30 martie 2013

Leapşa cuplurilor!


Heyo!
Ce mai faceţi, dragii mei?
Eu tocmai ce-am luat o pauză de la transcris citate din Oraşul Oaselor *totală dezamăgire, vă povestesc eu*.  Şiii am văzut că pe Walking on Letters este o leapşa tare drăguţă.
Sooooo, let's get it started!


Reguli:
Numeşte 10 cupluri preferate din toate cărţile/filmele/serialele posibile.
Răspunde la întrebări.
Nu te uia la înterbări înainte!

Top (ordine aleatorie *memoria e de vină*)
1. Zoe şi Stark (Casa Nopţii)
2. Tessa şi Jem (Dispozitive Infernale)
3. Nora şi Patch ( Îngerul Nopţii)
4. Rose şi Adrian (Academia Vampirilor)
5. Claire şi Shane (Vampirii din Morganville)
6. Julliete şi Adam (Spulberă-mă)
7. Jacqueline şi Lucas (Easy)
8. Mia şi Adam (Dacă aş rămâne)
9. Kyle şi Lucas (Shadow Falls)
10. Doctor Who şi Rose (Doctor Who- serial)

Înterbări:

1. Îţi mai aduci aminte scena/ episodul/ fragmentul în care ai început să îi preferi pe cei de la numărul 6?
Mi-a plăcut de Julliete şi Adam încă din momentul în care erau prinşi în aceeaşi celulă, erau atââât de simpli şi efectiv simţeam că Adam o protejează :o3 Iar momentele din casa lui Adam, eh, să spunem că a fost destul ca să-mi definitivez părerea. :)

2. Caracterizează-i în câteva cuvinte pe cei din cuplul 2.
Tessa este o fată simplă care se loveşte de problema dragostei, însă Jem o face să simtă acei fluturaşi incredibili pe care nu i-a mai simţit atât de sinceri. Se simte bine ştiind că datorită ei Jem este fericit. Jem este un gentleman în adevăratul sens al cuvântului. Nu vreau să dau spoilere despre o anume scenă din carte, dar să spunem că modul în care se poartă cu ea este incredibil de frumos şi orice fată şi-ar dori să fie în pielea Tessei.

3. Ţi-ai imaginat vreodată cum ar arăta personajele din cuplul 4?
Doamne, mereu am vrut ca Rose şi Adrian să arate aşa (fie nu am găsit exact ce căutam ptr Rose, dar actriţa care o va juca în film e destul de ok):


4. Dacă perechea 7 s-ar despărţi cum ai reacţiona?
Cred că mi-ar pica faţa şi aş rămâne traumatizată pe viaţă o.O NU AU CUM!! După câte au îndurat ca să fie împreună, să se despartă ar însemna moartea amândurora :o3

5. De ce sunt cei din cuplul 1 atât de importanţi?
Zoey şi Stark sunt cuplul meu preferat datorită legăturii speciale pe care o împărtăşeşc. Au fost mai întâi simple cunoştinţe, apoi au devenit prieteni, până când el i-a murit în braţe şi s-a produs un click în sufletul lui Zoey. Moartea lui i-a legat şi s-au trezit sentimente puternice, iar sacrificiile pe care amândoi le fac unul pentru celălalt îmi demonstrează cât de potriviţi sunt unul pentru celălalt. Iar Stark este efectiv perfect pentru 'regina' lui :) Au o legătură aparte la care aş putea doar visa :)

6. Este cuplul 9 pe bune sau doar o glumă? 
Oki doki, deci în volumul 2 din Shadow Falls nu e fooooaarte clar dacă Kylie şi Lucas rămân împreună, dar pentru mine ei formează un cuplu drăguţ şi îmi plac :) Aşa că pentru mine, ei sunt pe bune!

7. Dintre toţi, care au cea mai mare chimie?
Grea întrebare! Pendulez între Zoey şi Stark şi Jacqueline şi Lucas. La ultimul cuplu, este cam aceeaşi poveste: legătura ei se bazează pe sentimente puternice şi sacrificii multe. Au ceva aparte, ambele cupluri, o doză de pasiune şi 'magie', aşa că pentru mine sunt pe acelaşi plan :)

8. Dintre toţi, care au cea mai puternică legătură ?
Oki, aşa îmi trebuie dacă nu trişez :)) Idem răspunsul de la întrebarea 7.

9. Dacă ar fi să le dai un sfat celor din cuplul 10, ce le-ai spune?
Păi, pentru cei care au urmărit serialul ştiu foarte bine povestea lor, iar cei care nu, ruşine lor :)) *glumesc!*. Doctorul şi Rose formau un cuplu foarte frumos, dar mi se sfâşâie inima. Amândoi s-au iubit şi au avut parte de o poveste frumoasă până când Doctorul a trebuit să aleagă între relaţia lui cu Rose şi singuranţa ei. Lesne de înţeles că a preferat să o ştie în siguranţă şi şi-a sacrificat inima pentru a o şti bine. A fost un episod sfâşâietor la care am plâns de am secat.. Dar a meritat. Nu am ce sfat să-i dau Doctorului :'( a procedat aşa cum a ştiut el că era mai bine, chiar dacă însemna să-şi piardă o bucată din suflet :(

10. Care dintre perechi a rezistat cel mai mult?
Ouhm, până în prezent ştiu că Zoey şi Stark sunt împreună şi nu au cum să nu reziste :)) Iar Jacquline şi Lucas la fel :) 

11. De câte ori s-au despărţit cei din cuplul 6
Din câte ştiu eu, niciodată :-? 

12. Dacă lumea ar fi invadată dintr-o dată de o apocalipsă, cine ar supravieţui?
Sus şi tare, cu mâna pe inimă spun că Zoey şi Stark. Un cuplu de bad-ass'es cu puteri marfă ce i-ar apăra :)

13. Şi-au ascuns cei din cuplul 7 relaţia cu un motiv?
Tehniiiic vorbind, da! Lucas nu avea voie să aibe o relaţie cu Jacqueline, de unde şi problemele lor. Dacă se afla adevărul amândoi aveau să se confrunte cu o mulţime de consecinţe. *nu dau spoilereeee*

14. Mai sunt cei din cuplul 4 împreună?
Din păcate, nu :'(

15. Este perechea 10 reală?
o.O What ? :)) În ce sens? Păi, având în vedere că erau dintr-un serial, i-am văzut în carne şi oase împreună, dar ei, ca şi persoane fizice *nu personaje ale unui serial* nu, pentru că David Tennant este însurat :))

16. Dacă cele 10 perechi ar fi puse în Jocurile Foamei cine ar câştiga?
Again, Zoey şi Stark. Zoey are puterile magice ale celor 5 elemente (apă, vânt, pământ, foc şi spirit) de partea ei iar Stark este un luptător foarte bun :)

17. A încercat vreodată cineva să saboteze perechea 5
Momentan nu ştiu să-i fi sabotat careva pe Shane şi Claire :) *am citit doar volumul 1*.

18. Care pereche ai apăra-o până la moarte?
Adică să pledez pentru ei până îmi dau suflul ca să conving lumea că sunt cel mai cel cuplu? Zoey şi Stark :) *răspuns venit direct din inimă*

19. Ce ai schimba la perechea 3?
Păi, aş bate-o niţel pe Nora pentru că a fost atât de capsomană în volumul 2 din serie. Încă nu am citit volumul 3 ca să-mi dau seama dacă aş bate-o în continuare :)

20. Dacă o vrăjitoare rea ar coborî din cer şi ţi-ar spune să desparţi o pereche pentru totdeauna că altfel le va despărţi ea pe toate, pe care ai alege s-o strici?
Ouhm. Cred că aş bate-o pânâ i-ar suna apa în cap :))  Până ar pleca şi m-ar lăsa în pace cu ideile ei fanteziste :))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cam atât şi cu această  leapşa adorabilă :o3
Vreau ca toată lumea să o preia!! Este un decret oficial :)) 

Vroiam neapărat să vă spun celor care au câştigat premiile de la Martonul Aniversar! Fiţi pe pace, vă trimit cărţile şi swagurile :o3 Doar că am vrut să se liniştească vremea :o3 Mi-era teamă să nu fie zăpada asta idioată şi să se piardă sau mai ştiu eu ce :o3 Dar vi le trimit! Pe cuvânt!

Luni încep să scriu recenziile restante şi încep să le public! Încep să-mi revin! :)) Pe cuvânt de cercetaş!
Şiiii cred că vă pregătesc o stupiză, cât de curând :o3 
Stay tuned!

Vă las cu noua mea obsesie!
Weekend fain!


XoXo,
Adry ♥

6 comentarii:

  1. Foarte tare leapsa si raspunsurile :P , eu am citit intrebarile dar sunt sigura ca o sa le uit pana postez si eu leapsa o sa o fac maine sau daca nu Luni oricum pentru mine e o saptamana libera o sa am destul timp :D Astept recenzile , ma bucur ca iti revii >:D<

    Te pupicesc :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hihi, mersi :o3 ♥ abia aştept să-ţi văd răspunsurile!! :)) şi eu abia aştept să văd ce-o ieşi cu ele -.- :)) i'm baaack, i'm baack, you know it!! :)) kisses ♥♥

      Ștergere
    2. O sa te anunt cand o fac :> , Yeeey you're baaack :*

      *yaayayupiyupiyeey*

      Ștergere
    3. aşa să faci! ne auzim pe Goodreads dacă e :o3 fericirea ta mă faci să dau din cap ca o păpuşă hawaiană :)) happy că eşti happy că-mi revin :)) :*

      Ștergere
    4. papusa hawaiana hihi:)) :*

      Ștergere
  2. Cat de tare e asta <3 Cred ca o voi lua si eu zilele astea >:)

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥