16 martie 2013

Day 2!


Yeah, ziua a doua.
După ziua de ieri, în care am cam făcut vărzuță organizarea toate 3, Adry l-a angajat pe Chucky și împreună m-au convins să postez eu prima azi - nu de alta, dar sunt prea tânără să fiu ciopârțită de-acum:))

Așaaaa.
Ce-am pregătit eu?
Am făcut 8... să zicem ghicitori. 2 citate și caracterizarea personajului principal din SERIE.
În unele citate s-au strecurat și nume importante, și acțiuni importante - eu zic că mai ușor de atât nu  puteam da:)


Singura regulă este să ne urmăriţi prin GFC :)
Acum, în comentariu trebuie să fie următoarele informaţii:
GFC, numele vostru, adresa de email şi numele SERIILOR din care fac parte citatele și personajul caracterizat :)

Ex.: 1. Atingerea lui Juliette.
2. Elita Întunecată
etc.
Doar seria, fiindcă personajul principal apare în toată seria (logic) și citatele n-am stat să le aleg dintr-un volum anume. Nici autorul nu este obligatoriu.
Nu sunt mofturoasă deloc:))
Seriile sunt cunoscute, așa că nu vă faceți griji:)

Moderarea comentariilor activată!
NU CONTEAZĂ cine dă comentariu primul, contează persoana care ghicește cele mai multe serii. Ţin să menţionez că FIECARE participant la concurs va fi premiat în funcţie de răspunsurile date. Dacă vor fi mai mulţi care vor ghici toate cărţile, atunci va conta viteza sau se va cădea la o învoială, însă, cu siguranţă PRIMUL care va ghici corect toate cărţile va primi toate cărțile premiu:)
(toate sunt în format pdf, mobi și word)

Aveţi timp să participaţi la acest concurs până la ora 18:00.

Sper că ați înțeles tot ce am scris mai sus și... baftă!:)

1. I-am simţit teama înainte de a-i auzi ţipetele. Coşmarul ei pulsa în mine, smulgându-mă violent din visul meu, în care era vorba despre o plajă şi de un tip arătos care mă ungea cu ulei de bronzat. Imagini -ale ei, nu ale mele- mi se învălmăşiră în minte: foc şi sânge, miros de fum, metalul contorsionat al unei maşini. Imaginile mă învăluiră, sufocându-mă, până ce o parte raţională a creierului meu îmi aduse aminte că acesta nu era visul meu.

Tipa are 1,73 înălțime, părul maroniu-negru, moștenit de la tatăl ei turc, și are în dotare o mamă roșcată care tăbăcește funduri la fel de repede cum respiră.  Ok, poate nu se înțelegea prea bine cu legea și cea care o făcea înainte, dar știe s-o aplice cu o țepușă și în mintea ei n-ai să găsești nici o dată din Istoria Moroilor sau așa ceva. Smââââr. Doar are ea este R... H....... .

„-Nu. Daca imi ingadui sa te iubesc n-o sa ma arunc in fata ei. O sa ma arunc in fata ta.”


2. „Când eram mică, Lionel, finul Dorotheei, a spart un pahar din bucătărie. A măturat toate cioburile de sticlă, mai puţin unul, pe care m-a provocat să-l ling. Cred că să mă îndrăgostesc de Patch era ca şi cum aş linge ciobul acela. Ştiam că e stupid. Ştiam c-o să mă tai. După atâţia ani, un lucru a râmas la fel: eram atrasă de pericol.”

Ei haide, numele ei începe cu N. Și oricât, oricât ar încerca să-l urască pe nenea îngerul ăsta răutăcios, e ca și cum ai încerca să ții un balon cu heliu sub apă. Poate că să stea în Maine, unde e și parcul Delphic, ascunzătoarea îngerilor căzuți, s-ar putea să nu mai fie așa sigur...

 „Nenorocit ? Vorbea din nou cu gândurile mele, iar tonul vocii lui era rece şi tăios. Încerc să respect regulile. Nu am voie să mă îndrăgostesc de tine. Ştim amândoi că nu e vorba de Marcie aici. Aici e vorba despre ce simt eu pentru tine. Trebuie să mă abţin. Am ales un drum periculos. Tocmai pentru că m-am îndrăgostit am ajuns de la bun început să am probleme. Nu pot să fiu cu tine aşa cum îmi doresc.”


3. „-Unicornii nu există, spuse Perry şi, judecând după expresia de pe chipul lui, părea ofensat de alegerea ei.
-Dar au existat cândva, adăugă Holiday, ca şi cum ar fi venit în apărarea lui Kylie.
-Să mori tu? întrebă Perry. Chiar au existat?
-Să mor eu, repetă Holiday. Dar ar trebui să mai lucrăm la limbaj. Zâmbi. Gândeşte-te la un cal cu un corn în frunte. Ştiu că poţi să o faci.”

Bine, bine, să te îndrăgostești de 2 tipi nu-i așa roz cum pare. Mai ales când te zbați zilnic să descoperi ce motherfucker de creatură ești. Mai ales când ești zilnic arbitru între colegele tale de cameră. Mai ales când ești K.... G.... .

 „-Poartă vreuna dintre voi tanga? întrebă Miranda arătându-le o pereche de chiloţi roşii cu şnur.
-Eu nu, spuse Kylie. Mie îmi plac bikinii obişnuiţi.
-Pentru mine personal, dacă porţi tanga e ca şi cum ai folosi aţă dentară pentru fund, spuse Della şi toate trei izbucniră în râs.”


4. „Habar n-aveam care era, sau care ar fi trebuit sa fie titulatura mea oficiala. Tinta a terorismului international? Adolescenta? Spioana in devenire? Persoana care chiar vrea, dar chiar vrea sa stie ce se petrece?”

Cameleonismul îi curge prin vene și umbrele îi sunt surori: o pierzi – dispare, *puf*. Izbește băieții răi sub orice acoperire – am pomenit și o (posibil falsă) pisică? Știe 14 limbi, poate să-ți spună numerele prime în Japoneză de la 100 la 1, dar totuși nu poate să se descurce cu băiatul care-i place. Nu poți fi instruit pentru toate, așa-i C..... M..... ?

„-Lui Bex de ce nu-i zici sa ramana? a ripostat Liz.
Insa raspunsul il stiam toate: singura posibilitate ca Bex sa lipseasca de la asa ceva ar fi fost sa se afle in stare de inconstienta. Si legata. Si incuiata intr-un buncar din beton. In Siberia.”


5. „-  De unde ai cules oiţa rătăcită?
- De-afară. A venit să vadă camera.
- Şi mai întâi ai bătut-o, ca să vezi dacă-i suficient de tare?
- Pupă-mă în fund, bucătar de chili.
- N-o lua în seamă pe Eve, o sfătui el pe Claire. Urăşte zilele lucrătoare. Îi e frică să nu se bronzeze.
- Mda, iar Shane urăşte să lucreze, pur şi simplu. Aşadar, cum îţi zice?
Claire deschise gura să-i răspundă, dar Shane i-o luă înainte, evident bucuros că avea ocazia să-şi surclaseze colega de cameră.
- Claire. Ce, nici măcar n-ai întrebat-o? A bătut-o o gagică. Probabil vreo ştoarfă din cămin. Ştii cum e pe-acolo.”

Cotonogită un pic de fițoasa școlii, C..... D...... își ia catrafusele și pleacă. Chiar contează unde? Păi aflați că pentru 3 tineri din Texas chiar contează unde pleacă: tipul blond are creierul în repaus pe perioadă nedeterminată, tipa goth cu machiaj de raton își dă seama că s-ar putea să fi făcut rost de o prietenă și blândul chitarist sigilat în casă se resemnează cu faptul că totuși, au un nou locatar în ”Glass House”.

„Chitara lui Michael se auzea încet, foarte încet. Oare el nu dormea niciodată? Claire se lăsă să alunece jos din pat, îşi zvârli pe umeri o pătură peste tricoul în care dormea, apoi ieşi, târându-şi picioarele, pe coridorul încă întunecat.  (...) se strecură fără zgomot pe scară şi se aşeză pe trepte, înfăşurată în pătură, ascultându-l pe Michael cum cântă.
El stătea cu capul plecat, adâncit în muzica lui; îi privi degetele, mişcându-se uşoare şi iuţi pe coarde, trupul, balansându-se în ritm, şi avu o profundă senzaţie de siguranţă. Nimic rău nu i se putea întâmpla în preajma lui Michael. Pur şi simplu, o ştia.”


6. „-Casa în care o ţineau pe Tessa, mi s-a spus, era un bordel din Lumea de Jos care se ocupa de mundanii cu gusturi neobişnuite.
   -Will, nu sunt deloc sigură…

   -Hmmm, spuse Jessamine. Nici nu mă mir că erai atât de nerăbdător să te duci acolo, William.”


T.... G... e mundană. Adică, așa crede ea. Până ajunge în Londra și e întâmpinată de o trăsură dubioasă. Dar ce se poate întâmpla rău în epoca victoriană în care trebuie doar să îl plesnești pe băiatul care ți se adresează fără „domnișoară”? Ce poate fi rău la fratele tău? Domnișoara noastră întâmpină o altă familie ciudată, care trăiește într-o lume despre care nu ar fi crezut vreodată că există.

„ -Calci prea apăsat când mergi, continuă Will. Camille merge delicat. Ca un păun in pădure. Nu ca o rață.

   -Eu nu merg ca o rață.

  -Îmi plac rațele, remarcă Jem. Mai ales cele din Hyde Park. Îți aduci aminte când ai încercat să mă convingi să hrănesc rațele sălbatice din parc cu o plăcintă cu carne de pui, ca să vezi dacă ai putea să crești o specie de rațe canibale?
  -Si ele au mâncat-o, își aminti Will. Bestiuțe însetate de sânge. Să n-ai niciodată încredere într-o rață.”



7. „Districtul 12. Locul unde poti muri de foame in siguranta.”


K...... E...... încearcă să își întrețină mama, sora și pisica vânând în pădure, fiind o arcașă grozavă. Dar aruncată în arenă, nu le mai poate purta lor de grijă. Trebuie să își mențină capul pe umeri, chiar dacă ușor, descoperă că unul dintre posibilii lui inamici ar putea simți față de ea mai mult decât prietenie și ce se va întâmpla cu partenerul ei de vânătoare, care pare că are sădit ceva important față de ea în interior?


„― Spune-mi, încă mai miros a trandafiri? îl intreabă pe Caesar şi se adulmecă reciproc rând pe rând, dând gata spectatorii. 
Îmi recapat întreaga atenţie când Caesar îl întreabă dacă acasă are vreo prietenă. 

Peeta ezită, apoi clatină neconvingator din cap. 

― Un baiat frumos ca tine. Trebuie să fie o fată deosebită. Haide, cum o cheamă: insistă Caesar. 
Peeta oftează. 
― Ei, există o fată. Sunt nebun după ea de când mă ştiu. Dar sunt sigur că,
până la extragere, nici măcar n-a ştiut că exist. 
Murmure de simpatie din public. Sunt în stare să se asocieze cu dragostea neîmpărtăşită. 
― Are pe altcineva? întreabă Caesar. 
― Nu ştiu, dar e pe placul multor baieţi, raspunde Peeta.”


8. „Fata pe care o vedeam pe furiș în oglindă era Beatrice, cea care tăcea la masa de seară. Aici e cineva cu o privire care mi-o susține pe-a mea, nevrând s-o mai lase: e Tris.” 


E ușor blondină și trăiește într-un univers distopic. Lumea e împărțită în 5: după caracter, după viață, după sacrificiile pe care ești dispus să le faci. Dar oare este în stare T... P.... să își lase familia în urmă și să plece spre curaj și haine negre?

-Ce le-ai facut? ma interesez.
-L-am depus pe Drew la infirmerie acum o jumatate de ora,imi raspunde. Peter si Al au fugit. Drew pretinde ca au vrut doar sa te sperie. Cel putin,asta cred ca incerca sa spuna.
-E in stare grava?
-O sa scape cu viata ,raspunde Four, dupa care adauga,cu amaraciune: In ce stare ,asta nu mai stiu.

Gataaaa. Sper că le-ați dibuit pe toate, și ah, am uitat de premii:))





10 comentarii:

  1. La multi ani fetelor ! Nu particip ca am probleme cu e-bookurile si asa ochii imi sunt varza ! Succes tuturor

    RăspundețiȘtergere
  2. GFC: furelise
    Antonia Gherasim
    gherasim.antonia@yahoo.com
    1. Academia Vampirilor (Roza >:) )
    2. Hush Hush (Nora Grey :D)
    3. Shadow Falls :) (Kylie Galen)
    4. Fetele Gallagher (Cammie Morgan)
    5. Vampirii din Morganville (Claire Danvers)
    6. Dispozitive infernale (Theressa Gray)
    7.Jocurile foamei (Katniss Everdeen)
    8. Divergent (Tris Prior)

    Super tare jocul, iar premiile sunt bestiale! <3 Multumim :*

    RăspundețiȘtergere
  3. GFC: cuddlybooks
    Nume: Puscasu Patricia
    E-mail: pati.puscasu@gmail.com
    Raspunsuri:
    1. Rose Hathaway - Academia Vampirilor
    2. Nora Grey - Ingerul noptii
    3. Kylie Galen - Shadow Falls
    4. Cammie Morgan - Fetele Gallagher
    5. Claire Danvers - Vampirii din Morganville
    6. Tessa Gray - Dispozitive infernale
    7. Katinss Everdeen - Jocurile foamei
    8. Tris Prior - Divergent
    <3

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani! :*
    Aveti o leapsa de la mine:
    http://my-passion-for-bo0ks.blogspot.ro/2013/03/leapsa-liebster.html

    RăspundețiȘtergere
  5. La mulți ani fetelor! ^-^
    GFC: Anca
    email: ancuta_serban11@yahoo.com
    Șerban Anca
    1. Academia Vampirilor , personaj Rose
    2. Îngerul Nopții, personaj Nora
    3. Shadow Falls, personaj Kylie Galen
    4. Fetele Gallagher, personaj Cammie Morgan
    5. Vampirii din Morganville, personaj Claire Danvers
    6. Dispozitive Infernale, personaj Tessa Grey
    7. Jocurile Foamei, personaj Katniss Everdeen
    8. Divergent, personaj Tris Prior

    Păăi, sper că trebuia seria și nu numele volumul că de altfel m-am ars. =))) Interesant concurs! Și frumooase premii! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. GFC: Cosimina
    Prundurel Cosmina
    email: cosimina_1997@yahoo.com

    1.Academia Vampirilor -Rose
    2.Ingerul Noptii -Nora
    3.Shadow Falls -Kylie
    4.Fetele Gallagher -Cammie
    5.Vampirii din Morganville -Claire
    6.Dispozitive Infernale -Tessa
    7.Jocurile Foamei- Katniss
    8.Divergent- Tris

    RăspundețiȘtergere
  7. Hmmm..dacă stau eu bine și mă gândesc, chiar ”ghicitorile” astea sun ușoare :)). Deci nu mai pălăvrăgim prea mult...
    1. Academia Vampirilor
    2. seria Hush Hush
    3. Shadow Falls
    4. Fetele Gallagher
    5. Vampirii din Morganville
    6. Dispozitive Infernale
    7. Jocurile Foamei
    8. Divergent
    Gata! Sper că am făcut cum a zis Vero mai sus...dacă nu...ehhh..asta e

    RăspundețiȘtergere
  8. GFC: Stan Dana
    Nume: Stan Daniela
    E-mail: danyelee_your.angel@yahoo.com
    Serii:1) Academia vampirilor
    2)Ingerul noptii
    3)Shadow falls
    4)Fetele Gallagher
    5)Vampirii din Morganville
    6)Dispozitive infernale
    7)Jocurile foamei
    8)Divergent

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani! <3 :* >:D<
    *sorry am uitat* :))

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥