17 martie 2013

Day 3- Cover Hunt!!





Astăzi, este iar rândul meu *Adry, prezentă la datorie* să vă asigur buna dispoziţie!
Dar înainte de a vă băga în priză, vreau să vă spun câteva cuvinte.


Acum un an nu credeam că am să fiu aici, alături de voi, cei care aţi devenit bunii mei prieteni! Nu credeam să dezvolt o aşa pasiune pentru lumea magnifică a blogosferei, nu credeam că am să-ntâlnesc nişte persoane atât de minunat şi am să-mi fac nişte prieteni absolut mega-tari! Nu am să pot niciodată să vă răsplătesc îndeajuns de mult pentru energia pe care mi-o daţi, pentru fiecare zâmbet pe care mi l-aţi pus pe chip, dar, mai ales, nu am să vă pot mulţumi îndeajuns pentru faptul că-mi sunteţi alături postare de postare şi mă cunoaşteţi pe mine, cea adevărată.
În viaţa reală nu îmi pot găsi liniştea şi nu pot fii cea pe care voi o ştiţi, aşa că aici, în acest colţişor de net îmi găsesc alinarea şi pot să gust din lumea dulce în care mi-aş dori să trăiesc cu adevărat.
De când cu blogosfera am descoperit că nu sunt o ciudată sau vreo antisocială, sunt doar la fel de specială ca şi voi toţi. Se pare că fiecare din noi este un neînţeles a lumii în care trăieşte. Dar aici, aici toţi suntem la fel, suntem pe aceeaşi lungime de undă şi suntem o foarte mare familie!!!

Aşa că dragii mei, vă mulţumesc din tot sufletul că sunteţi aici!
A fost un an absolut magic în care am învăţat multe, am trăit clipe minunate alături de voi şi am descoperit o mulţime de prieteni adevăraţi în care îmi pot pune bazele la nevoie. Nu am să mă apuc să înşir nume ale persoanelor pe care le admir sau le ador iremediabil pentru că ar însemna să facem o postare până la lună şi înapoi, dar fiecare dintre voi merită un mare mulţumesc din partea mea!!
Vă iubesc şi vă ador, o spun cu mâna pe inimă!!

Dar gata cu pălăvrăgeala nu o să mă apuc să fac statistici pentru că nue frumos şi voi nu vă aflaţi aici ca să mă vedeţi cum scriu rânduri cu lacrimi în ochi şi cu un zâmbet tâmp pe faţă şi, mai ales, sper că voi nu faceţi aşa:


Prin urmare:

E timpul să vă puneţi cel de-al şaselea simţ în funcţiune! Echipaţi-vă cu şepcuţele de gândire şi pregătiţi-vă pentru o vânătoare veritabilă! Vă prezint o oportunitate în care vă puteţi demonstra abilităţile de detectivi!
Mai jos vă prezint descrierile a 10 cărţi pe care le pun în joc.

Ce trebuie să faceţi?!
Simplu ca 'bună ziua'! Citiţi cu atenţie descrierile, vă gândiţi cu ce altă carte se aseamănă în anumite privinţe, apoi daţi fuguţa la lista cu recenzii de AICI şi să daţi click pe recenzia cărţii cu care consideraţi voi că se aseamănă descrierea înainte citită. Dacă aţi găsit coperta cărţii ascunsă în recenzia bănuită vă întoarceţi la postarea de aici şi lăsaţi un comm.

Atenţie! Coperta cărţii este ascunsă în cadrul recenziei! Trebuie să aruncaţi o privire din avion pentru a vă asigura!

*Singura regulă este să ne urmăriţi prin GFC.*

În comm trebuie să fie prezente următoarele informaţii:

GFC , numele vostru, adresa voastră de e-mail, cartea şi ascunzătoarea ei (exemplu: Halo- Îngerul Nopţii), motivul pentru care se ascundea acolo (este doar pentru pura mea curiozitate, dar contează la departajare *oarecum*!).

Prea alambicată explicaţia ?! :)) Să dau un exemplu concret: citesc descrierea cărţii Halo şi descopăr că seamănă cu Îngerul Nopţii deoarece are ca subiect îngerii, dau fuga la recenzie şi văd dacă e acolo ascunsă. Dacă da, revin la postarea aceasta şi las un comm în care precizez numele cărţii descoperite în recenzia Îngerul Nopţii şi motivul pentru care consider eu că se afla acolo. 


Vreau să menţionez că moderarea comentariilor a fost activată! 
NU CONTEAZĂ cine dă comentariu primul, contează persoana care găseşte cele mai multe cărţi ascunse. Ţin să menţionez că FIECARE participant la concurs va fi premiat în funcţie de răspunsurile date. Adică dacă aţi ghicit o carte veţi câştiga acea carte :) Dacă vor fi mai mulţi care vor ghici toate cărţile, atunci va conta viteza sau se va cădea la o învoială, însă, cu siguranţă PRIMUL care va ghici corect toate cărţile le va primi pe toate :)   

Aveţi la dipoziţie începând de acum până luni la ora 12.00 să duceţi la bun sfârşit provocarea!

Îmi cer miliarde de scuze! Coperta de la
By the time you read this, nu a fost ascunsă, DAR acum este!!
Scuzaţi..oboseala :o3


Câştigătorii tuturor concursurilor vor fi anunţaţi miercuri în Gala Premianţilor!

Sper că aţi înţeles şi că sunteţi de acord cu regulile jocului nostru ! :)) Aşa că vă las mai jos descrierile şi vă urez 'Mult Noroc!'!!
















XoXo
Adry  ♥



13 comentarii:

  1. furelise, gherasim.antonia@yahoo.com
    The Goddess Tess- Casa Noptii (Semnul)
    Blood Bound -Academia Vampirilor
    Revived-Spulbera-ma
    Dead to you-Daca as ramane
    Crash- Ingerul Noptii
    Betwixt-Jocul minciunii
    Claire de Lune- Nu plange sub clar de luna
    First grave on the right-Nascuta la miezul noptii
    Taste-Vampirii din Morganville (Casa de sticla)
    Mi-au iesit ochisorii de la atata cautat, si tot n-am gasit cartea asemanatoare By the time you read this I'll be dead. Fie sunt chioara, fie sunt chioara :)) A fost ceva mai greut, dar nu imposibil :) Multumim Adri :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Gfc:Bia I (l-am schimbat în Bia Bu,dar când am devenit follower mă numeam Bia I )
    Nume:Hanganu Bianca Ioana
    Email: bia_bib19@yahoo.com
    Nume carte: Taste - Academia Vampirilor de Richelle Mead :) Primul lucru care m-a dus cu gandul la A.V a fost faptul ca actiunea are loc la o academie ,al doilea a fost numele "Demitri" ,care m-a dus cu gandul direct la Dimitri Belikov :D .

    RăspundețiȘtergere
  3. GFC: Mary Alice | Nume : Mary Alice | ID email : mr1998cmbrand@gmail.com |

    Betwixt - Jocul Minciunii de Sara Sephard
    -amandoua au legatura cu despartirea sufletului de corp , si in amandoua evenimentele sunt declansate de un accident

    BLOOD BOUND - Academia Vampirilor de Richelle Mead
    -amandoua protagonistele isi vor proteja prietena/iubitul cu orice pret

    Dead to You - Daca as ramane de Gayle Forman
    -in amandoua personajele sunt despartite de familie

    CRASH - Ingerul Noptii de Becca Fitzpatrick
    -amandoua protagonistele sunt fete de liceu care se indragostesc de un baiat misterios si popular

    Claire de la Lune - Nu plange sub clar de luna de Heather Davis
    -elementul pe care il au in comun e , evident , luna

    First Grave on the Right - Nascuta la miezul noptii de C.C.Hunter
    -Kyle si Charley s-au conectat imediat in mintea mea

    Revived - Spulbera-ma de Tahareh Mafi
    -amandoua protagonistele sunt experimentate de guvern

    Taste - Casa de sticla de Rachel Caine
    -amandoua locuiesc intr-un campus

    The Godess Test - Casa Noptii: Semnul
    -amandoua trebuie sa isi inceapa o noua viata si sa se mute

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca am scris gresit un nume , la sensul ca am uitat o litera sau 2, se descalifica?

    RăspundețiȘtergere
  5. GFC: Mary Alice | Nume : Mary Alice | ID email : mr1998cmbrand@gmail.com |

    Betwixt - Jocul Minciunii de Sara Sephard
    -amandoua au legatura cu despartirea sufletului de corp , si in amandoua evenimentele sunt declansate de un accident

    BLOOD BOUND - Academia Vampirilor de Richelle Mead
    -amandoua protagonistele isi vor proteja prietena/iubitul cu orice pret

    Dead to You - Daca as ramane de Gayle Forman
    -in amandoua personajele sunt despartite de familie

    CRASH - Ingerul Noptii de Becca Fitzpatrick
    -amandoua protagonistele sunt fete de liceu care se indragostesc de un baiat misterios si popular

    Claire de la Lune - Nu plange sub clar de luna de Heather Davis
    -elementul pe care il au in comun e , evident , luna

    First Grave on the Right - Nascuta la miezul noptii de C.C.Hunter
    -Kyle si Charley s-au conectat imediat in mintea mea

    Revived - Spulbera-ma de Tahareh Mafi
    -amandoua protagonistele sunt experimentate de guvern

    Taste - Casa de sticla de Rachel Caine
    -amandoua locuiesc intr-un campus

    The Godess Test - Casa Noptii: Semnul
    -amandoua trebuie sa isi inceapa o noua viata si sa se mute

    By The Time You Read This I'll Be Dead - Cele Tre1spr3zece motive de Jay Asher
    -amandoua se bazeaza pe sinuciderile a 2 fete

    RăspundețiȘtergere
  6. By the time you'll read this-Cele 13 motive :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Gfc:Andreea Ilie
    Nume:Ilie Andreea
    E-mail:deea_princes95@yahoo.com
    1.Cartea:By the time you read this
    Ascunzatoarea:http://noi2siunblog.blogspot.ro/2012/04/strike-3.html
    2.Cartea:The goddess test
    Ascunzatoarea:http://noi2siunblog.blogspot.ro/2012/04/strike-8.html
    3.Cartea:Revived
    Ascunzatoarea:http://noi2siunblog.blogspot.ro/2012/06/strike-14.html
    4.Cartea:Blood Bound
    Ascunzatoarea:http://noi2siunblog.blogspot.ro/2012/04/strike-4-si-leapsa.html
    5.Cartea:Dead to you
    Ascunzatoarea:http://noi2siunblog.blogspot.ro/2013/02/strike-50.html
    6.Cartea:Crash
    Ascunzatoarea:http://noi2siunblog.blogspot.ro/2012/04/very-short-stop-and-strike-6.html
    7.Cartea:Betwixt
    Ascunzatoarea:http://noi2siunblog.blogspot.ro/2013/03/strike-51.html
    8.Cartea:Claire de lune
    Ascunzatoarea:http://noi2siunblog.blogspot.ro/2012/05/strike-12.html
    9.Cartea:First grave on the right
    Ascunzatoarea:http://noi2siunblog.blogspot.ro/2013/01/strike-46.html
    10.Cartea:Taste
    Ascunzatoarea:http://noi2siunblog.blogspot.ro/2013/02/strike-49.html

    RăspundețiȘtergere
  8. GFC:Cosimina
    Prundurel Cosmina
    cosimina_1997@yahoo.com

    The Goddness Test-Casa Noptii-Semnul
    Blood Bound-Academia Vampirilor
    Revived-Spulbera-ma
    By the time you read this,I'll be dead-Cele 13 motive
    Dead to you-Daca as ramane
    Crash-Ingerul noptii
    Betwixt-Focul Minciunii
    Claire de Lune-Nu plange sub clar de luna
    First Grave on the Right-Nascuta la miezul noptii
    Taste-Vampirii din Morganville

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu am mai reusit aici sa raspuns fiindca am vazut dimineata postarea. :)
    Vroiam sa-ti zic La multi ani pentru ieri! Imi face asa de mare placere sa trec pe aici sa vad ce mai zici Adry si ai crescut un blog mare si frumos cu Rose si Vero! :) Many hugs!
    Ai o leapsa de la mine:
    http://books-and-coffee-now.blogspot.ro/2013/03/leapsa-liebster.html

    RăspundețiȘtergere
  10. Ati primit o leapsa de la mineee!
    Link: http://allexa-young.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi pare rau ca am uitat sa scriu si motivul.Asta e!!!:)))

    RăspundețiȘtergere
  12. Si de la mine o leapsa http://denisasbooks.blogspot.ro/2013/03/am-primit-o-leapsa-de-la-alexandra-mult.html#comment-form

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥