6 martie 2013

E-Yoo!


  Neaţa, lume bună! *neaţa pentru că istem fiinţe nocturne!*
  De astăzi sunt o fată cu o grijă mai puţin pe suflet! :)) Am avut atestatul şi am făcut oki doki' istic şi am luat un 10... :D 
 Revenind, lăudăroşenia mea ducându-se pe apa sâmbetei, astăzi vreau să vă arăt Primele 100 de cuvinte din  'Îngerul Mecanic' şi să vă arunc ceva impresii despre carte.. :D


Prolog

Londra, aprilie 1878
Demonul explodă într-un şuvoi de măruntaie şi sânge.
William Herondale smuci pumnalul, însă fu prea târziu. Acidul vâscos din sângele demonului începuse deja să corodeze lama strălucitoare. Înjură şi azvârli arma cât colo; aceasta ateriză într-o băltoacă împuţită şi începu să fumege ca un chibrit stins în apă. Demonul, desigur, dispăruse- expediat înapoi în lumea infernală, oricare ar fi fost aceea, din care venise, nu fără să fi lăsat în urmă un dezastru.
-Jem! strigă Will, răsucindu-se pe călcâie. Unde eşti? Ai văzut? Ucis dintr-o singură lovitură! Nu-i rău, ha?
Dar nimeni nu răspunse chemării lui; cu doar câteva clipe...


Pot spune cu mâna pe inimă că nu-l suport pe Will! :)) Yup, chiar aşa. Mi se pare că e un fel de Peter Pan arogant şi înfumurat. Prea e... nu ştiu. Nu-mi place şi pace! :D În schimb Jem.. eeee...e altă poveste cu el. Abia am dat peste el în carte şi deja simt că-l ador :o3 E prea dulce şi atât de diferit de Will. Nu ştiu ce o să aleagă don'şoara Tessa, dar sper să nu-i rănească inimioara lu' Jem că o căsăpesc!! -.-
Merg cam greu cu cititul pentru că e o carte imensă :)) şi cu un scris destul de dificil o.O mi se pare cam micuţ şi pagina fiind mare simt că citesc o grămadă şi totuşi nu mai ajung să dau pagina :)) abia sunt pe la 100 plus minus o pagină *am o memorie proastă*.

Păăăăăi, zic să fug şi eu să mai pregătesc din surpriza pentru 17 martie.. upsi ?! :)) Eh.. oricum vă spusesem eu că urmează ceva foarte tare pentru aniversare!
Aveţi grijă de voi!


Sper să vă placă şi vouă la fel de mult ca şi mie!

XoXo,
Adry ♥




8 comentarii:

  1. Eu acum sunt un pachet de fiinta ofticata! Deci serios :)) Toata lumea citeste DI, numai eu nu. Nici macar e-bbook nu le am, ca m-as apuca instant de ele :)) Oricum, astept recenzia, vreau sa vad ce parere ai tu despre carte. Si surpriza! Surpriza! Vreau surpriza!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eeee vedem noi ce şi cum :)) :o3 o să-ţi placă surpriza :*

      Ștergere
  2. @Furelise, nici eu nu am citit-o și nici nu prea le vreau.
    Aștept surpriza! :)
    Uu, Demi. :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, Demi :)) de la tine am auzit-o şi mi-a plăcut maxim :o3

      stupizaaaaaaaaa mea e mult aşteptată :)) ce-mi placeeee ^^

      Ștergere
  3. Uhh le am ebook si am mai tras cu ochiul cand am mai avut timp. Are cartea la biblioteca din oras. Cand am vazut-o eram I don't believe it! Ce m-am ofticat ca nu aveam timp sa o citesc ca sa o iau. Data viitoare a mea o sa fie si apoi urmeaza sa am un exemplar pe raftul meu dragut cu carti! ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hehe, abia aştept să văd ce zici când o să fiu gata cu recenzia :)) :*:*

      Ștergere
  4. NU ÎȚI PLAC?!?!?!
    Tocmai ai enervat o micuță fangirl în crize.
    CUM E POSIBIL SĂ NU-ȚI PLACĂ (cacofonie :o3) CHESTIUȚA ASTA DE SERIA ASDFGHJKL?!?!
    Nu. Nu se poate. Nu cred că am citit bine. Și nu-ți place de Will. DE WIIIIIIILL. Imposibil. Imposibil, vă spun!

    Acum că am turbat, pot spune că sunt o fangirl în delir cu acte în regulă.
    *TOT NU POT SĂ CRED*.
    Eh, lasă, te convertesc eu la team Will.
    #evil laugh

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o.O you just freaked me out :))

      daaaaaaaaaa, Will mi se pare înfumurat la maxim :)) so hate me :-?? nu-mi place momentan.. poate mai încolo o să fie mai ok, dar momentan mă cam chinuie :))

      ştii că te iubesc :)):*:*

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥