16 martie 2013

Day 2 - concurs fulger-





Dacă giveaway-ul de care s-a ocupat Vero, cel cu citatele, tocmai ce s-a terminat, zic să vă bag iar în priză cu încă un concurs.
Ce poate fi mai frumos decât un concurs fulger în care răspunsul corect şi viteza te aduc mai aproape de 3 ebookuri în limba engleză absolut demenţiale?! 
Dar ca să vă mai ţin niţeluş pe jar, zic să pălăvrăgesc aşa, pe temă, despre blog şi concurs.

De-a lungul acestui an, blogul a 'suferit' schimbări *în bine, sper eu* şi cred că unii dintre voi le-aţi prins. Mă refer aici la schimbări majore. Prespun că sunteţi destui care chiar ştiţi şi înţelegeţi despre ce vorbesc. 

Ok.. nu mă mai întind. Acesta este un concurs fulger!
  Aveţi la dispoziţie până la ora 00.00 să răspundeţi la cerinţele acestui consurs. *se află mai jos în postare*.

Singura regulă este să e ne urmăriţi prin GFC.

Update: câştigătorii vor fi concurenţii cu numărul 1, 3, 5

De data aceasta contează să daţi răspunsul corect cât mai repde.  Mă cam doare sufleţelul că nu pot să vă dau la toţi ebookuri, tura aceasta, dar ce-i mai bun a rămas pentru mâine.  

Aveţi mai jos premiile şi descrierile aferente (click ptr marire):





Acum, ca să nu vă mai ţin pe jar, acestea sunt întrebările la care trebuie să răspundeţi:

1. Care a fost numele de la început al blogului ? 
2. Câţi admini are blogul şi în ce ordine s-au alăturat echipei ?
3. În ce dată a fost înfiinţat blogul ? 


În comentariu trebuie să fie următoarele informaţii:
GFC, numele vostru, emailul vostru, răspunsurile la întrebări

Mult noroc! Şi fie ca cel mai rapid să câştige!




XoXo,
Adry ♥


3 comentarii:

  1. furelise
    Antonia Gherasim
    gherasim.antonia@yahoo.com
    O sa dau cu bata in balta pentru ca nu stiu sigur raspunsurile, dar asta e. :)) Ma risc :D
    1. Noi 2 si un blog
    2. Adry, Angi, Rose, Vero
    3.16 martie 2012

    Scuze daca am gresit cu ceva :D Scuze, scuze :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Gfc:Andreea Ilie
    Nume:Ilie Andreea Nicoleta
    E-mail:deea_princes95@yahoo.com
    Raspunsurile:
    1.Noi si un blog
    2.Blogul are 3 admini,iar ordinea este Adry,Rose,Vero.
    3.17 martie 2012

    RăspundețiȘtergere
  3. Heeei!:)
    Am o lepşică pentru tine : http://bianca-s-thoughts.blogspot.ro/2013/03/leapsa-blogul-blogurilor.html .
    Mi-ar face mare plăcere dacă ai completa-o :D
    P.S:Nu există un termen limită :D .

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥