20 martie 2013

Gala Premianţilor!



Bun venit la Gala Premianţilor, ediţia 2013.
În această seară vom anunţa marii câştigători ai Maratonului Aniversar, dar şi al Concursului Aniversar!
Aşa că staţi pe aproape pentru a afla dacă vă aflaţi printre norocoşii câştigători!


Să o luăm în ordine cronologică şi să anunţăm câştigătorul Concursului Aniversar de aici.
Raffle'lul a ales:


În ordinea în care au apărut, premiile sunt următoarele:
Roxana C a.k.a Roxy- Changing my wardrobe
Anca S a.k.a Anca- Cum trăiesc morţii
Swaguri pentru Raluca P, Andreea Ilie şi A. Brioşel
Fetelor, vă aştept în decurs de o săptămână să-mi trimiteţi datele voastre complete (pe noi2siunblog@gmail.com) pentru a putea pune la poştă premiile.


Acum, începem decernarea premiilor pentru Maratonul Aniversar.


Loteria din Day 1.
Random.org a ales următoarele numere:

Câştigătoarele au fost alese în următorul mod: cine a avut o cifră ghicită corect a primit premiu sigur, cine a avut o cifră vecină celei alese de random.org a câştigat, de asemenea. Ştiu că trebuia să fie doar 6 premianţi, dar au fost 7 participanţi care au ghicit şi mi se pare corect ca fiecare să se aleagă cu un premiu :)
Au câştigat următorii oameni:
Sandy, Ioana_florina98, Katherine, Denise Chris, Cosimina, Cioburi de vise şi Luisa E.
Dacă aveţi nelămuriri le găsiţi numerele în comentariile de la postarea de aici.

Fetelor, premiile sunt în format .pdf, .mobi şi .doc. Vă aştept în decurs de o săptămână la adresa de mail noi2siunblog@gmail.com în care să-mi spuneţi formatul de ebook pentru premiile:


Pentru concursul din Day 2 -citatele buclucaşe-, cea care s-a ocupat de alegerea câştigătorilor a fost Vero şi ea a decretat:
Câştigătoarele sunt următoarele:
Antonia a.k.a Furelise- toate cărţile plus premiu special (The Iron King vol 1)
Patricia a.k.a Cuddlybooks- toate cărţile
Anca- toate cărţile
Cosimina, Ioana_florina98  şi Stan Dana- 6 cărţi.

Fetelor, premiile sunt în format .pdf, .mobi şi .doc. Vă aştept în decurs de o săptămână la adresa de mail noi2siunblog@gmail.com în care să-mi spuneţi formatul de ebook pentru premii şi cărţile alese:

În a doua zi de concursuri am avut şi un Concurs fulger, la care n-am habar de ce au participat doar 2 persoane, dar bafta lor. Răspunsurile corecte erau următoarele:
Blogul s-a numit iniţial Noi 2 si un blog, a fost înfiinţat în data de 17 martie 2012 şi în prezent sunt 3 admini, eu fiind prima, apoi Rose şi Vero. Ambele concurente au avut un răspuns greşit, dar le voi premia pentru că vorba aia au alergat pentru cursă şi nu pot să iasă pe locul 3 :)) *sau ceva pe acolo*.

Aşa că Antonia a.k.a Furelise şi Andreea Ilie sunt rugate să-mi trimită pe noi2siunblog@gmail.com formatul de carte pe care îl doresc pentru următoarele premii:


Oki, în ziua a treia am avut concursul Cover Rumble, dirijat de Rose. Ea a ales următorii câştigători:
Anca, Cosimina, Allexa Young, Maria, Hogof, Andreea Ilie- toate cele 10 ebookuri
Antonia a.k.a Furelise- 8 ebookuri la alegere
Dreambookslovers- 5 ebookuri la alegere
Sandy şi Bia Bu- 4 ebookuri la alegere.

Fetelor, premiile sunt în format .pdf, .mobi şi .doc. Vă aştept în decurs de o săptămână la adresa de mail noi2siunblog@gmail.com în care să-mi spuneţi formatul de ebook pentru premii şi cărţile alese:


Oki, doki, am ajuns şi la Day 3 -Cover Hunt-, unde recunosc că aţi avut ceva de muncă :)) Dar sunt bucuroasă peste măsură că aţi reuşit să duceţi la capăt această provocare.
După ce mi-am plimbat ochii peste vânătoare, sunt mândră să anunţ că 4 din 5 câştigători au răspuns corect la cerinţă! Cred că Bia Bu nu a înţeles ce am cerut şi-mi pare rău, dar hai să nu divagăm.
În primul rând, felicitări, Mary Alice pentru faptul că ai spus şi motivul! M-ai surprins plăcut argumentând. De aceea ea este prima câştigătoare şi va primi şi un premiu special (ebook-Cruxim).
Dar şi Antonia a.k.a Furelise, Andreea Ilie şi Cosimina au câştigat cele 10 cărţi puse la bătaie.

Fetelor, premiile sunt în format .pdf, .mobi şi .doc. Vă aştept în decurs de o săptămână la adresa de mail noi2siunblog@gmail.com în care să-mi spuneţi formatul de ebook pentru premii şi cărţile alese:
  


De asemenea, aş vrea să acord un premiu special, pentru faptul că a participat la fiecare concurs din cadrul marelui nostru program de aniversare, Antonia a.k.a Furelise va primi din partea echipei, pe lângă recunoştinţa şi gândurile noaste bune, volumul satelit The Prince! Sperăm să te bucuri de el!



Pentru cei care nu aţi câştigat, vă rog să nu fiţi supăraţi, pentru că în viitorul apropiat vă aşteaptă un nou concurs la fel de frumos şi încărcat de daruri ca şi acestea care au trecut. Vă promit! :o3

Vroiam să vă mulţumim tuturor pentru faptul că aţi fost alături de noi şi am vrea să spunem şi noi câteva cuvinte despre ceea ce a însemnat şi înseamnă experienţa în cadrul echipei din spatele blogului.

În primul rând, ca membru fondator *o.O* aş vrea să spun că sunt mândră de micul nostru bebeluş de aici. Am ajuns să facem un an, şi eu, şi el. Un an lung, plin de provocări, momente triste, dar plin de momente fericite alături de voi. A fost incredibil şi încă este. Nu pot să cred că există lume care citeşte aiurelile mele, dar aşa am spus de multe ori, am vrut ca acest loc să fie un refugiu pentru voi, un loc în care să veniţi când vreţi să zâmbiţi :) Acum ceva zile ziceam că lumea spune că am un blog funny şi mă simţeam rănită.. vreau ca blogul să fie unul serios, dar din punct de vedere al recenziilor, apoi mi-am adus aminte *Vero, mi-a zis!* că lumea nu intră pe bloguri serioase şi că e de bine! Pasiunea mea pentru cărţi încă este chiar aici, printre paginile blogului şi sper că vă ajută într-o oarecare măsură să decideţi ce să citiţi, dar restul paginilor sunt bucăţi din sufletul meu menite să vă aducă zâmbetul pe buze. Deci pălăvrăgesc şi trec de la una la alta, dar într-un an cred că v-aţi obişnuit cu ţăcăneala specifică mie! :)) 
Nu am destule cuvinte pentru a vă mulţumi pentru magia pe care o înfăptuiţi zilnic!! Sunteţi cei mai tari şi am să vă fiu veşnic recunoscătoare că alături de voi m-aţi adus în acest punct!!


Noi şi un blog a fost încă de la început unul din blogurile mele de suflet şi mă simt şi acum bucuroasă şi surprinsă că am ajuns unul dintre cei 3 admini.. ăă, crai ai blogosferei *feels special*. Pot să îmi vărs toţi piticeii aici, să spun lucruri care mai târziu mi se par penibile chiar şi mie - nimeni nu mă judecă, toţi o primiţi pe ciudăţica-aparat-dentar-sălbatic cu braţele deschise şi vă iubesc pentru asta. Toată căldura primită de la voi m-a făcut, în final, să mă exprim mai bine aici decât în viaţa reală, şi îmi pare bine că nu mă puteţi vedea cum mă bâlbâi şi roşesc tot timpul când vreau să spun ceva. Eu sunt dovada că blogul, scrisul şi socializarea te face să ai încredere în tine. Poţi fi ORICINE. O direcţionistă înfocată. Un otaku. Eşti iubit oricum.
Sper că acest bloguşor o să îşi continue şirul de postări cât mai mult timp, să înflorească în fiecare zi şi mai frumos, iar eu să postez împreună cu iubitele mele Adry şi Vero ca şi cum ar fi singurul lucru important în lumea asta. Mândrelor, nu ştiu ce mă făceam dacă nu dădeam de voi şi vă iubesc mult ♥
Ce pot să mai spun? Keep calm and read our stuff! :)


La ce mă gândesc eu când pronunţ "Noi (2) si un blog"? 
Mă gândesc că acolo e unul din locurile unde am devenit cine sunt, unul din locurile în care am întâlnit persoane care m-au ajutat să-mi dezgrop personalitatea pe care o ţineam ascunsă fără să-mi dau seama, unul din locurile în care am putut să mă plâng şi să mă bucur, primind 'virtual-hug-uri' din orice motiv. Adică, lumea aici e aşa de iubăreaţă, de veselă, că îţi e greu să stai supărat pe Gheorghe al Ioanei a Mariei al lui Vasile al Floricăi când citeşti literele lor. Blogul ăsta a devenit unul dintre cele mai frumoase refugii pe care le puteam găsii şi nu ştiu ce m-aş face fără el. 
Ştiţi când aveţi impresia că uneori timpul se opreşte în loc pentru ceva? Eu cred că ăsta e rostul blogului ăsta, să opreşti timpul şi totuşi să nu o faci, să simţi atâta bucurie şi să te simţi atât de acceptat cu toate nebuniile tale că pur şi simplu nu mai contează că un minut are 60 de secunde şi o oră are 3600. E unul din locurile în care realitatea e apucată de guler de gardianul de la intrare şi azvârlită afară, lăsându-ne să fim cine vrem să fim, ce vrem să fim, cum vrem să fim. E unul din locurile în care ne lăsăm o parte din viaţă fără să regretăm, ne putem arăta latura idioată făra ca nimeni să râdă *sau cel puţin, nu în sensul rău* şi putem pur şi simplu trăi cum ne vine, fără limite.



Noi vă mulţumim pentru atenţie şi răbdare!
Vă aşteptăm şi cu alte ocazii să ne fiţi alături!!
Aveţi grijă de voi! 





XoXo,
Adry ♥, Rose n Vero.



6 comentarii:

  1. Iai! :) Păi, scuze că n-am participat la toate dar eu a fost ocupată cu terminatul de cărți pentru că eu vrea să citească luna asta cel puțin 5. Eu a citit doar treeeeei. ^_^ Așa. Păi, încă o dată la mulți ani și mulțummim de concursuri!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai de mineeeee <3 Va multumesc! Sunteti toate niste scumpe, frumoase destepte si talentate si sunt mandra ca v-am gasit blogul, ca va cunosc, sunt mandra ca imi sunteti prietene si ca va sunt prietena <3 Ma simt atat de fericita! Felicitari pentru tot efortul depus si pentru minunatia de blog! In inimioara mea, acest blog ocupa un loc foarte special :) <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Uii ce surprizaa minunata! :x a 2-a carte pe care o castig pe bloguri ,incepe sa-mi placa :)) si in engleaza de data asta <3 din cate am auzit/citit din recenzia ta e minunata cartea abea astept sa o citesc! :x P.S tu ai adresa mea sa-mi spui daca mai ai nevoie sa ti-o trimit. >:D< thanks again si mai astept si alte concursuri. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow, cât mă bucur! Mulţumesc mult de tot, voi trimite datele imediat. Nu primesc prea des swag-uri, deci acesta e un cadou foarte frumos. Îmi place modul cum aţi vorbit despre blog şi vreau să vă spun că aţi reuşit o groază de chestii într-un singur an. Toate felicitările şi din partea mea. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Aww, ce ma bucur! Ce surpriza awesome! Va multumim mult mult de tot ca ati tinut concursurile si chiar apreciem. Sunt mandra de blogul vostru, a ajuns departe si chiar ador sa-l citesc.
    Deci, la multi ani si multi pupici.
    Ps: O sa trimit si e-mailu imediat :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Iupiii,am câştigat şi euu ceva :o3 Iupi dubiiiii!:D
    Vă trimit datele imediat :)

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥