22 martie 2013

Catch me!



Heyo, my lill' loves!
Ce mai faceţi voi?? Sper că vă bucuraţi de weekend-ul ce vine!

În primul rând, trebuie să-mi cer scuze că încă nu v-am trimis ebookurile :o3 Doar că net'ului îi place să aibe propria personalitate, dar în weekend îl căsăpesc şi-şi revine! Promit, pe cuvântul meu!
În al doilea rând, aşa cum se întâmplă de obicei, aseară nu am mai citit din The Selection şi nici la Fame nu m-am mai uitat! Am citit din Prinţul Mecanic şi m-am uitat la Another Cinderella Story cu Selena Gomez şi Drew Seeley, am băgat o rundă de plâns şi mi-a trecut.

A fost un film foarte frumos, care ne demonstrează că.. ok, putem să fim geloase pe tipele populare, dar la un moment dat va veni să ne salveze un prinţ :o3 
Chiar vi-l recomand! Mi-au plăcut la nebunie coregrafiile o.O Ce n-aş da ca să dansez şi eu aşa -.- 
Şi soundtrack'ul este foarte frumos ♥

Oki doki, poate vă înterbaţi ce-i cu titlul!
Mi-a venit ideea să facem o nouă rubrică, 'Weekend will catch me', în care să vă spun cum mă prinde pe mine weekend'ul, însemnând ce cărţi o să citesc şi ce filme o să vizionez! Simţiţi-vă liberi să preluaţi această rubrică :) şi, mai ales, să-mi spuneţi în comentarii: Cum vă prinde pe voi weekend-ul?



În acest weekend am să citesc Prinţul Mecanic, sperând să nu încep să dau cu cartea de toţi pereţii dacă i se întâmplă ceva scumpului şi adoratului meu Jem!!! 
Am să mă uit la In Time *nu mă pot sătura de Justin Timberlake*, The Perks of Being a Wallflower şi Fun Size. Sper să-mi placă, dar garantat o să le găsiţi postate în albumul nostru de pe Facebook de aici *chiar vă invit să vă aruncaţi un ochişor şi aştept păreri!*.


V-am pupat! Vă urez un weekend genial!!
Take care!
ps: nu uitaţi de sondajul din dreapta blogului şi aruncaţi un ochi pe 'Like us?:o3' şi 'Noi recomandam..'
kisses


XoXo,
Adry ♥



4 comentarii:

  1. Fun size intentionez sa-l vad si eu >:) Week-end-ul acesta ma prinde citind Santcus :D Si intentionez sa citesc Substanta M, desi e o carte care imi da senzatia de gandaci pe piele, si vreau sa vad One day, Spring breakers, daca a aparut si desigur, noul episod Supernatural >:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Weekendul ăsta mă prinde Hogwarts! ^_^ Trăiască Harry Potter!
    M, nu știu dacă mă voi uita la filme dar mda, interesantă rubrică!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai o nominalizare pt. leapsa Liebster de la mine http://victoria-forever.blogspot.ro/2013/03/hi-guys-leapsa-liebster.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Vaiiii, nu se poate, ăsta e primul film drăguţ pe care l-am văzut înaintea ta - visez cumva?! :)) Şi eu voiam să văd The Perks of aia, doar e cu Logan Lerman :> Tot din motivul ăsta am vrut să văd şi Percy Jackson, dar am închis din greşeală tab-ul şi de atunci dus a fost. Te-am megamegamega huguit, cred c-o să-ţi scriu o scrisorică, e mai drăguţ decât cu mailul :o3 Mă simt de modă veche zilele astea :))
    Aaa, şi din Another Cinderella Story încearcă şi varianta cu Lucy Hale - Once upon a song, este cu Freddie Stroma =p~

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥