15 martie 2013

Day 1 !!



Bine aţi venit la Maratonul Aniversar al blogului!
Începând de astăzi sărbătorim primul an de activitate al 'Noi şi un blog'!
Ştiţi cum se spune că 'socoteala de acasă nu se potriveşte cu cea din târg' a trebuit să dau piept cu ceva problemuţe şi să-ncepem maratonul cu o loterie!

Dar, hai să nu cobesc, sper să iasă totul foarte bine! Aşa că hai să vă explic ce şi cum:
Am să aleg 6 numere prin random.org. Voi trebuie să lasţi într-un comm 6 numere între 10 şi 100 care credeţi voi că vor fi extrase. 
Moderarea comentariilor a fost activată. 

Singura regulă este să ne urmăriţi prin GFC :)
Acum, în comentariu trebuie să fie următoarele informaţii:
GFC, numele vostru, adresa de email şi numerele alese de voi :)

Aveţi timp să participaţi la acest concurs până la ora 00.00.
Câştigătorii vor fi anunţaţi în cadrul Galei Premianţilor :)
Deşi, cu toţii sunteţi câştigători :) Toţi care vor ghici măcar o cifră din şirul de 6, vor primi o carte desemnată fiecărei cifre din concurs. Iar cei care nu au ghicit nicio cifră vor primi un premiu de consolare *că aşa e frumos, să răsplătim fiecare efort depus*. Vă asigur, ebookurile *în limba engleză* puse în joc sunt superbe şi foarte interesante. Vă las să aruncaţi o privire la ele:


*îmi cer scuze că nu am pus şi descrierile*

Acum vă urez 'Mult noroc!' şi fie ca toată lumea să câştige! 



XoXo,
Adry ♥

12 comentarii:

  1. GFC: Sandy
    E-mail: alexandraseran97@yahoo.com
    Numerele: 9, 97, 74, 13, 30, 21
    La multi ani blogului!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ohh,o sa-mi pun norocul la incercare! Multumim de concurs Adry! Many hugs! ^^
    Deci: eu aleg: 17,92,49,57,61,82
    Ma simt ca la loterie. :)) Hope I'll be lucky!
    Foarte frumoase premiile!

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulți ani ”Noi și un blog”! Să fi fericit și bucuros și toate cărțile să fie cu noroc! La cât mai multe recenzii. articole bune (nu că astea nu erau deja în program) și la câși mai mulți cititori ! Doamne cât am așteptat ziua asta și uite că a venit! YEY!
    Deci să începem cu începutu
    GFC: Ioana
    Nume:Andrei Ioana-Florina
    Email: ioana_florina98@yahoo.com
    Numerele alese: 15, 25, 40, 13, 41, 29
    Mult succes tuturor!
    P.S: Ideea cu loteria e chiar foarte interesantă! Sper să mai faceți asemenea concursuri cât de curând!
    P.S2: Nu pot să cred ce comentariu kilometric am făcut. ::))

    RăspundețiȘtergere
  4. GFC - Katherine
    Nume - Petcu Melania
    Adresa - katherine_morgan25@yahoo.com
    Numerele alese - 8,13,21,53,80,100

    RăspundețiȘtergere
  5. GFC: Denise Chris
    Nume: Cirjan Denisa
    Email: denysse_deny@yahoo.com
    Numerele sunt : 4, 5, 17, 25, 95, 74.

    RăspundețiȘtergere
  6. GFC: DUDUS
    E-MAIL: deusa_diferita@yahoo.com
    Nume: Mihaila Andreea
    Numere: 77,17,23,37,87,36

    RăspundețiȘtergere
  7. Gfc: Cosimina
    Prundurel Cosimina
    cosimina_1997@yahoo.com

    3;36;15;18;75;99

    La multi ani!!:*

    RăspundețiȘtergere
  8. GFC:furelise
    Nume:Antonia Gherasim
    e-mail:gherasim.antonia@yahoo.com
    Numere: 7, 11, 20, 3, 21, 67

    RăspundețiȘtergere
  9. Am uitat :)) Scuzeee. Multumim pentru concurs, keep calm, totul o sa iasa bine :) Imi place ideea, mi se pare interesanta :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Să începem cu un : La muuulți ani !
    GFC : gaby11_98
    Nume : Lungu Gabriela
    e-mail : gaby11_98@yahoo.com
    Numerele : 13 , 88 , 28 , 99 , 10 , 54 .

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu vreau sa ma inscriu acum:o3am o problema cand sunt prima:)))nu ai activat moderarea nu?A doamne.Ce vacuta sunt.Caut acum Sange albastru.O shishitshit.Cum de am uitat!Acuma le trimit.Sorry!

    RăspundețiȘtergere
  12. Oki deci moderarea in atunci ma bag.
    24 35 69 81 10 74 .mh asaa.
    Gfc:LuisaE
    Si cam atata nu?Ouu si la multi ani blogusorului tau scumpi-umpi!:3

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥