8 martie 2013

Happy B-Day, Mommy! :)





      Astăzi, 8 Martie, sărbătorim cea mai cea zi din toată luna! Ziua Mamei este acea zi din luna martie pe care o aşteptăm pentru a-i ura mamei un 'La mulţi ani!' cât mai călduros şi mai luminos! Acea zi în care ne uităm la mămicile noastre şi ne gândim cât de ciudat este să ne gândim că dacă ele nu ne-ar fi născut astăzi nu am fi aici o.O Este ziua în care ne dăm seama cât de norocoşi suntem că avem o mamă şi faptul că putem să-i urăm toate cele bune este cel mai mare dar pe care i-l putem da! Nu ştiu dacă aţi observat, dar mamele *sau cel puţin a mea* ne spun 'Nu trebuia să dai banii pe cadou!' cu lacrimi ascunse bine în ochi şi cu zâmbetul pe buze. Oki, stau şi mă gândesc, chiar or vorbi serios sau doar sunt politicoase?! Apoi îmi vine să-mi dau una, pentru că, d'oh, o spun din tot sufletul şi sunt sincere. N-am idee de ce mamele sunt atât de 'ciudate' când vine vorba de cadouri, adică e ziua ta, mămico, şi tu nu vrei să-ţi dau cadou ?! Şi acum poate ar trebui să vină replica mamei ceva de genul 'Faptul că-ţi aduci aminte că e ziua mea e cel mai mare cadou' sau poate ceva de genul că noi înşine suntem cadoul suprem şi faptul că noi suntem sănătoşi şi le facem mândre este suficient.
       Nu cred că o să-nţeleg prea curând sentimentul acesta.. Cândva sper să ştiu cum e să porţi în pântece 9 luni *sau 7, ca în cazul meu* un ghemotoc plin de viaţă care să-ţi aducă bucurii şi nervi întinşi pe bigudiuri. :)        Pentru că da!, un copil îţi aduce şi bucurii, dar te şi umple de nervi :)) Părerea mea! Cred că până şi când ne supărăm mamele ele mai mult se supără pentru că le dezamăgim.. E aiurea dacă stai să te gândeşti că ajungi să-ţi dezamăgeşti mama.. Adică s-a chinuit 9 luni de zile cu tine să te poarte peste tot, apoi nenumăraţi ani te-a crescut ca tu să ce ?! Să te iei la ceartă cu ea şi să arunci vorbe negândite.. Aiurea.. cred că mi-ar pica cerul în cap dacă mi-ar face aşa ceva copii mei, dar o să o facă pentru că fiecare dintre noi o face şi asta înseamnă să fii om şi copil. Să fii nesăbuit! Iar mamele pentru asta sunt acolo, să-ţi aducă aminte prin supărarea lor că nu e bine ceea ce faci, dar tu tot aşa faci pentru că, na, de când facem noi ce ne spun mamele ?! :))
     Eh.. ideea era că mamele sunt foarte tari: ne iubesc şi când dăm cu băţul în baltă, dar şi când suntem în vârful lumii :) Fără ele chiar nu am fi aici şi ar trebui să ne aducem aminte mai des acest lucru, nu doar de 8 martie.
     Deci *deşi nu o să citeşti asta* La mulţi ani, mami! Îmi pare rău că-ţi fac nervii terci şi tot mă iubeşti. Presupun că la un moment dat o să-nţeleg şi eu de unde ai puterea asta maginifică :)

La mulţi ani şi mamelor voastre :) 
Vă urez să aveţi parte de ele mulţi, mulţi, nenumăraţi ani de acum încolo de ele şi de iubirea lor! :) 

O zi superbă, dragii mei! 


XoXo,
Adry ♥

6 comentarii:

  1. La multi ani mamelor :) ce poze dragute ;;) oo si melodiuta ;;) tipa aia nu joaca in nu stiu ce chestie pe dinsey channel? :D Aaa Julieta din Magicienii din Waverly place :D NU ca m-as uita eu la astea :D :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hehe :o3 ba da, bridget joacă şi în Baftă, Charlie! :)) şi da, şi în Waverly Place :))
      la mulţi ani, scumpo! :*

      Ștergere
  2. Da, la mulți ani și ție și mămicii tale și zi-i că Zu zice mulțam că a făcut un drăcușor așa ca tine! :) Pe care Zu îl iubește, of course!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hehe :* mersi, scumpo, la fel şi pentru mami a ta!:*:* şi eu te iubesc :*:*

      Ștergere
  3. Ce rânduri drăguţe :D
    La mulţi ani ţie şi mamei tale şi o primăvară frumoasă!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hehe, mersi :):* se putea şi mai bine, dar am cam ruginit :)):D
      O primăvară frumoasă şi ţie! :*:*

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥