1 martie 2013

Hello spring!


Iarnă să te duci cu bine!
Primăvara vine, vine!


1 Martie, începutul primăverii, anotimpul prospeţimii!
Fie ca acest anotimp să vă lumineze sufletul şi să vă încălzească inimile!

Dacă februarie a trecut, poate vă mai aduceţi aminte de concursul de aici, zic să anunţ câştigătoarele.
Mi-au plăcut! Au fost amuzante şi foarte amuzante. M-au trecut fiorii şi emoţiile :o3
A fost exact ceea ce am urmărit să scot de la voi :)
Acum fără alte bla-bla-uri iată câştigătoarele:
Hogof a.k.a Alexandra B.
Furelise a.k.a. Antonia G.

Felicitări, fetelor!!
Aştept adresele voastre complete pe mailul blogului (noi2siunblog@gmail.com)
Cărţile  o să le trimit undeva pe la finalul lui martie :o3 
Ca să umblu până la poştă doar o dată :o3 
Răceala mi-a venit de hac şi ard mai ceva ca Brad Pitt în anii de tinereţe!
Dar nu vă supăraţi pe mie :o3 

Şi ca să sărbătorim perioada magică în care ne aflăm, apogeul fiind 
Aniversarea de 1 an a blogului :)
Aşa că, de data aceasta este foarte uşor! N-am prea mari pretenţii :o3
Obligatoriu e doar GFC'ul :o3

Nu mă mai întind cu vorba pentru că vorba lu' Velea:
E fierbinteeee! Frige, frige!!
Nici o cisternă cu apă.. nu mă stinge!! :))

A fost laitmotivul zilei :o3
Cică toată primăvara o să fiu aşa, că aşa am intrat în anotimp! :)) 
Doamne fereşte :o3

Hai că iar am vorbit mult !! :))
Perioada: 1 Martie- 17 Martie






Hai să-nceapă primăvara cu noi!!!
Aveţi grijă de voi!! :o3
Ne auzim!


PS: vă place noul aspect?! :o3

XoXo,
Adry ♥


35 de comentarii:

  1. Eu. Nu. Mă. Mai. Înscriu. La. Vreun. Concurs. Prima. Never!
    Așa, deci, felicitări câștigătoarelor! Scuze că nu am participat, daaar știi că eu și romantism egal eu și Lalaband. TEOREME DE PARALELISM live și în realuare. :D
    Așa, deci, martie fericit!
    This spring keep calm and love zu! ^-^

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place pt ca...este un blog foarte interesant siamuzant.Puneti niste melodii foarte faine,iar concursurile au premii dragute :D
    Hmmm.....5 lucruri...enervanta,nebuna,tupeista,rautacioasa(cu cine trebuie),miloasa

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai intai vreau sa va spun La multi ani de martisor!!:D
    Blogul vostru este super!!Imi plac concursurile pe care le desfasurati si tot ceea ce faceti cu acest blog:)
    Acum...despre mine..pai sunt prietenoasa,ambitioasa,amuzanta,cam imprastiata:)) si sar mereu in ajutorul celor care merita:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Blogul arată splendid!Felicitări!:D
    O primăvară superbă!\^o^/

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari castigatoarelor! :)
    Si noul look al blogului e superb! Imi place mult! <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Mersi frumos! Sa ai o primavara frumoasa! ^^ E dragut aspectul,dar poate pui un scris mai lizibil! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce-mi place la blog in afara de aspect? Pai,atmosfera! De fiecare data and trec pe aici gasesc asa un aer happy cu putina nebunie care ii dau un look fresh si fangirlingul de pe aici is so cute. :)
    Despre moi,well sunt sociabila,timida(parca nu se potriveste cu sociabila dar asa sunt), draguta, prietenoasa,temperamentala si mai multe... :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Uuuuu <3 Multumesc muult <3 Poti sa le trimiti cand vrei tu, iti dai seama ca nu ma supar. Tu numai sa te faci bine :* Si si si si. Am descoperit blogul doar de ceva vreme, dar imi place pentru ca e primitor, este placut la vedere (unele sunt incredibil de incarcate si-mi ranesc ochisorii :o3 ) dar acesta e asa dragalas, ca un ingeras de portelan si are subiecte interesante si amuzante ;;) Maaaa, la multi multi ani si mii de followeri! 5 lucruri: impulsiva. (foarte impulsiva), imi plac freziile, ascult Rammstein, nu stiu sa desenez siiii sunt semi-ecologista :D

    RăspundețiȘtergere
  10. @Anca: keep calm 'cause I love zu :*:* oki oki :)) aşteaptă tu până când vrei :))

    @Tyna: hehe, mersi :) muzica aleasă e definitorie ptr noi :)) mă bucur că-ţi place blogul :* şi pari genul de fată foarte funky! :)) kisses

    @Andreea Ilie: mersi, chiar ne străduim să iasă totul ok! hihi :*:*

    @Bia I: mersi la fel scumpo!! :*:*

    @Patri: yay! mă bucur că-ţi place!! :*:*

    @Hogof: :o3 am făcut scrisul mai mare şi acuma se înţelege mai bine :D :)) mă bucur tare tare că ţi-am făcut o surpriză :o3 mă bucur şi că îţi place blogul ♥

    @Furelise: nu ai pentru ceee :*:*:* o să le trimit, doar că durează până mă fac bine :o3 mersiii :o3 :*:* ♥

    RăspundețiȘtergere
  11. Șii, iubesc acest blogușor. E ca o rază de soare pentru inimioara mea! Mereu mă ajută să zâmbesc emanând bună dispoziție chiar dacă adesea apar postările alea care trebuie citite de 3 ori pentru a extrage o idee din ele. :) Și uite, acum ați pus background-ul ăsta așaa drăguț și dacă cumva nu mai e primăvară afară, intru la voi pe blog. :)

    5 lucruri despre mine? Ăă
    1. Sunt perfecționistă.
    2. Am peretele plin de poze cu The Wanted și The Pretty Reckless. (Oh daa)
    3. Sentimentul pe care îl simt cel mai des este frustrare.
    4. Culoarea mea preferată este roșu.
    5. Ăă, una dintre calitățile cu care mă mândresc cel mai tare este faptul că sunt blogăr. B-)

    Așa, deci, m-am hotărât să particip și eu odată! =))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și acum, trebuie să caut recenziile la care nu am dat comentarii. -.-

      Ștergere
    2. Oh tu scumpete mică :o3 :*:*:* ce frumos ai vorbit :o3 mai mai să-mi dea lacrimileee :( :o3 :*:*:*

      era chiar culmea să nu ai The Wanted pepereţi :))

      kisses

      Ștergere
  12. Oh, asa. Aaa :-?. Imi place 'Noi si un blog' pentru ca...pentru ca totul aici e asa plin de energie, de caldura, de buna dispozitie. Pentru ca aproape orice postare ma face sa zambesc, pentru ca obsesiile lui Adry sunt molipsitoare [vorbesc aici de BTR, de Shane Harper...], pentru ca mi`ar trebui inca alte 20-30 de randuri in care sa tot spun de ce iubesc acest blog.
    Despre mine:
    -sunt visatoare;
    -sunt mult mai copilaroasa decat par :D;
    -sunt berbec;
    -ii ador pe baietii de la Fun. in special pe Nate :X;
    -il urasc pe Justin Bieber [ scuze pentru fani;) ]

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Owh :o3 mulţumesc scumpete mică :*:* mă bucur tare mult că îţi umplu sufleţelul de bucurie când dai pe aici :* Şi daaaaa :)) obsesii molipsitoare ce mai am :)) :o3 BTR 4 Eveeeeer :o3
      Să ştii că-i bine să fii copilăros, nu mulţi pot :) :*:*
      Urăşte-l pe el ca persoană că voce are bietu de el :)) :o3

      kisses

      Ștergere
  13. 1.imi place mult labastrul.
    2.ador peisajele de iarna.
    3.imi plac poezia si teatrul.
    4.Ador literatura rusa si japoneza.
    5.nu am frati si cica-s rasfatata.

    RăspundețiȘtergere
  14. Iiii, bravo, fetelor! :*

    Aşa, lucruri despre mine:
    --Uneori, oamenii mă sperie.
    --Urăsc Eurovisionul.
    --Sărbătoarea mea preferată e Crăciunul. Îmi place mai mult chiar şi decât ziua mea.
    --Am cel mai năzdrăvan păr din lume
    --Roşesc din orice tâmpenie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu roşeşti şi când mă auzi la telefon că-ţi fac vreun compliment :)) deci nu mă mai miră nimic la tine, Roza mea mică :*:*

      Ștergere
  15. Ok, ăă, 5 chestiuțe despre făptura de mine:
    1. Urăsc rozul.
    2. Trupa mea favorită e Fireflight.
    3. Materia pe care o urăsc cel mai mult pe lume este matematica.
    4. Ador personajele din cărți cu nume mai ciudate. Mi se par originale.
    5. Am părul brunet.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doaaap, deci tu şi cum mine batem cuba ptr nr 1 :)) :*:* şi normal că personajele ciudate sau cu nume ciudate sunt originale b-)

      kisses

      Ștergere
  16. Îmi place blogul pentru că postările sunt simpatice și de fiecare dată mă faci să exclam în gând tâmpenii când îți văd obsesiile ascunse. :o3
    Hm, îmi mai place atmofera. Nu e un blog plictisitor de loc. Îmi place felul în care postezi, de asemenea. Și îmi mai place faptul că este despre cărți, evident. Că am cu cine împărți păreri :3.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Owh :o3 mulţumesc :*:* nici nu ştii cât de încălzită mi-e inimioara când te aud :o3 :*:*

      ştii că te ador :o3

      kisses

      Ștergere
  17. La multi ani, este foarte ok blogul, altfel nu as mai fi intrat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc :) mă bucur că-ţi place :)

      Ștergere
  18. Cinci lucruri despre mine:
    1. Imi place sa citesc.
    2. Sunt baiat.
    3. Nu am ochelari.
    4. Am pisica.
    5. Tin cu Rapid.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci eşti BAIAT :o3 :)) nu-mi vine să cred că dau şi peste un băiat :)) mă bucur mult că eşti şi tu pe aici :o3 şi ai şi o pisicăăăă şi mai şi citeşti o.O ştii cum e :)) marry me :)), glumesc *aşa fac de obicei*

      pai mă bucur să aflu câte ceva despre tine :)

      kisses

      Ștergere
  19. super! un concurs frumos pentru acest anotimp!

    RăspundețiȘtergere
  20. Imi place blogul insa de abea acum l-am descoperit asa ca nu pot sa imi dau seama daca are si minusuri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hihi :) mă bucur că ai descoperit acuşica blogul :) sper să-ţi placă :)

      kisses

      Ștergere
  21. tin cu steaua
    imi place sa citesc
    imi place sa scriu
    imi plac animalele
    tin cu steaua

    RăspundețiȘtergere
  22. Imi place blogul tau pentru ca mereu zambesc cand intru aici ,de aici rezulta ca e amuzant ,plin de veselie deci pur si simplu imi place ;)) si persoana din spatele lui de altfel. :P Imi mai place stilul tau de a scrie povestii mereu ma fascineaza :x si ca aici mereu gasesc noutatii despre cartii si recenzi super interesante.Ma bucur ca l-am descoperit si mereu am sa trec pe aici! >:D<

    Hmm 5 lucruri despre mine. :-? sa vedem...
    1. Nu-mi place sa mint ( nu ca nu am mintit niciodata :)) ) dar urasc minciuna. :D
    2.Iubesc culoarea albastru. <3
    3.Imi place foarte mult sa citesc.
    4.Scrisul este una dintre pasiunile mele,daca nu se stia deja. :D
    5. Consider ca sunt mai ciudata :)) diferita :D and i like it. :)) :D

    Byeee! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hehe, mersi scumpo :*:* chiar apreciez ce ai spus :o3 mă bucur să ştiu asta :o3 :*:*

      Ștergere
  23. Mie mi se pare frumos blogul asa cum este

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥