţi auzit vreodată de trupa 'Before you exit' ? Luaţi şi ascultaţi-i pentru că sunt dulcici.
3. Vă uitaţi la Doctor Who?!?!? o.O Şi dacă da, nu-i aşa că Doctorul nr 11, Matt Smith, e enervant?! :)) Şi dacă nu, de ce papucii mei nu?! o.O
4. În ce clasă sunteţi? 
5. Credeţi că mai rezistaţi până terminaţi toţi cei 12 ani de studiu?
6. Ce carte aţi vrea să citiţi ?
7. V-aţi întrebat vreodată cum fac pinguinii pinguini mai mici? -.- 
8. Aceeaşi întrebare ca la 7, doar că referindu-vă la girafe? o.O
9. Vă enervează şi pe voi oamenii care mint cum respiră doar pentru a se da interesanţi?
10.  Ce vă place la bloguşorul ăsta?
11. Aţi vrea să se schimbe ceva la el? 


Oki, cu ultimele 2 n-am mai avut inspiraţie :)) şi la #7 şi #8 eram curioasă :)) mereu îmi pun întrebări d'astea abstracte :)) Destul de random întrebările, dar zău, vreau să văd şi eu cum răspunde măcar un om la ele :))
Sau dacă nu vreţi să le puneţi pe blog, măcar răspundeţi într-un comm :))

Am fugit să pap ceva şi apoi să-mi termin temele pentru mâine. 
Mâine ne auzim cu Gala Premianţilor!! Prepare to be surprised!!

Şiii în curând ar trebui să apar cu vreo 3 recenzii -.- Damn you, lene proastă!
Y'all look at this :o3




XoXo,
Adry ♥

11 comentarii:

  1. Omgomgomg ai avut piiiiiiiiiiisica.gata.Te uraaaaasc!YOU!Ce fatuca avea:o3.Si ec fatuca aveai si tu:3 hihi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hai nu ma mai urî că mi-a fugit pe geamu de la balcon acu mulţi ani :) am avut parcă doar un an sau cam aşa ceva :D mersi :)) :*

      Ștergere
  2. Before you exist sunt tare draguuti. Coverul ala de la some nights - fun suna asaa binee :))

    aam.. Matt Smith e al 11-lea doctor din cate stiu eu. Al 10-lea e David Tennant ::).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaa, asa e o.O nu ştiu la ce mă gândeam :))
      şi daaaaa, sunt iubibili rău băieţii :o3

      Ștergere
  3. Cred că o să mă apuc şi eu de Cele 13 motive. Am văzut multe păreri bune despre cartea asta. Şi mă bucur că am descoperit încă o balanţă- la fel ca moi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este o carte foarte frumoasă :) *e şi recenzia pe blog* chiar merită citită :)

      high five! :)) :*:*

      Ștergere
  4. Asta o să te întreb veşnic! Hei Adri, care e Jemu-ul tău preferat! :)) Mă simt maleficăă! Da, cred că m-am inspirat puţin din ştirile cu cărniţa de căluţ la întrebarea cu caii :D CRED! Nu sunt sigură :)) Nu ai vrea să mănânci prăjiturică din aia? O_o Dar dar dar e atâââât de bunăăă :) Ce copil dlăgălaş cu mâţişoara lui ;;) Pupi pupi fiinţă cu talent uimitor la scris care o să-mi dea copii ale cărţilor, cu autograf să le povestesc nepoţilor cum am cunoscut-o eu pe Adri :) Fac leapşa zilele astea ;;) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gem de prune sau de căpşuni :)) doamne, răutate mică :)) păăăi sună ciudată răi prăjitura aia :)):-?? mersiii, mâţu me :o3 pup şi eu :o3 *doamne, ce vise ai şi tu :)) o să-ţi torturezi nepoţii :))*

      Ștergere
  5. http://denisasbooks.blogspot.ro/2013/03/am-primit-o-leapsa-de-la-alexandra-mult.html#comment-form

    nominalizare ...inca una :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Dar NU rasucesc cutitul in rana. :)) Nu am astfel de intentii. Foarte dragute rasunsuri. Mersi ca ai completat-o. Don't worry Prince Charming o sa apara la momentul potrivit.
    Deci,am citit postarea..... Deci trb sa raspund la intrebari.... O sa lefac in weekend! :) Am un alt lung set de intrebari. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Vai cat imi plac raspunsurile tale :) Ma bucur ca ai avut timp sa raspunzi :P

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥