27 martie 2013

Before you exit !!


     Nu e vreun mesaj subliminal sau codat ci este numele unei trupe foarte simpatice. De curând mi-au atras atenţia şi astăzi am zis să văd ce le mai poate pielea. Ce am găsit mi-a dat fiori pe şira spinării şi m-am făcut piele de găină ascultându-i. Doamne, băieţii aceştia sunt fenomenali. Pe lângă faptul că sunt carismatici din cale afară, mai sunt şi talentaţi. 
     Aveam deja de ceva vreme albumul lor 'I like that' şi am căutat ceva melodii acustice şi cover-uri făcute de ei. Concluzia? Sunt absolut incredibili, mie îmi plac la nebunie! Vă las şi vouă presărate prin postare câteva melodii live de ale lor şi haideţi să fac o prezentare a trupei 'Before you exit'! *site-ul oficial al trupei: http://beforeyouexit.com/* Am zis să vă uşurez munca şi să traduc ceea ce scrie la secţiunea de Biografie, aşa că îmi cer scuze dacă nu e tocmai corect tradus :)
     Enjoy!

Before you exit  
- Biografie -


Când combini intuiţia unor fraţi muzicieni cu înţelepciunea şi adaugi compozitori talentaţi, obţii un album bine realizat cu melodii pop autentice. Deşi cei trei fraţi din Before You Exit sunt adolescenţi au avut talentul  şi încrederea necesară pentru a-şi găsi suflul pop-rock propriu compunând melodii.  Albumul celor de la Before You Exit este unul sincer şi gata de lansare!
De la stânga la dreapta:
Toby (15), Riley (17) şi Connor (19)
McDonough.
 „Suntem în căutarea stilului propriu şi colaborăm cu cât de mulţi compozitori putem. Acest lucru ne-a ajutat să ne dezvoltăm şi să scriem cântece  mai bune. Pentru acest album am scris în jur de 30-40 de cântece şi le-am ales pe cele favorite.”, declară Riley McDonough. „Nu a contat dacă l-am scris în dormitorul nostru sau dacă am fost co-autori într-un studio din LA ”. Trupa s-a inspirat şi a scris cântece  în timpul sesiunilor cu compozitori veterani precum Robert Ellis Orall (Taylor Swift), Dan Brook şi Alexei Misoul (Hot Chelle Rae), Alex Gakarth (All Time Low), Bobby Huff şi Stephen Barker Liles (Love and Theft).
Trupa din Orlando, Florida a luat fiinţă acum câţiva ani când fraţii Connor McDonough (19 ani, vocalist şi chitarist) şi Riley McDonough (17 ani, vocalist), de curând în trupă fiind şi fratele lor mai mic, Toby (15 ani, vocalist). Trio’ul apre în live’uri  alături de Thomas Silvers (tobe) şi Braiden Wood (chitară). Faţă de alte trupe de fraţi, precum Oasis şi The Black Crowes, trioul lucrează în armonie. „De fapt, ne înţelegem foarte bine. Fiecare are talentul lui şi lucrăm pe secţiunile preferate”, mărturiseşte Connor, „eu fac partea de vocal, Riley scrie versurile şi Toby ne ajută la amândouă. Niciodată nu ne certăm pentru că fiecare dintre noi îşi foloseşte talentul şi, în acelaşi timp, îi ajută pe ceilalţi.”

Cei trei au creat un album înălţător pop-rock care conţine melodii despre relaţiile care îţi sfâşâie inima într-un înveliş de rock. Albumul lor a scos în prim plan primul single, ’I Like That’, o melodie cu versuri cât de poate de romantice şi cu un beat pop-rock. Ryan Daly şi Anthony Improgo, alături de Connor McDonough, au lucrat la noul album. „Chiar ne-au ascultat în legătură cu ceea ce vroiam să facem şi ne-au lăsat să ne testăm ideile, indiferent cât de nebuneşti erau”, explică Connor râzând. „Datorită acestui fapt, ne simţim cu adevărat legaţi de modul în care albumul a ieşit”, adaugă Riley.
Datorită optimismului din numele trupei- inspirat de zicala „make a difference before you exit”- trupa munceşte zilnic ca să-şi facă spre vârf şi nu uită să se oprească şi să aprecieze ceea ce i-a adus atât de departe. „Sub nicio formă nu am fi ajuns aici fără fanii noştri incredibili. Sunt în spatele nostru la orice pas şi sunt o mare parte a trupei noastre”, mărturiseşte cel mai tânăr dintre fraţi, Toby.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~






~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sper că v-au plăcut şi v-am convins cât de talentaţi sunt! Eu zic că merită un loc în playlist-urile voastre :)
V-am pupat!! Aveţi grijă de voi! Şi promit solemn că am să vin cu o recenzie cât de curând!!


XoXo,
Adry ♥




3 comentarii:

  1. Tipii astia sunt geniali!!! Doamne, imi vine sa plang de cat de frumos canta <3 Si mai sunt si dragalasi <3 Mersi ca ne-ai zis de ei :D Eu ieri am dat peste Alex Goot care are o voce superba, si pur si simplu ador cantaretii acestia nu atat de cunoscuti cu voci mult mai bune probabil decat a celor lansati :) Before you exit ascult pana sting pc :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu îmi trădez trupa preferată de băieți The Wanted never! X_X
    Oricum, sunt drăguți! ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt adsngkglmn . De-a dreptu superbi . Cel mai mult mi-a placut... whrn i was your man .. e bestiala ca si restul >:D<

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥