7 martie 2013

Can't keep my eyes open -.-




Aşa cum am spus şi în titlu, îmi simt ochii miiiiici de tot :o3 
N-am idee de ce o.O
Dar aşa e :)) 

Aţi observat cât de multe ticuri 'verbale' am ?! Am o obsesie pentru emoticoane, adică d'oh simt o nevoie nebună pentru a mă exprima pirn emoticoane.. -.-
Şi cu scrisul ăsta pe mijlocul paginii :)) Şi cu diferite chestii o.O
Chiar acuma mi s-a pus un blank pe creieraş şi nu mai ştiu ce vroiam să spun..
Cred că pur şi simplu simt nevoia să pălăvrăgesc cu voi :o3
Mă simt ciudăţel -.-

Ouhm.. sper că vă plac premiile pentru Concursul Aniversar.. nimeni nu mi-a spus nimic până acuşica o.O
Încă pregătesc o nouă surpriză pentru data de 17, când sper că o să fiţi aproape de noi, când o să ne distrăm foarte mult! :)) Sper eu :o3

Ouhmmmmm.... hai că vă las nişte imagini drăguţe şi amuzante :o3
Chiar nu mai ştiu ce vroiam să fac pentru postarea de azi... deci e mai mult o alandala :o3
Pare rău :o3











Verooooo, ţi-aduci aminte de poza asta?!



Apropooooooo, voi ce aţi vrea să citiţi ?!
Adică aveţi ceva cărţi în engleză pe care aţi vrea să le citiţi ?!
Sunt curioasă să văd şi eu ce gusturi aveţi :o3

Şi că veni vorba, ia, hai toată lumea să-mi dea add pe Goodreads:


Acu chiar am fugit :o3
Ne auzim noi când o să am ceva mai consistent de spus
Kisses


XoXo,
Adry ♥

13 comentarii:

  1. Ahh,şi eu încerc să mă abţin dina folosi emoticoane (peste măsură) :)).Neah,eu zic că sunt destuld e folositoare.Uneori,te ajută să-ţi transmiţi sentimentele mai uşor :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. să ştii că ai dreptate :)) e greu să te laşi de ele :o3

      Ștergere
  2. Eu am așa o boală încât mă stresează emoticoanele. Serios!! Creed că dacă aș putea, le-aș alunga de pe pământ. * Da, știu că le folosesc da na!*
    Ăăă, eu recitesc cărțile Liciei Troisi și abia aștept să mă apuc de Blink Once. Mi-aș dori să am carte aia... Angy Girl. E așa tare. Și BLoodlines. *vise*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. băi Zu, să i-o spui lu' mutu :)) că le foloseşti şi tuuu :)) :*

      o să vezi tu ce-i cu stupiza mea :)) :*:*

      Ștergere
  3. Uhhhh, Sir Papucel, ce naiba, cum să nu-mi aduc aminte? Păr violet, 2013, cucerirea lumii și o temă la geometrie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai cvea cu unicornii? :)) Nu stiu ce vreau sa citesc. Am o lista interminabila, dar acum nu-mi aduc aminte de nimic. Ai schimbat scrisulde la blog? Parca se vede mai bine ;;) :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu neapărat :)) doar că mi s-au părut funky :))
      ouhm.. nu chiar :)) l-am mărit doar :-? dacă spui tu că-i mai bine înseamnă că aşa e ^^

      kisses

      Ștergere
  5. Si eu incerc sa mai minimalizez din emoticoane asa. ^^ Desi exprima mai multe sentimente asa. Ce mai citesc si eu? Multe de tot :)) 4 carti simultan si nici nu le stiu bine titlurile: Fata de hartie, The Beholder, Descendant, Jucatorul si parca mai e ceva. Eu deja te am pe Goodreads *feel good*. De premii ce sa zicem!!! Sunt superbe!!!! Cand sunt asa frumoase ce sa mai comentezi. Eu sunt foarte foarte curioasa de supriza asta de pe 17 si chiar vreau sa stiu!!!!! Sa vina mai repede data!!! Daca mai zici mult de supriza asta o sa...astept ca nu am ce face... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eeeeee, mai greu cu emoticoanele ^^ ce de căăăărţi :)) Fata de hârtie am auzit că-i mişto :o3
      şi daaa, istem friends! :)) :*:*

      stupizaaaaaaa, stupizaaaaaaa mea ^^

      Ștergere
  6. Aa daca ma gandesc mai bine si eu:))Parca mai au putin si se inchiiiiid....Asa.Acum am o pofta de Micutele Mincinoase....mama mama.Dar desigur,imi este prea lene sa mai citesc acuma.Ah deabea astept weekendul=P~.Eu te am pe goodreads*laic a bos*.Si nu's ce sa mai zic.Acum citesc Panza de paianjen,si e destul de....cuprinzatoare.Un clasic.Si imi place.Se deregleaza ceva la mine:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar eram obosită aseară :)) îmi venea să pic.. nici n-am mai citit o.O

      daps, suntem friends!! :*:* spor la citit! abia aştept recenzia!! :*:*

      happy weekend ^^

      Ștergere
  7. Citesc Joc de umbre :D - Ah!Trebuie să o termin!
    Îmi place, e neașteptat de originală!

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥